Quattrost loobumine enne talve oli küll jah mõtlemapanev otsus, kuid ma ei kahetse. Lahja mootoriga Quattrot (2.0 / 2.3) pole mõtet pidada Eesti tingimustes, kus sõidumõnu saab nautida vaid talvel. OK, kui elada maal kusagil raskesti läbitavas kohas, siis arusaadav. Quattrot suvel müüa on väga mõtetu ning selle eest raha eriti ei saa. Investeerisin küll Quattrosse ka ning seda raha enam kunagi tagasi ei saa, aga samas ma üldse ei imesta, et inimene, kes Quattro nüüd sai müüb selle lume saabudes maha suure kasumiga.. Lihtsalt ma ei suutnud oodata.
Isiklikult arvan, et vahetus oli hea. Auto on ökonoomsem, parema minekuga, tehniliselt rohkem korras, viisakam.. miinuseks muidugi on see, et auto on madal ja jäik. Enamus sõite on üksi või kahekesti, siis ei pea lugu ka sellest, mis taga toimub.
Velgede osas on nüüd mõttepaus, et mis teha.. taastamine maksab maksimaalselt 100€. (kõik jutud alates velgede alt keeramisest kuni tagasi panekuni) Üldiselt võiks ju taastada ning need alla tagasi keerata või müüki panna.. Samas kui keegi hetkel (@almera) tuleks ja annaks mulle 50€ ja tooks lisaks plekkveljed (5x100 valemiga) koos suverehvide või talverehvidega, siis teeks diili ära.. Pakkumine kehtiks algava nädala alguseni.. kui keegi ei soovi, siis ostan järgmine nädal ajutiselt plekkveljed koos talvekatega ja valud saadab taastamisse ning suvisel hooajal keeraks alla tagasi.
Täna peatati mind kaasliikleja poolt ka maanteel kinni ning tunti muret, kas mul hakkab tagaratas alt ära tulema, kuid kui sai räägitud et teadlik sellest, et velg kõver ja hetkel ongi sõit töökotta, siis kaasliiklejale sai asi selgeks. Väga tore, kui on meil liikluses ka selliseid, kes märkavad, kui kellegil teisel on midagi valesti ning proovivad sellest teada anda. Samas sirgelt sõites ei saa kuidagi aru, et tagavelg on julmalt kaheksas.. aga panin sõbra täna rooli ja vaatasin kuidas siis asi veereb.. no sellist velge pole veel näinud..
Salong on samuti korralik, keegi on vahetanud välja ka kõlarid, mis on enamvähem head. Lisade poolest signa, el aknad, el luuk, LSD.
ABS ja veojõukontrollide osa ei oska öelda, kas on olemas.. Tehnika toimib, kuid armatuuris kellade valgustust pole siiani tööle saanud ning esimese korraga ei õnnestnud ka kellasid kätte armatuurist saada, et pirne vaadata.
LEDidega sai täna majandatud.
Ustesse läksid 31mm festoon LED paneelid,
Pagassi samuti 31mm festoon paneel,
Lae keskossa veel lisaks 31mm festoon paneel ning kohtvalgustitesse suur 3.5x3.5cm led paneel 12 elemendiga
Parktuledesse kollased pirnid - Effekt jäi ilus

Salong nüüd mõnusalt valge.
Lähipäevadel vaatab ehk numbrituledesse ja tagatuledesse samuti miskit.
Kere võibolla on tõesti tsingitud, sest üllataval kombel roostet ei ole näha.. ning samuti ei ole aru saada, et oleks koopaääri, karpe või midagi sellist tehtud varem..
Homme plaan paigaldada pigimatte pagassi ning koobastele/tulemüürile, siis teeb ka pilte salongist.
Lisaks veel huvitab, kas see auto on ikkagist tuttav reisseritele Tallinnas? Tahaks ajalugu rohkem teada...