Terv,
Seni kuni CNG hind eestis jääb alla 3.- euriku kilo millegi muuga ei sõida, pole pontu.
Alles siis kui hind gaasil sellest piirist üle läheb, saab minu autost 1,6l diisel polo.
Olen omanud CNG.d erinvad volvod altes 2000.a kuni 2013.a
Opelid safirad, astrad. VW touran, cady, passat. MB-d pragu ainult Bclass ja E.
Kõige ökonoomsed ikka VW eriti turbokat 1,4tsid, aga neil valusad dsg-kastid ex neid ka möller vaikselt uuendab, pragu vahetavad juba õlisis kastides ja siduri kettad natuke paremad.
Kindlasti ei tohi 1,4l tsi.l lasta nii öelda castroli longlife õlidega 30tuhhi läbi, üle 20 pole soovitatav,
siis peab mootor ka vastu. Lihtsalt gaasi autode üks mootori tööjääke on vesi, mis tahab mootorisse jääda ja suurel läbisõidul pole vesi õlihulgas ühelegi autole hea.
Opelid nagu opelid ikka enamus muud jama laguneb enne ümber ära kui gaasi seade.
Pihusdid neil nõrgad ja soovituslik kõiki korraga vahetada.
Volvod on neist tegelikult kõige suurema kütuse kuluga ja auristid tahavad läbi lasta õrnalt gaasi,
mille tulemusena kapotiall väike gaasi lõhn alati. Uuemad volvod 2009 üles juba päris head
ja kütuse kulu paremaks läinud. Volvode puhul muidugi see et neile pole väiksemaid bensiini
paake, siis selle võrra on universaalidel taga vähem ruumi, põrand on kõrgemal.
MB puhul muidugi väga vastupidav igast otsast aga... liiga elektrooniline kõik

väike gaasi surve kõikumine kas tankimisel või käivitmisel, kohe lülitab elektroonika gaasi välja
ja vead saab kustuda ainult esindus, kui just endal mõnda head diagostikat kodus pole.
Kokkuvõtte omad mured nagu kõigil autodel, aga selle palju raha läheb kütusele unustad ära

Ainuke auto millega sai veel odavamalt sõita oli leaf

aga seda ka ainult 1,5 - 2.- eurikut 100kilomeetri peale. Küsimus lihtsalt mida selle lefiga 2.a pärast teha ja vahepeal läheb laadimise
ajal 2toopi kohvi, mis teevad asja jälle kallimaks
