sääl on nörgaks kohaks tulenevalt raskest kaalust ja teede per**es konstrutsioonist esisild ja mootoris-salongis igasugused elektrikalad. kütust vötab see mootor omajagu - maanteel saad suvisel ajal möistliku söiduga ehk 8 liru per 100 km kätte, tallinna sarnases linnas arvesta vähemalt 1,5x korda suurema kuluga. aut. kast on tal 4 käiguline vististi ja see'p on kast nagu aut. kast ikka - küllaltki uimane. muidu aukudest üle laveerida on üpris mugav ja ruumi on sees omajagu. hoo üles saad, siis on üpriski kiire pill.
suurem osa pudinaid saad second-handist ja top/us partsist, a keredetailide saadavusega vöib probleeme tulla, sest neid intrepide küllalkti vähe.
meil peres on rüüsleri peal 3,2 lirune 169 kW ja see on väga hästi kestnud- 6 aasta jooksul vaid korralised hooldused ja möni üksik elektrikala, kuna rohkem parkla eksponaat ole. a söitnud on kah 2006ndast aastast t'naseni vaid 13000 miili ehk 3500 km aastas.
kui nüüd oma jutt kokku vötta, siis ütlen vaid seda, et kui just sündinud vöi isehakanud elektrik ei ole, siis ei soovita, muidu vastasel korral saad end töenäoliselt selle koha pealt halliks möelda. ja kui eelmine omanik ölide vöi möne muu hooldusega rähka teind, siis arvesta selle arvelt tumedama tulevikuga. muidugi viimast juhul kui rahamehena ei tööta. lisaks köigele eelpool toodule on ameeriklased suutnud välja möelda ka igasugused debiilseid insenertehnilisi lahendusi (concorde-l tuleb näiteks esitule pirni vahetamiseks esistange eest vötta, aku vahetamiseks tuleb vasak ratas alt keerata, esituled valgustavad kehvasti jne).