Xsara sai puuduvate tagauste tõttu vahetatud Saab9000´e vastu. ( 95a. 2,0 96kw. ) Saabiga sai liigeldud neli päeva kui ühtäkki eile õhtul kell 21.10 tehti kaugekõne Raplast ja tunti huvi. Jutt lühike ja konkreetne ning kell 22.45 oli uus omanik kohal, tegime väikse tiiru ja minema ta läks. Täna päev otsa igasugu portaale lapates leidsin pmst isendi mida olekski tarvis. Et oleks väiksem auto, kuid kindlasti neli ust. Sai päeval helistatud kuulutuses olevale numbrile ning kell 19.00 sain siis auto omanikuga kokku. Kiire ülevaade ja väike tiir ning raha pihku ja koju sõit. Homme siis Ark- i vormistama ning saab ametlikult minu omaks.
Autoks siis sedapuhku:
Mark: Opel Astra G
Mootor: 2,0 100kw. ecotec
V.a: 10/1998 ( eestis alates 2006 millest 6 aastat olnud ühe pere kasutuses )
Käigukast: Manuaal
Kere: luukpära
L.s: 293 000km.
Värvus: Must met.
Lisad:
Roolivõim
Kesklukk (puldiga)
"16" orig. valuveljed
4x peatoed
4x el.aknad
2x soojendusega el.peeglid
Käetugi taga
Konditsioneer
Vejõukontroll
2x. peeglid päikesesirmides (valgustusega)
2x istmesoojendused
Veluursisu
Orig. CD-stereo
MF- rool
Tagumised seljatoed allaklapitavad
Kärukonks
Välistemperatuuri näidik
Udutuled (ees ja taga)
Head: Kõik lisad töötavad mis peal! Sõidab otse, ei kisu kuskile. Originaal stereo üllatab oma muusika kvaliteediga.
Vead: Lambda vajab vahetust, (Tehtud!) klapisääretihendid tuleb vahetada, spidoplokk jebib natukene. (nagu ei saaks ilusti ühendust vms. Vahest näitab mingit lambi tulukest a´la põlevad udutuled vms, peale koputades muutub korralikuks.) Ees üks kont on väsinud. Tagumistel koopaäärtel on värvi maha tulnud ja on roostekarva kohati läinud. Need vead tuleb likvideerida eeloleva kuu jooksul. Sest Mai kuus tuleb suunduda ülevaatusele.
Ühe pildi suutsin ka näpata müügikuulutusest:
