Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 00:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: 200sx igapäeva autoks?
PostitusPostitatud: 28.12.2012 11:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
kui siin juba 1500€ isendit vaadata siis tasub juba pigem eemale hoida.
selle mootoripuhul oleks hea kui oleks kindel hooldus ajalugu,nagu kegi jube ennist mainis ,siis kui lased hooldega üle on saaled kerged minema. ja kurat see turbo jutt on ka üks paras :bs ,auto on juba nii vana ,et see on normaalne.
paned uue ja suurema turbo 200-300€ eest peale ja kestab too sul päris kaua.
ja vuffel,pean siinkohal natuke vastu vaidlema,mitte kõik ei aja taga mugavust, minu jaoks on see mugav kui auto on stabiilne ja kongreetne-hea sõita kohe .

automaatkastist hoiaks eemale-kütusekulu suur,ei liigu,jõuetu ja jääb audi V6 alla :kill
manuaal kastiga saad väikese kütusekulu,kiirust,jõudu ja teeb keskmisele perekale ära :D


üldiselt kui sa ei ole peenestaja siis pole ka seda autot vaja :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 200sx igapäeva autoks?
PostitusPostitatud: 28.12.2012 11:59 

Liitunud: 27.08.2007 12:51
Postitusi: 301
Olles omanud sellist arvan et igapäevaseks autoks Eestis kindlasti ei sobi, inglise foorumeid võib lugeda küll, aga peab arvestama ka seda et Eestis on ehtne talv, inglismaal ei ole. Kõik oleneb ka inimese perekonnaseisust ja tegevustest, kui on juba pisiperet ja kraami rohkem vaja vedada, pole sellise autoga suurt midagi teha


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 200sx igapäeva autoks?
PostitusPostitatud: 01.01.2013 05:41 

Liitunud: 31.07.2007 17:21
Postitusi: 7
Asukoht: tallinn
krss kirjutas:
Vuffel kirjutas:
Nohjah :D Turbo kohalt- on endal-sõpradel mitmeid turbodega autosid olnud ja pole veel ühelgi turbo vahetust ette tulnud...aga eks see on kasutajas kinni ennekõike. Ülisuurt rolli mängib siinkohal õli kvaliteet ja õlivahetuse välp. Sellise auto puhul on 10000km ilmselt selge overkill.

+1
Naisele ostsin kunagi turboaudi esimeselt omanikult, kellal üle 600tkm ja hooldusraamatus õlivahetused kõik 5tkm tagant, praegu Volvo turbo originaalina üle 400tkm... aga samas enamus turbokaid, mille ostnud olen, on nt turbo jahutuse tsirkulatsioonipump olnud rikkis. Ja kuna mul olnud läbisõidud sinna 100tkm lähedale igal aastal, siis ostes selliseid "pisivigu" likvideerimata ja ainult turbosid vahetades vist saakski ainult nende vahetamisega tegeleda... Siit ka küsimus, et kui paljud turbokate omanikud on üldse kontrollinud jahutusvedelikuringe eest vastutava elektrilise pumba korrasolekut? St kui kõik need pisiasjad on korras, on ka turboka pidamine tõenäoliselt mõistlikus hinnaklassis. Kui aga osta auto sõiduks nii, et ostes kohe kogu autot üle ei käi, kaldun kah nende leeri, kes arvavad, et tudengi rahakotile pole see just kõige mõistlikum valik. Turbokatega on see "häda", et nendega ei kõlba sõita pikalt "tahma kogudes", aga ressurssi sihtotstarbeliselt kasutades nõuab auto ka erikohtlemist ning pidevat tähelepanu, niiöelda hingelist sidet probleemide ennetamiseks. Lihtsalt tarbimiseks on mõistlikum võtta Toyota Celica vms, kui hing nõuab välimuselt sportlikku autot, kuid mootori hingeelu vastu samas huvi puudub. Ja kui see huvi oleks olemas, siis selliseid küsimusi ei tekiks, kuna pole olemas lahendamatuid probleeme, on olemas vaid liiga pealiskaudne huvi neid lahendada...

+1 taas ning lisan, et tudengile pole vist väga vaja turboga varustet autot. Antud masin võtab sama litraasiga vabalthingavast ju rohkem kütet ning nagu ka eelpool mainitud, ülalpidamine võib osutuda raskeks - kui just auto kõrvalt karsklaseks ei ole plaanis hakata.
"krss"i poolt pakutud variandile (celica) on ju veel alternatiive (aga alustuseks paar sõna Celicast). Endagi perest paar celicat läbi käinud ja nende kohta laimu ei saaks ajada. Mootorid kui sellised olid head - 1l võeti mootor laiali peale pea 4 kuulist seismist (oodates euroopast ja aasiast varuosasid pisikesel hüppel lagunenud sildade remondiks), oodati veel ca 7 kuud (just kontrollisin enne jutu kirjutamist asja üle), et saada kätte kõik 4 uut kolbi, pandi asi kokku ja käis jälle ca 160tkm meie pere käes, edasine saatus teadmata. Ning teine celica - ei sattunud õnneks hüppesse - läbisõit 360tkm kui sai minu kätte. Lahkus minu käest ca 417tkm läbisõiduga vanarauda (peateele tulistas mingi tibi 325ga(e30) ette). Rooste on tõesti nende masinate Vaenlane. Aga nt Audidest soovitaksin sellisele väiksema mutrivõtme kogemusega mehele 2.2t MC1 või MC2 mootorit. Tegu ju täiesti arvestatavate võimsustega ning ka hooldusel pole väga suurt kulu.
Loomulikult ka need mootorid võivad olla läbi, aga kui teha korralik kontroll enne ostu siis võib olla kindel, et seal midagi ka lambist ei "lenda" - MC1 mootoriga ajasin mina ca 80tkm läbi ainuüksi 3 õlivahetusega + tagumised klotsid = tegu oli treseriga http://www.treser-audi.de/images/normal/44/s200grill.jpg, alustades ostust ja siis ca 30tkm (auto oli chippitud - vägagi usaldusväärse ja siiani olemasoleva softiga/liikus paremini kui stock, kasutatud 3b mootor - 165kw mälu järgi)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 200sx igapäeva autoks?
PostitusPostitatud: 03.01.2013 04:34 

Liitunud: 13.09.2010 00:41
Postitusi: 3945
Aga lõppude lõpuks, keda sa petad..sa tõesti tahad osta automaat kastiga SX -i?
Need kaks asja ei käi nagu eriti käsikäes...sportauto ja atm kast..olgu kasvõi õpilasele niisama kulgemiseks või mitte...automaat kast on ikka mugavuse märk..ja kas sa arvad , et see sport kupee on mugav?

See puhtalt minu arvamus..aga jah.
Tahad automaati kulgemiseks..siis osta kasvõi omega selle raha eest..kindlasti palju mõnusam. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 200sx igapäeva autoks?
PostitusPostitatud: 03.01.2013 17:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2009 14:34
Postitusi: 372
kastisuhtes pole valikut.

Opel ei kõlba.

_________________
E36 316ia Compact - E46 328ia Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 200sx igapäeva autoks?
PostitusPostitatud: 04.01.2013 12:13 

Liitunud: 18.11.2009 12:10
Postitusi: 378
sx ei kõlba sulle ka igapäeva autoks,õlivahetuse välp on 5k km,sinna sisse odavat pläusti ka ei vala,saad saalesid vahetada.õli läheb sisse alla 4liitri,kaanest ei voola õli ilusti karterisse kui peenestad.õlilekkeid on tihti neil.rahulikult sõites kütet palju ei võta,peenestades tarbib ikka omajagu.varuosa saadavus on kehvem kui bemmil ntx.sillad on head.kere on väga rooste tundlik.kerge tuunida ja tuuning jubinaid palju saada.enamus sxidest on juba oma paremad ajad ära elanud.

_________________
https://www.facebook.com/keemiline


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 200sx igapäeva autoks?
PostitusPostitatud: 09.01.2013 12:49 

Liitunud: 13.04.2011 15:22
Postitusi: 126
Tripo kirjutas:
kastisuhtes pole valikut.

Opel ei kõlba.


Mina sain näiteks Lätist (TurboClub kasutaja desa) manuaal swapi komplekti S13-ele 350 euro eest ja teostus ei ole mitte midagi keerulist.

CA18DET suurim probleem on saaled. Õlikogus on väike ja kõrgetel pööretel ei jõua õli kaanest alla tagasi. Pikalt piirajas ei tasu hoida. Kui tead kust otsida saab juppe väga heade hindadega.

Omal on igapäevaliikuriks praegu 240SX S14 (KA24DE) automaat. Kütusekulu linnas ei ole väga kiita, aga vägagi lõbus on sõita lumistel teedel. Veermik on lihtne ja üsna lollikindel. Originaalseades pole vedrustus ka nii jäik, kui võiks arvata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 200sx igapäeva autoks?
PostitusPostitatud: 09.01.2013 14:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2007 21:07
Postitusi: 1085
Asukoht: Tallinn
Milleks õli nii tihti vahetada? See vaat et ei jõua "aktiveerudagi"...

_________________
https://www.facebook.com/estoniancarimport // http://www.eci.ee
http://www.gazland.ee - parima kvaliteedi ja hinnaga gaasikütuselahendused Sinu autole! Tule külla ja ära maksa üle kütuse eest!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 200sx igapäeva autoks?
PostitusPostitatud: 09.01.2013 17:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2006 12:03
Postitusi: 358
Pöördepill selleks ja turbo keedab seda õli ka kenasti. Temperatuuride suure muutumisetõttu, ilmselt siis. Mõni mootor on lihtsalt selline.

_________________
Mercedes-Benz - The best or nothing.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 200sx igapäeva autoks?
PostitusPostitatud: 09.01.2013 18:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
Tegelt see õlivälp loeb väga palju kasutajast,kui kulged rahulikult siis 10 000 norm .Kui annad pähe korralikult siis tihedamini.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 200sx igapäeva autoks?
PostitusPostitatud: 09.01.2013 19:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2008 22:27
Postitusi: 168
Asukoht: Lääne-Virumaa
Õpilasele oleks 100nx mõistlik. :D Ma olen ühte 200sx-i lähemalt näinud ja see oli nii mäda et süda läks pahaks, eks leidub ka korralikke aga igapäevasõiduks ma võtaks midagi muud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7