Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW 325td '94 Click http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=97470 |
1. leht 1-st |
Autor: | Click [ 09.09.2012 20:37 ] |
Teema pealkiri: | BMW 325td '94 Click |
Eelmisel aastal sai peale mazda maha müümist otsisin endale tagaveolist diislilt. Natukese aja otsimise peale leidsin endale sobiva hinnaga üsna normi auto. Bmw oli esimene variant, muidugi oli veel nimekirjas volvosid ja sierrasid, aga need langesid lõpuks välja. Toodud sai ta jõgevalt mingi saekaadri töölise käest, sest sisu oli kõik saepuruga koos. Kere jumala juust ja taastada pole mõtet, aga selleest mootor korralik. Lisadest siis 2k elektriaknad el peeglid, kellegi endaaretus, käivad üsna raskelt ülesse ja alla. Katuseluuk: Ei tööta, raamid arvatavasti nii kinni oksüdeerunud,et mootor ringi ei jõua ajada. originaal sportistmed(küllaltki terved) 7 nupuline obc Lisade nimekiri selline S242A DRIVER AIR BAG+SERIES STRG WHL RIM(PUR) Steering wheel airbag S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit S465A THROUGH-LOAD SYSTEM Through-loading system S473A ARMREST, FRONT Armrest front S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sports seat S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Headlight vertical aim control S520A FOGLIGHTS Fog lights S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Outdoor temperature indicator S564A INTERIOR LIGHT PACKAGE Interior light package S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS S690A CASSETTE HOLDER Cassette holder L801A GERMANY VERSION National version Germany/Austria S900A APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV Electronic immobilizer S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Omission of outer-skin preservation Käetugi kaduma läinud.. Algselt sain siit sealt uuritud, aga kuna bmw diislitest midagi ei teadnud ei osanud pumba kohta midagi öelda. Peaasi, et soojalt normilt käivituks. Peale ostu bmw klubis sain targemaks, et autole paigaldatud meh pump. Kõigepealt sai natuke "tuuningut tehtud ja veljerandid valgeks värvitud. ![]() ![]() spidoka kakkusin laiali, see pani villast kuna viskas näidikuid vahepeal nulli. Aga viga on nüüdseks ise ära kadunud.. ![]() Tuli korralik talv, Sai lõbutsetud natuke ja stange ribadeks lastud. Peale seda odav katkine stange ligi võetud. Korda tehtud ja üle värvitud. ![]() ![]() ![]() Samal ajal tegin õlivahetuse ja vahetasin õliradika torukinnituse ära: Uus-vana ![]() Kevadeks auto jälle samas seisus: ![]() Peale ülevaatust sai ostetud rõhukell ja Tõstsin rõhu enne 0,6 - 0.9 peale. Siis sai näpitud ka kütust ja paraja musta londi taha aetud. Edasi lisasin autole kärukonksu, uued veljed, tagaluugi tiiva(kiirused ju nii suured), Vahetatud tagumised amordipadjad ja vahetust ootab hooratas. ![]() ![]() ![]() Mingi aeg tagasi sain siduri libisema.. Kõige uuemad pildid.. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Aular [ 09.09.2012 21:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 325td '94 Click |
Jubedad balloonid on all ikka ![]() |
Autor: | FOX1000 [ 09.09.2012 21:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 325td '94 Click |
Aular kirjutas: Jubedad balloonid on all ikka ![]() arvatavasti mängib siin teemas mugavus rohem rolli,kui ilu ![]() |
Autor: | Click [ 09.09.2012 21:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 325td '94 Click |
Ega neile repicatele ei julgegi õhkõrna rehvi peale tõmmata ![]() |
Autor: | Andres003 [ 09.09.2012 22:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 325td '94 Click |
Muidu selline velg 17-18 tollisena on ilus madala rehviga, kuid nii tillukestena on nad üsna õõvastavad. ![]() |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |