E46 318 pole üle mõistuse kallis üleval pidada, kui välja jätta erinevad andurid, mis võivad läbi minna ja lihtsalt tüütu vahetada, kuna E46 tunnistab suuremal määral ainult originaalandureid nagu ka teised Bmw-d. Ma ei ütle, et b-varuosa andurid ei tööta, aga ma ütlen, et need võivad aeg-ajalt jukerdada või valesignaale anda. Kui ennast ei häiri, siis ei ole nagu probleemi.
(Oli tuttaval e46, mida hoidis nagu sitta pilpa peal, 3x vahetas erinevaid õlitaseme andureid ja ikka need põlesid aeg ajalt ja siis kustusid, nii kui orig. andur külge läks, mure murtud, teisel sõbral täpselt sama teema, et mingi b varuosa andur küljes ja nüüd aeg-ajalt viskab õlikannu tule põlema ja siis jälle kustub)
Kui ise sebida viitsid juppe ja asju ajada, siis midagi müstilist E46 ehitusel pole. Mina eelistaks juba disaini ja kõige muu tõttu E46-te Borale.