Päris nii siiski öelda ei saa. Sõltub, kuidas eelmised omanikud autot hoidnud on ja palju investeerinud. Vaata ikka asja tervikuna - s.t mootor, sillad, kere jne.
Mootori poolest küll jah, paljudel olnud probleem, et tühikäigul viskab õlitule põlema, sõitma hakkad (pöördeid rohkem) kustub ära. Sellisel juhul aitab saalte vahetus. Ei ole kallis lõbu, tükihind oli ca 14€ väga heal saalel.
Varem mainisin siis ketipinguti+tald - SKF oma oli 100€.
Lambda - tehase orig Bosch - 70€.
Roolilatti tasub kontrollida, sest see nõrk koht - tehase taastatud 6 kuulise garantii või 10k km al. 300€.
Esisild - 8 õõtsa + muud pudinad. Lemfölderi komplekt maksab ~300€ + vahetus + sillastend. Alternatiive on ka 100€ komplektide näol.
Turbo - tehase taastatud turbole parim pakkumine oli 6 kuulise garantii/10k km 290€ + vahetus.
Õlitoru turbole ca 80€ + vahetus.
Tavaline hooldus maksis minul koos nipet-näpet lisadega ca 250€. Selle sees nii rihmad-rullid (kogu krempel, auto kliimaga variant), kui ka uus õlipump, õli, õlifilter jne.
Pidurikettad olid esimesed vist kokku 60€. Klotside tükihind kuni 20€ per tk.
Mul kadus tühikäigul õlisurve ära, aga nii madalaks ei läinud, et oleks hoiatustule põlema löönud. Eks ta ajapikku süvenes ja lõpuks tuli saalekolks külla, ära läks koos purunenud kepsu ja väntvõlliga.
Eks neid näiteid ole äärmusest-äärmusesse. 1,8T puhul saalekolinaid teistelgi, aga nii õnnetult nagu mul läks, on läinud vähestel.
Raha matta pole eriline kunst nii vanasse autosse ja hoolt ta nõuab. Positiivse poole pealt aga vaadatuna, siis selle, n.ö B5, ajastu autod quattrona hoiavad väga hästi oma hinda ja väga häid autosid palju ei liigu.
_________________
Tõnis_S kirjutas:
Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid