Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 19:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 730 R6 135kw, 1987?
PostitusPostitatud: 12.08.2010 20:03 

Liitunud: 03.08.2010 13:56
Postitusi: 580
DevilDeVille kirjutas:
skyaudi kirjutas:
DevilDeVille kirjutas:
anaalkastiga kohe kindlasti ei ostaks mittesportautot

Anaalkast, et siis istud käigukangi otsas ja per5ega vahetad käike?
Uudiseks sulle, et käega saab ka vahetada, ei ole vaja seal otsas istuda.


kui nii arusaamatu, siis miks peaks inimene sellisel euroopameelest suurel autol kepiga vehkima ja sidurdama? seitsmekymneaastatagune teema. tugevalt ja sobimatult.

pigem vihjati sõnakasutusele, mis oli natuke üle võlli ja ei olnud enam naljakas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 730 R6 135kw, 1987?
PostitusPostitatud: 12.08.2010 20:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
olles omanud tomatikastiga bemmi, siis 400 000km ei ole veel midagi ei kastile, ega ka mootorile. Silindriseintel oli veel tehase hoonimisjäljed sees, olgugi, et auto juba 2.aasta vanusena 92.a aastal juba eestisse toodi..
küll aga on fakt see, et raske auto, nõrguke mootor ei võrdu kuskilt otsast ökonoomse sõidu ja rahakotisõbraliku autoga. Seismisega lähevad puksid ikka jube kiirelt ja tühikäigu andur hakkab nöökima, Ehk siis aegajalt ikka üllatab mõne asjaga. Samas selle 9k eest on autot küll, kui suudad hinda maha ka rääkida, siis why not? Tundub olema päris viisakas, et keskmine rullnokk pole veel kallale jõudnud. Kuigi piltide järgi on keretööd ikka möödapääsmatu teema - omal E34 sai ka alguse sellest, et oh, vahetaks aind koopaääred ära.. lõpptulemus oli see, et kruvikas läks igalt poolt läbi, kust vähegi katsuda tahtsid ja tungraud tuli kohe tuppa. Mistap sai ära kaotatud originaaltungi kohad ja kõik paksult möksi täis.. Niiet võta või jäta - mina jätaks, pane raha juurde ja saad sõitva, enamvähem korralikuma ja vb ka pisut uuema mudeli.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 730 R6 135kw, 1987?
PostitusPostitatud: 12.08.2010 20:31 

Liitunud: 03.08.2010 13:56
Postitusi: 580
Robotkast küll mingi võimekas asi ei ole. Paras aeglane ja ebaühtlane jura on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 730 R6 135kw, 1987?
PostitusPostitatud: 12.08.2010 21:32 

Liitunud: 03.08.2010 13:56
Postitusi: 580
DevilDeVille kirjutas:
Wabrik kirjutas:
Robotkast küll mingi võimekas asi ei ole. Paras aeglane ja ebaühtlane jura on.


mhmh, võrdle siis ajaviiteks sama konega purtse või volkkari dünaamika ja küttekulu numbreid. jeebus, kuis inimesed võtavad sõna teemadel, millest arusaamine puudub
no minuteada on robotkast käigukast, kus eraldi elektrimootor(id) teevad ära täpselt sama töö, mis manuaalkasti puhul inimene ehk siis vajutavad sidurit, vahetavad käiku ja libistavad sidurit.

Võibolla sinul on mõisted selgeks tegemata, aga minuteada on laias laastus kasutuses 5 tüüpi kaste: automaat, dsg, variaator, robot ja tavaline manuaal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 730 R6 135kw, 1987?
PostitusPostitatud: 12.08.2010 22:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
No mida sõnakasutust tõesti, võiks ju normaalses keeles rääkida :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 730 R6 135kw, 1987?
PostitusPostitatud: 13.08.2010 08:26 

Liitunud: 03.08.2010 13:56
Postitusi: 580
DevilDeVille kirjutas:
Wabrik kirjutas:
DevilDeVille kirjutas:
Wabrik kirjutas:
Robotkast küll mingi võimekas asi ei ole. Paras aeglane ja ebaühtlane jura on.


mhmh, võrdle siis ajaviiteks sama konega purtse või volkkari dünaamika ja küttekulu numbreid. jeebus, kuis inimesed võtavad sõna teemadel, millest arusaamine puudub
no minuteada on robotkast käigukast, kus eraldi elektrimootor(id) teevad ära täpselt sama töö, mis manuaalkasti puhul inimene ehk siis vajutavad sidurit, vahetavad käiku ja libistavad sidurit.

Võibolla sinul on mõisted selgeks tegemata, aga minuteada on laias laastus kasutuses 5 tüüpi kaste: automaat, dsg, variaator, robot ja tavaline manuaal.


kui asi on nii võõraks jäänud, siis DSG elik kahe siduriga kast on oma olemuselt niisamuti robotkast mitte eraldi käigukasti tüüp. ja kui volkkar on arusaadav termin, siis mis mõistatust kujutab endast purtse? kes jeebuse konteksti ei taba võib julgelt paar mõistuseastet edasi areneda.

olemus olemuseks, aga pole küll kuulnud, et DSG kasti nimetatakse robotkastiks. Minu tarkused pärinevad autolehest või tehnikamaailmast, kus pikalt laialt seletati käigukasti tüüpidest ja seal olid selgelt toodud välja sellised tüübid: dsg, automaat, variaator, robot ja manuaal. Sinu loogika järgi võiks iga mitte-manuaali robotiks tituleerida, kuna tööd teevab elektroonika või masinad, mitte inimene. Robot on muidugi mingi imelik eestikeelne nimetus sellele (citroen vist nimetab seda robotkastiks, et ägedam tunduks), tegelikult on vist elektrohüdraulinilne kast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 730 R6 135kw, 1987?
PostitusPostitatud: 13.08.2010 11:42 

Liitunud: 03.08.2010 13:56
Postitusi: 580
DevilDeVille kirjutas:
Wabrik kirjutas:
olemus olemuseks, aga pole küll kuulnud, et DSG kasti nimetatakse robotkastiks. Minu tarkused pärinevad autolehest või tehnikamaailmast, kus pikalt laialt seletati käigukasti tüüpidest ja seal olid selgelt toodud välja sellised tüübid: dsg, automaat, variaator, robot ja manuaal. Sinu loogika järgi võiks iga mitte-manuaali robotiks tituleerida, kuna tööd teevab elektroonika või masinad, mitte inimene. Robot on muidugi mingi imelik eestikeelne nimetus sellele (citroen vist nimetab seda robotkastiks, et ägedam tunduks), tegelikult on vist elektrohüdraulinilne kast.


how come siis porsche, ford, volvo, fiat, mersu, bmw või nissangi oma gtr-il ei nimeta oma kahe siduriga kaste DSG-deks, ometigi enamus elavad samade Borg-Warneri tehnoloogiate ja pulkade peal. uiui, mis küll nüüd teha. see, et autoleht on võtnud midagi kokku kirjutada, ei anna neile kohe jumaliku ilmeksimatu tõe monopoli.

no okei, pigem on tegu DCT-ga ehk dual clutch transmission ja DSG on lihtsalt VWGroupi poolt antud nimi sellele. Samamoodi on teised konsernid ja tootjad käitunud.

Oled sa muidu võimeline oma postitust vormistama ka ilma igasuguste remarkide- ja häälitsusteta?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 730 R6 135kw, 1987?
PostitusPostitatud: 13.08.2010 11:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2010 18:55
Postitusi: 108
Asukoht: Tallinn; Tartu; Otepää; Kilingi-Nõmme
Wabrik kirjutas:
DevilDeVille kirjutas:
Wabrik kirjutas:
olemus olemuseks, aga pole küll kuulnud, et DSG kasti nimetatakse robotkastiks. Minu tarkused pärinevad autolehest või tehnikamaailmast, kus pikalt laialt seletati käigukasti tüüpidest ja seal olid selgelt toodud välja sellised tüübid: dsg, automaat, variaator, robot ja manuaal. Sinu loogika järgi võiks iga mitte-manuaali robotiks tituleerida, kuna tööd teevab elektroonika või masinad, mitte inimene. Robot on muidugi mingi imelik eestikeelne nimetus sellele (citroen vist nimetab seda robotkastiks, et ägedam tunduks), tegelikult on vist elektrohüdraulinilne kast.


how come siis porsche, ford, volvo, fiat, mersu, bmw või nissangi oma gtr-il ei nimeta oma kahe siduriga kaste DSG-deks, ometigi enamus elavad samade Borg-Warneri tehnoloogiate ja pulkade peal. uiui, mis küll nüüd teha. see, et autoleht on võtnud midagi kokku kirjutada, ei anna neile kohe jumaliku ilmeksimatu tõe monopoli.

no okei, pigem on tegu DCT-ga ehk dual clutch transmission ja DSG on lihtsalt VWGroupi poolt antud nimi sellele. Samamoodi on teised konsernid ja tootjad käitunud.

Oled sa muidu võimeline oma postitust vormistama ka ilma igasuguste remarkide- ja häälitsusteta?


Just need remargid & häälitsused teevadki devillest devildeville.

_________________
Chrysler Saratoga -94 ; 2.5 + 5k


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 730 R6 135kw, 1987?
PostitusPostitatud: 13.08.2010 12:13 

Liitunud: 03.08.2010 13:56
Postitusi: 580
Minuarust teeb devillest deville sügav armastus ameerika autode vastu, mitte nõmedate häälitsuste tegemine. Jah, päriselt näost näkku suheldes ehk ongi need ÄGEDAD, aga foorumis ei tule see eriti välja ja lihtsalt on üks segav ja üleliigne faktor.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7