Jutt käis siis õhkvedrustusega isenditest.
Ja ylevalpool mingi tark rääkis pihustivigadest

vanakooli mehaanilised pihustid on seal,raudkärakad mille purukssaamiseks peab tõsiselt lolli taipu ja jõudu olema.
Tuttaval on olnud kaks,esimene läks rekkaga jõudu proovima ja teine ei kestnud retsimist,terrano ja maveric kestsid paremini.
Vedrustus on hea ja pole midagi nõrk,kannatab hyppesse lasta jne,kasutati seda konkreetset autot siis täispeaga metsas ja põldudel kihutamiseks.
Esimesel,vanemal oli veojõukontroll mis aitas läbivusele sitaks kaasa,uuemal polnud seda mingil põhjusel.
Elektroonika jaoks peab oma mingi 30-. eurine diagnostiseade olema kuna see läheb lolliks ja segamini koguaeg,siis lihtne ära nullida kõik ja pidu jätkub.
Suure töö ja vaeva tulemusena läks vahekasti kett pooleks.
Muidu sitaks hea sõita just perses teedel ja kruusal,on mis see bemmi mootor on.