Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 01.05.2025 20:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 114 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 05.09.2009 16:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
part1 kirjutas:
Ma ei oska seda 100% seletada, aga üks probleem on kindlasti see, et pikem auto surub suurema massiga külge ette üldreeglina, mistõttu on sellele raskem vastu saada.
Pikem auto ei lähe nii kergelt külgibismeisse, aga kui läheb siis korralikult.
Ma soovitan veelkord, aja jääga mõni veokas külglibisemisse või kasvõi pikem kaubik, keera rooli vastu, vaata kaua läheb aega, et ta kuuletuks.
või sõida suure pika raske luksusautoga, kui oskad autot tunnetada saad aru, et ta kuuletub roolile hiljem.
Kogenematud inimesed ei saagi sellest aru ning kordan veelkord, iga raha ja kiiruse jaoks on olemas õige pikkuse ja massiga auto, mis on sinna sobivam, samuti iga tegevuse jaoks.
Ma ei tea, mis on täpselt drifti jaoks sobivam, aga tean seda, et mida pikem auto seda raskemini ta külg ees olles roolile allub.
Ma ei väida siinkohal, et pika autoga driftida ei saa, aga seal juures pead auto pikkuse ja massiga arvestama.


sa oled ikka tõsine PART

kui sa ei tea midagi, siis mida sa lalised siin ?

See, et pikem auto ei kisu otseks nii kiiresti kui sinake sooviks, ei ole absoluutselt seoutud rooli "kuuletumisega" vaid inertsi ja muude faktoritega !

Sa ajad ikka jätkuvalt nii teemast mööda sitta, et paha hakkab, kuidas saab sinusugust drifti venda tõsiselt võtta, kellel pole isegi elementaarsed füüsika teadmised selged, veel vähem enese väljendamisoskus ?

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 06.09.2009 15:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
pikem auto kuuletub roolile hiljem, kui sa väidad vastupidist oled sa ...
Paistab ,et sa ei saagi aru sellest teemast ...

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Viimati muutis RedLine, 06.09.2009 16:22, muudetud 1 kord kokku.
Solvangud kustutatud. Rahunege maha ja püsige teemas: Bmw E30 vs Ford Sierra


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 06.09.2009 18:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
part1 kirjutas:
pikem auto kuuletub roolile hiljem, kui sa väidad vastupidist oled sa ...
Paistab ,et sa ei saagi aru sellest teemast ...

Jätkame teemat, milles see väljendub ?

Olen kes ma olen, sa seleta palun see asi lahti :)

Et siis suurematel autodel on nii kehvad roolimehhanismid, et auto ei kuuletu roolile või ma ei saa tõesti siiani su loogilisusele pihta.

Kui me driftist räägime, siis lühikesed junnid lähevad oluliselt kiiremini käest ära ja on raskem juhtida, kuna nad on samas ka kerged, driftis on aga väga oluline hoopiski rehvide haarduvus, mida korvatakse rattaid "lääpa" viies, oma rooli tundlikusega võid sa mees partlasse tagasi lennata !

Jätkuvalt ootan su loogilist seletust fenomenile, mitte millekski v kellekski tembeldamist :beer

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 06.09.2009 23:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
ViktorT kirjutas:
part1 kirjutas:
pikem auto kuuletub roolile hiljem, kui sa väidad vastupidist oled sa ...
Paistab ,et sa ei saagi aru sellest teemast ...

Jätkame teemat, milles see väljendub ?

Olen kes ma olen, sa seleta palun see asi lahti :)

Et siis suurematel autodel on nii kehvad roolimehhanismid, et auto ei kuuletu roolile või ma ei saa tõesti siiani su loogilisusele pihta.

Kui me driftist räägime, siis lühikesed junnid lähevad oluliselt kiiremini käest ära ja on raskem juhtida, kuna nad on samas ka kerged, driftis on aga väga oluline hoopiski rehvide haarduvus, mida korvatakse rattaid "lääpa" viies, oma rooli tundlikusega võid sa mees partlasse tagasi lennata !

Jätkuvalt ootan su loogilist seletust fenomenile, mitte millekski v kellekski tembeldamist :beer


Sa vist ei jaga füüsikast midagi.
Kas su mõtlemine rooli mehhanismiga piirdubki?
Asi pole üldse roolimehhanismis vaid füüsikas.
Mida raskem ja mida pikem auto, seda kehvemini ta roolile kuuletub, kui ei usu mine ürita mõne 7m pika kaubikuga külge lasta talvel, siis räägime edasi.
Või veel parem suure liinibussiga või limusiiniga.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 06.09.2009 23:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
part, sul pole siiski endal ka aimu millest sa räägid.
Driftis on kaks mõistet, on ülejuhitavus ja alajuhitavus, roolile kuuletumine sõltub tõesti rooli mehhanismist

Reeglina räägime ikka sellest, kui palju seda rooliratast peab keerama, et auto vastava sõidusuuna valib, mõned autod keeravad 3 ringi ühelt poolt teise, teised autod 5 ringi, siis siinkohal räägime roolile kuuletumisest.
Ehk saad lõpuks millestki aru ka ?

Driftis läheb su lada kordades kiiremini käest, kui kasvõi 5 seeria bemm, huvitav küll miks ? Proovi nüüd asjalikult vastata, mitte huupi lahmida.

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 09.09.2009 12:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Palju driftis on 180 kraadiseid kurve? Vist ei olegi. Üks kurv võib vahest Ladaga ka hästi välja tulla ja see pole küll mingi võrdlusmoment. BMW oli kindlasti lahtise diffriga?
Drifti üks aluseid ongi blokkdiffer. Lahtisega ei tea kunagi, kas saab külje ette või ei.
Kuiva asfaldiga ei tee 55kw-ga absoluutselt midagi.
Kui võtta aluseks näiteks Rapla rada, siis ainuke auto nendest kolmest, millega vähegi kannataks driftida on 325.
96Kw Volvo ja 55Kw Nissan jäävad mannetult nõrgaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 10.09.2009 21:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Füüsikust PART´ile niipalu teadmiseks, et Suur ja raske masin ei "kuuletu roolile" ei hiljem ega varem, kui miski muu, vaid pehme vedrustus tekitab mulje, et auto keerab veidi hiljem, kui juht on rooli keeranud. Ülijäiga vedrustusega ja randmejämeduste stabikavarvastega S600 on sammuti kardile sarnase juhitavusega.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 12.09.2009 02:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
charly kirjutas:
Füüsikust PART´ile niipalu teadmiseks, et Suur ja raske masin ei "kuuletu roolile" ei hiljem ega varem, kui miski muu, vaid pehme vedrustus tekitab mulje, et auto keerab veidi hiljem, kui juht on rooli keeranud. Ülijäiga vedrustusega ja randmejämeduste stabikavarvastega S600 on sammuti kardile sarnase juhitavusega.


Kui tahad arva nii, mul kama, ei viitsi vaielda, inimestega kes füüsikat ei jaga.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 12.09.2009 10:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
part1 kirjutas:
charly kirjutas:
Füüsikust PART´ile niipalu teadmiseks, et Suur ja raske masin ei "kuuletu roolile" ei hiljem ega varem, kui miski muu, vaid pehme vedrustus tekitab mulje, et auto keerab veidi hiljem, kui juht on rooli keeranud. Ülijäiga vedrustusega ja randmejämeduste stabikavarvastega S600 on sammuti kardile sarnase juhitavusega.


Kui tahad arva nii, mul kama, ei viitsi vaielda, inimestega kes füüsikat ei jaga.

part1 kirjutas:
charly kirjutas:
Füüsikust PART´ile niipalu teadmiseks, et Suur ja raske masin ei "kuuletu roolile" ei hiljem ega varem, kui miski muu, vaid pehme vedrustus tekitab mulje, et auto keerab veidi hiljem, kui juht on rooli keeranud. Ülijäiga vedrustusega ja randmejämeduste stabikavarvastega S600 on sammuti kardile sarnase juhitavusega.


Kui tahad arva nii, mul kama, ei viitsi vaielda, inimestega kes füüsikat ei jaga.


Foorum, kui avalik vestlus koht internetis ongi ju vaidluste ja arvamuste koht ?
Nüüd kui oled pudistanud siia endalegi arusaamatuid fraase ja teksti, muutub äkki see vaidlus mõttetuks, kuna sa ei suuda ennast arusaadavaks teha MITTE kellegile ?

Ma läheks siinkohal selle füüsika tunniga edasi ja jään ootama sinu seletust "roolile kuuletumisest" :)
Saaksin aru fraasist: "auto ei kuuletu su ajule", aga roolile, ja siis veel pugeda füüsika taha ...
Äkki head ja laiemad rehvid soodustavad seda kuulekust võrdeliselt inertsi ja massiga ? :D

Inerts, vedrustus ja muud faktorid segavad sul autot roolimast ?
Miks küll sa ise siis NII ebaturvalise autoga sõidad, mis absoluutselt "roolile ei kuuletu "?

Ja järjekordselt küsin, et sa lahti seletaks, mis asi on siis lõpuks see, mis auto kenasti roolile kuuletuma paneb ? :)
Kui ringraja autoga tegemist pole, siis alla poole miljoni maksvaid tänava eksemplare vist polegi ?

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 114 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7