BMW 520 2.0 R6 110kW
Liik: sõiduauto
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 1991
Mootor: 2.0 R6 (110 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit:
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: manuaal
Värvus: hall met.
Varustus
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus
ABS pidurid
immobilisaator
turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
2x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid
katuseluuk
rulookardin tagaaknal
kohtvalgustid
Sisustus
nahkpolster
nahkkattega rool
reguleeritav roolisammas
nahkkattega käigukanginupp
nahkkattega käsipidurikang
käetugi ees
käetugi taga
jalamatid
Audio, video, kommunikatsioon
stereo
helivõimendi
kõlarid
subwoofer
Tuled
udutuled (eesmised, tagumine)
tulede korrektor
valgustuspakett
Muu varustus
tagaklaasi soojendus
Tehnilised näitajad
Kere
istekohti: 5
uste arv: 4
Kütus
kütus: bensiin
Mootor
võimsus: 110 kW
Massid, mõõdud
tühimass: 1445 kg
täismass: 1955 kg
kandevõime: 510 kg
"Alles vahetatud stabikondid, esimesed mõlemad alumised õõtsad, pendelhoovapuks, õli, küünlad."
Teen siis oma "uuest" rahaaugust teema siia et oleks parem jälgida mis kõik on ära tehtud ja mis tegemist vajab.
Kui autot vaatama sai mindud siis müügi kuulutuses tundus kõik ilus ja tore aga reaalsuse on need asjad alati teisiti aga vähemalt on tegu tuttava autoga seega ei tohiks teab mis üllatusi tulla.
Sillad on head vaiksed ning orginaal kõrgusega autoga on vahelduseks väga mõnus pehme sõita

Küll aga ei julge ma lubada et see auto nii kõrgeks jääb. Kõige suuremaks murekohaks on hetkel karbid mis on alla harju keskmise aga ei midagi mis poleks tehtav. Eks hakkan vaikselt nokitsema ja teid piltidega kostitama.





Kuna auto on igav siis tunneb selle kleepsu järgi ära

Küll aga on talv mõningatele tähtedele juba vaikselt mõju hakanud avaldama.
Üldiselt on tegu mu säästutalveautoga. Eks paar head ideed on ka kevadeks aga sinnani on aega. Üht-teist on juba garaazis olemas
