risto995 kirjutas:
Mul on tähtis ökonoomsus , kuna elan ise linnast väljas on sõitmist palju . Bensukat ei taha juba sp ,et fordi bensukad on väga jänused.
Seda, et Fordi diislid ökonoomsed ei ole ei saa vähemalt keegi väita, et kui ökonoomsust taga ajad on nad väga hea valik.
Tehnilises mõttes oleks bensukas kindlasti turvalisem valik aga kui ikka väga palju sõtmist on siis tuleb tõsiselt arvutada kumb rohkem ära tasub. Lihtsalt jälgi, et hooratas oleks korras ja ei kolksuks, pihustid korras või veel paremal juhul juba vahetatud ning lihtsalt tangi korraliku kütust ning hooldustega ära koonerda.
Kütusefiltrina kasuta ALATI originaalfiltrit, on küll kallim aga võib säästa sind suurest remondist.
Põhi probleem nende diislitega ongi see, et kuna auto saab kätte väga soodsa hinnaga siis keegi ei raatsi autosse investeerida, sest tegemist on ju kõigest Fordiga. Bemmi või Audi puhul ei ole paar tonni autosse investeerimine mingi probleem aga kui Fordi alla peab rohkem kui mõnisada eurot panema siis on Ford mõttetu pann. Niimoodi liigubki väga palju perses pihustite ja vigase hoorattaga masinaid mis lükatakse kohe müüki selle asemel, et natuke autosse investeerida ja masin korda teha.
Ise olen Mondeoga kõik need probleemid omal nahal üle elanud tänu idioodist eelmisele omanikule aga nüüdseks on auto ideaalses korras ja sõita on väga hea. Kütust võtab üli vähe, ruumi on palju, käib vaikselt, liigub edasi hästi ja üldse on hea auto.
Vaadake ikka sama tehnoloogia ja ajastu diisleid ehk siis Common rail diisleid kahemassiliste hooratastega ja ei ole vist ühelgi tootjal sellist mootorit pakkuda millel nendega häda ei oleks. Mõnel tootjal on lihtsalt rohkem fanaatikutest fänne kes lihtsalt keelduvad uskumast ja tunnistamast, et ka nende diislil on probleeme rohkem kui küll. Töökindel diisel on praegusel ajal sama haruldane ja müütiline tegelane kui lumeinimene.