Kui tahad 3-seeria/A4 suuruseid masinaid, siis miks sa vaatad Passatit ja Vectrat?
Audi puhul võin rääkida seda, et 2.5TDI mootoril tuleb vaadata mootorikoodi, mis on mootoriploki peal. On teatud koodidega mootorid, millel nukaviga pole ja need mootorid on väga mõnusad asjad. Jõulised, hea väändega, üsna ökonoomsed. 1.9TDI on lollikindlam ja ka ökonoomsem, aga pole nii hea minekuga. See must universaal-A4 on huvitava kastiga: Multitiptronic

Mis kuradi asi see veel on?

Multitronic on variaatorkast ja ei ole nii töökindel (B6 Audidel, B7 ja B8 peal pidi juba oluliselt töökindlam olema), kui tiptronic (paraku selle aja esiveolised automaatkastiga Audid olid kõik multitronicud, quattrod vaid tiptronicud, st multitronicut nelikveole ei pandud). Multitronicuga on lihtne aru saada, kas kast on korras. Proovisõidul ei tohi käiguvahetustel olla ühtegi jõnksu vms anomaaliat, kuna see on variaator, st muutuva ülekandega kast ja peab käike vahetama ülisujuvalt, juht näeb vaid muutuvaid pöördeid ja kiirust. Kui on mõnigi väiksemgi jõnksatus, võib varsti oodata selle auto omanikku päris korralik väljaminek.
Ise sellest valikust ilmselt eelistaksin Passatit. Suur ja ruumikas auto, mõistliku vastupidavuse ja ökonoomse mootoriga. A4 ei sümpatiseeri eriti, kuidagi tavaline ja argine välimus. Ei tea, miks B6 ei sümpatiseeri. Kindlasti on hea auto, kuid mitte minu maitse. A4 kohalt võid ühendust võtta kasutajaga DeLaBig, kes on sõitnud A4 B6 1.9TDI isendiga päris pikalt juba ja kindlasti oskab nõu anda.
Audide teemal võid kasutada ka foorum.audiclub.ee otsingut. Märksõnadeks 2.5TDI, multitronic jne. Sealt saad oma küsimustele vastused, sest neid teemasid on lahatud seal ikka väga palju.
Aga nagu ikka- enne auto ostu põhjalik kontroll ja taustauuring.