Igasugused 4-liitrised diislid on rahajõmmide mängumaa, nagu päriselt! Tsitaat MB klubi ostuabist:
"Mootor Hoiduge 400CDI-st
Esialgu pakuti vaid ML320, ehk 3,2liitrise V-6-mootoriga mudelit, aasta jooksul lisandusid 2,7liitrine CDI-diisel ning 4,3liitrine V-8 (vastavalt ML270 CDI ja ML430). Viimane oli esitlusel üks kiireim džiip maailmas, tehes 0–100 km/h 8,4 sekundiga. Vastav on ka kütusekulu: tehase andmeil linnas 19 l / 100 km. Kolmandiku võrra säästlikum on diisel, mida muuseas müüdi ka manuaalkäigukastiga. Meie järelturul liiguvad siiski 99% ulatuses automaatkastiga ML-id.
Ajapikku lisandusid uued jõuallikad ning vanemad vahetati välja: ML430 asemele tuli ML500, ML320 asemele ML350 (3,7 l), samuti neljaliitrine diisel 400CDI ning ML55 AMG (0–100 km/h 6,9 s, linnakulu 20,6 l / 100 km).
Bensiinimootorid on üldjoontes kõik vastupidavad ning janused. Tavalisemad on erinevate andurite vead, ostes tasub igaks juhuks kuulata, ega kett häält tee. Parim variant oleks siiski 270CDI – juhul, kui see on korras ning hooldatud. Jõust puudu ei jää ning kütusekulu on talutav, kuid nagu nüüdisaegsetel diislitel ikka, esineb erinevaid toitesüsteemi rikkeid ning nende remont pole kunagi odav. Uuena meeldis rahajõmmidele ka 400CDI – karu jõu ning üsna väikese januga mootor. Ent pruugituna selle kohta head sõna naljalt ei kuule. Erinevaid ja väga kallilt likvideeritavaid vigu oskab spetsialist järjest üles lugeda ning olgu müüja jutt kuitahes ilus, 400CDI-st oleks targem kaarega mööda minna. Viiekäiguline automaatkäigukast on mehhanika poolelt vastupidav, kuid mitte veatu. Silm tasub pealhoida õlileketel ning alt võib vedada elektroonika."
Raudselt jälle mingi starteri juhe läbi lõigatud. Reaalselt peidab endas ilmselt mingisugust suuremat 400CDI tüüpviga.
|