Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 01.05.2025 21:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mazda Rx8
PostitusPostitatud: 09.10.2014 14:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2005 17:49
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Jube odavaks on läinud sellised pillid, pooltel juures, et mootorivahetus tehtud 20- 50 000 km tagasi.

Kas mootori seisukorda on võimalik kuidagi väliselt ka hinnata, et kas jutt vastab tõele?

Muidu 4-5k€ saada 170kw sportlike omadustega hobiauto, ei tundu üldse halb mõte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda Rx8
PostitusPostitatud: 09.10.2014 19:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:53
Postitusi: 367
Asukoht: Tallinn
Sõbral selline olnud 3a. Tõepoolest, suht kapriisne mootor. On esinenud käivitamisprobleeme jms, kuid mineku/juhitavuse/soetamismaksumuse kombinatsioon on minu meelest ikka täiesti fantast. 170kw versioonis täiesti norm. dünaamikaga (ca 6sec sajani), juhitavus samuti väga hea ja konkreetne. Mõne inimese jaoks on veel suur pluss see, et teisi selliseid just eriti tihti vastu ei tule :)

Igatahes soovitan mitte proovisõitu teha, võib ööune ära rikkuda :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda Rx8
PostitusPostitatud: 09.10.2014 19:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Ulme ägeda häälega ja välimusega auto kuid jah paraku on enamus katki. Ma põhiliselt näen neid nina püsti seismas mootorita esinduse hoovis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda Rx8
PostitusPostitatud: 10.10.2014 08:58 

Liitunud: 13.11.2010 00:50
Postitusi: 77
risto995 kirjutas:
rio kirjutas:
kui õigel ajal jaole saad( ehk siis remonti edasi ei lükka, noh, et mootor töötab küll ju, mis tast ikka lahti veel võtta) siis reeglina piirdub rootori tihendite vahetusest aga kui juba silindri? / põlemiskambri seintel on kahjustused siis tuleb asendad terve selle rootori moodul ehk mootori plokk.
Kuigi leidub tulihingelisi vastaseid siis minu hinnangul on terve Renesise mootori perekond, või üldisemalt ka rootor mootor suht surnult sündinud asi.
Ameerika maal on üpris levinud swap LS7 (Corvette) mootori vastu ja see teeb selles autost ilmselt täiesti asise asja.
Välimus on hea ja sisemus sammuti kaunis ja üpris kvaliteetne aga see mootor nullib selle auto ära.

Kaalujaotust ja juhitavust silmas pidades võiks sinna pigem panna siis s2000 v mõni bmw mootor pigem kapoti alla . Aga okei , sain oma vastuse, auto ilus aga kapoti all on hullem seis kui hitler .

Mõne neljasilindrilise bemmi mootori jah. Üle kolmesaja hobujõulised kuue ja kaheksa silindrilsed kaaluvad umbes samma aukku kui LS1 või 2 või 3 või 7. LS7 tühikaal on 190kg.

_________________
300MClub


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7