rio kirjutas:
kui õigel ajal jaole saad( ehk siis remonti edasi ei lükka, noh, et mootor töötab küll ju, mis tast ikka lahti veel võtta) siis reeglina piirdub rootori tihendite vahetusest aga kui juba silindri? / põlemiskambri seintel on kahjustused siis tuleb asendad terve selle rootori moodul ehk mootori plokk.
Kuigi leidub tulihingelisi vastaseid siis minu hinnangul on terve Renesise mootori perekond, või üldisemalt ka rootor mootor suht surnult sündinud asi.
Ameerika maal on üpris levinud swap LS7 (Corvette) mootori vastu ja see teeb selles autost ilmselt täiesti asise asja.
Välimus on hea ja sisemus sammuti kaunis ja üpris kvaliteetne aga see mootor nullib selle auto ära.
Kaalujaotust ja juhitavust silmas pidades võiks sinna pigem panna siis s2000 v mõni bmw mootor pigem kapoti alla . Aga okei , sain oma vastuse, auto ilus aga kapoti all on hullem seis kui hitler .
Mõne neljasilindrilise bemmi mootori jah. Üle kolmesaja hobujõulised kuue ja kaheksa silindrilsed kaaluvad umbes samma aukku kui LS1 või 2 või 3 või 7. LS7 tühikaal on 190kg.