Javest kirjutas:
Tere.
Kas ja mida arvata sellisest Jeepist ja eriti veel nimetatud 3.7 V6 bensiinimootoriga?
Millised on nõrgad kohad?
Omal kahjuks igasugused kogemused antud mudeliga seoses puuduvad.
parimat,
Jaanus
Kõige kehvem mootor Jeep Grand Cherokee WK mudelile, sellega kaasneb :
1) Quadradrive II nelikveoskeemi puudumine, ehk tegemist on AWD-lahendusega (Quadra-Trac I), aeglusti puudub.
2) Kehva minek, suur kütusekulu (linn/maantee 17,6/10,6 ehk praktiliselt sama V8-mootorite kuluga).
3) Kehva varustus (Laredo), puudub nahksisu, kerevärvi ukselingid, hea helisüsteem jne.
4) Kehva enesetunne, et ostsid sellest autost kõige kehvema variandi
5) Olematu järelturg, keegi ei taha selle mootoriga mudelit, eelnevalt nimetatud põhjustel.
Jeep WK mudelist üldisemalt - hea kombinatsioon maasturist ja mugavast sõidust, millel on ka üsna head maastikuomadused.
Quadradrive II nelikveoskeem on väga asjalik (lukustatav keskdiferentsiaal ning LSD-d sildades), erinevalt eelnevast mudelist on sel mudelil eest sõltumatu vedrustus, mis teeb näiteks linnasõidu palju mugavamaks, hoolduskulud on üsna soodsad, kui konkurentidega võrrelda, vastupidavus on samuti hea.
Miinuspoolelt ei ole salong just kõige mahukam (ja mitte ka kõige ilusam), täpsemat on siis tagaistujatel päris vähe jalaruumi, auto tühimass on eelmisest mudelist jupp maad suurem, st mingit säästupilli pole mõtet loota, ka diiselmootorist.
Mootoritest rääkides, siis bensukatest (kui on konkreetne soov) on head valikud ainult Hemi'd, st 5,7 ja 6,1 ehk SRT8, see vahepealne 4,7 on pärit vanemalt mudelilt ja selle kere peal ennast ei õigusta, kõige parem valik on muidugi 3,0 CRD, mis on MB mootor, sellel on üsna mõistlik kütusekulu (10 ringis kesmiselt) ja minek on ka okei.
Kokkuvõtteks : Kui Jeep GC-d ostmas olete, soovitan mina 3,0 CRD mootoriga mudelit ja võimaluse korral 2008 ja üles, siis toimus mudeliuuendus, millega kaasnes kvaliteetsem interjöör, nibin-nabin kõpitsetud välimus ja muu sarnane.
Spetsiifilisemat infot leiab veel
WKJeeps veebilehelt.