Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 20:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K:audi 80 coupe
PostitusPostitatud: 23.08.2010 22:12 

Liitunud: 20.11.2009 21:56
Postitusi: 212
http://www.auto24.ee/used/710258
Küsimus :Mootori head ja vead,mida kere juures vaadata?

Tänan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:audi 80 coupe
PostitusPostitatud: 24.08.2010 20:31 

Liitunud: 20.11.2009 21:56
Postitusi: 212
Joob vast sama palju kui 2,3 l 98 kw mootor


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:audi 80 coupe
PostitusPostitatud: 24.08.2010 20:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 12:52
Postitusi: 115
Asukoht: Kuressaare
Kui sa just tahad jagajaga ja meh.pritsega mootorit siis 2.3 10V oleks parem valik. Tagaluuki saab reguleerida, vett tuleb tavaliselt piduritulede kohalt, sealt tihend ära kuivanud ja pudenenud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:audi 80 coupe
PostitusPostitatud: 26.08.2010 10:23 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
mkb kirjutas:
kiil kirjutas:
Kui sa just tahad jagajaga ja meh.pritsega mootorit siis 2.3 10V oleks parem valik. Tagaluuki saab reguleerida, vett tuleb tavaliselt piduritulede kohalt, sealt tihend ära kuivanud ja pudenenud.

Aga samas pole need pritsepead kah enam teab mis õnnistused vana R5 puhul, R4 peaks see probleem vähem olema. Kuid jah, lõpuks kõik siiski kindlas eksemplaris kinni.


Selles pole absoluutselt vahet, R5-l on lihtsalt üks pihustitoru rohkem. Muu on pmst kõik sama. Isiklikult võtaksin ka pigem 2.3 10V sel juhul.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:audi 80 coupe
PostitusPostitatud: 27.08.2010 01:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.03.2009 00:40
Postitusi: 56
Asukoht: Võru/Tartu/Paide
trykmann kirjutas:
mkb kirjutas:
kiil kirjutas:
Kui sa just tahad jagajaga ja meh.pritsega mootorit siis 2.3 10V oleks parem valik. Tagaluuki saab reguleerida, vett tuleb tavaliselt piduritulede kohalt, sealt tihend ära kuivanud ja pudenenud.

Aga samas pole need pritsepead kah enam teab mis õnnistused vana R5 puhul, R4 peaks see probleem vähem olema. Kuid jah, lõpuks kõik siiski kindlas eksemplaris kinni.


Selles pole absoluutselt vahet, R5-l on lihtsalt üks pihustitoru rohkem. Muu on pmst kõik sama. Isiklikult võtaksin ka pigem 2.3 10V sel juhul.

Täpselt.
Üks 16v neljaukseline b3 oli. 30 liittrit sajale. Ei viitsinud pead vaevata müüsin maha. Plaanid olid muidugi suured.

_________________
Klaaside Müük/Paigaldus Ja Toonimine. Minult.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:audi 80 coupe
PostitusPostitatud: 27.08.2010 10:52 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Lihtsam oleks olnd bensiinipaak ära keevitada kui autot myya :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:audi 80 coupe
PostitusPostitatud: 27.08.2010 12:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 12:52
Postitusi: 115
Asukoht: Kuressaare
Coupel ja B3'l paagid pagassis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:audi 80 coupe
PostitusPostitatud: 27.08.2010 15:57 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
No ma tean kus nad on, aga kuskilt pidi rõvedalt lekkima :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:audi 80 coupe
PostitusPostitatud: 27.08.2010 17:28 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Ei tea midagi, mul sõbral kunagi ammu 1.8 66kw ka ei töötanud korralikult. Läks ka stabiilselt 20+ sajale kütet, suht masendav :D

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:audi 80 coupe
PostitusPostitatud: 28.08.2010 03:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Minu jaoks just R5`d vastupidavaimad mootorid üldse Audil. Omanud neid omajagu ja ühtki halba sõna pole õelda. Pritse probleemidega pole mind õnnistatud ning keskmine kütusekulu jääb alati 10l/100km kanti.
Piina mootorit üht või teistpidi, ei kee ega miskit.
Teen õlled välja mehele, kes suudab Audi 10v r5 sõlme keerata, kestab nagu vanakurat . :)

Kusjuures need vanakooli tadmised sellest pritsest on ammu iganenud. Isegi, kui mingi defekt peaks kunagi tekkima, siis iga normaalne tänapäeva töökoda saab remondiga hakkama, samas probleemid selle mootoriga on tõesti haruldane nähtus.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7