Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 14:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Jeep 4.0 R6 vs 5.2 V8
PostitusPostitatud: 22.06.2012 05:31 

Liitunud: 12.04.2011 14:48
Postitusi: 331
Asukoht: Pärnu
Kuluosade hind: http://alvadi.ee/varuosad/jeep/


Ma arvan, et Sa peaksid ennem vaatama bensiini jaama poole ühele püsti asetsevale ristküliku poole, kui sellist autot ostma hakkad. Eriti veel sinu pakutud vanem jeep, mis võtab juba tänu vanusele rohkem ja teine v8 mootoriga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep 4.0 R6 vs 5.2 V8
PostitusPostitatud: 22.06.2012 09:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.12.2006 12:45
Postitusi: 1214
Asukoht: Rakvere/Tartu
Pigem pöördu 4x4.ee ja tikutaku poole selle küsimusega. Osatakse tunduvalt paremat infot anda. Siin saad ainult kütusekulu hala.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep 4.0 R6 vs 5.2 V8
PostitusPostitatud: 22.06.2012 10:01 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2008 01:12
Postitusi: 2818
Asukoht: Tln
teisip2ev kirjutas:


Need ei ole vanem ja uuem, vaid Cherokee ja Grand Cherokee :)

Ülalpidamiskulud on Cherol odavamad kui Grandil. Mootorivalikust eelistaksin mina 4.0, kuna see väga levinud, ning suht pommikindel.

_________________
http://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep 4.0 R6 vs 5.2 V8
PostitusPostitatud: 22.06.2012 11:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2007 12:25
Postitusi: 249
Asukoht: Eesti-Haapsalu
Olen omanud nii 4.0 R6 kui ka 5.2 V8 mootoriga grand cherokeed. Ainuke eelis mis 4.0 mootoriga kaasa tuli, oli 242 vahekast(võimaldas sõita tagaveolisena nt maanteel), V8 mootoriga mudelitel peaks olema pidev 4X4. Küttekulus ma küll olulist erinevust ei märganud, kuid V8 liikus paremini edasi. Keskmine küttekulu oli suvel 15-16 ja talvel 18 kanti. Auto ise oli hea läbivusega ja odav pidada, kuid juhitavus on siiski alla keskmise.
Suurim rahaauk ongi sellise autoga tanklas käimine ja kiiruse kasvades läheb küttekulu ka tohutult üles. Kompuutri järgi oli nt hetkekulu 90km/h 11-12 vahele, kuid 120km/h oli 16-17l/100km peale.

_________________
sierra 91
TT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep 4.0 R6 vs 5.2 V8
PostitusPostitatud: 22.06.2012 12:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.06.2011 22:28
Postitusi: 393
Asukoht: Lasnamäe
Selline rubriik siis, ehk jagub lugemist pikemaks ajaks
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=19& ... 62161a460d

_________________
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep 4.0 R6 vs 5.2 V8
PostitusPostitatud: 22.06.2012 18:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
Mul oli 4.0 grand, gaasiseadmega, mis rahaliselt tegi küttekulus sama mis 2.8 TD pajero 96 ja isegi suts kaldus chero kasuks. 5.2 vist vähe võimekam jah, samas pidavat nõrgem olema. Suht idekas auto, kui tahad mugavust, samas maastikuvõimeid ja dünaamikat. Ega ta jah maanteevormel ei ole, sama jupid on tunduvalt odavamad kui japsidel (püsikiirusliigend ntx oli cherol 60 euri vs pajerol oli mingi 140 euri) mootor on suure ressursiga, ja lihtsa ehitusega ja suht pommikindel.
Ise vaataks ka grandi, kuna suurem ja mugavam kui chero.
Minu meelest üks paremaid nö tavakasutaja maastureid. Ainus miinus teiste maasturite ees ongi tanklaskäik, muud omadused kaaluvad üle selle. Või noh, osta kõrvale mingi ciivik või diiselgolf :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep 4.0 R6 vs 5.2 V8
PostitusPostitatud: 23.06.2012 05:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.01.2011 20:36
Postitusi: 730
Asukoht: ida-virumaa
topgearis ka räägiti et 4.0 on kõige vastupidavam mootor üleüldse
r6 ju üldse vastupidavam kui v8 olen mina täheldanud.

_________________
Audi A8 3.3 tdi v8 2002a/Honda Accord 1.8 100kw 1999a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep 4.0 R6 vs 5.2 V8
PostitusPostitatud: 23.06.2012 11:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
teisip2ev kirjutas:
Tänud!
Aga mille poolest siis 4.0 pommikindlam on või teisiti küsides, miks 5.2 nii töökindel ei ole?


ma ei tea, 4x4 lugesin siis jäi nagu see kummitama, ja ei olegi neid 5.2 vaadanud. Räägivad küll et kulu sama, aga minumeelest ikka väiksema sõiduauto kubatuuri jagu vahet, kas ta nii sama ikka on. Ja V8 pidavat rohkem hooldamist-vaatamist tahtma. Samas hääled paremad Selle koha pealt jään vastuse võlgu kuna ise omanud ei ole ja tutvusringkonnas ka ühtegi pole. Kui V8 vaatad ja nutsu vähe rohkem siis vaata 5.9 See pidi loom olema juba, ja kulu pidi jällegi sama olema mis 5.2 el :D Ekss nad suht janused ole kõik
samas kunagine kõige kiirem maastur üldse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep 4.0 R6 vs 5.2 V8
PostitusPostitatud: 25.06.2012 23:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
249 kastil on viskomuhv seal, mis neliku jäigalt takka lööb, kui peeti läheb. Proovida saad nii et lähed asfaltplatsile, paned D sisse ja lased piduri lahti ja keerad rooli põhja. Kui katkuma hakkab, siis muhv pekkis (kuigi mul olid samad sümptomid ja hoopis esimene püsikas läbi...aga kuna ma müüjale rääkisin et vahekast peetis, siis sain auto odavamalt) :D
242 kastil pidi kett hakkama üle andma, nii et pole see ka nii töökindel miski.
Samas kui ma omale seda muhvi igaks juhuks otsisin, siis pakuti seda mulle 4x4 jas mingi 120 euriga, terve korras kast 200-250 euri, vahel odavamalt ka...ma ei tea minu jaoks see küll pole nagu väga suur väljaminek. Nagu suht levinud masin ja suht palju juppe liigub. Selle pärast ära küll põe


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7