Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 05.04.2011 19:51 

Liitunud: 23.02.2011 03:00
Postitusi: 455
Suht dilemma ees siin, et millist osta, millist mitte. Eelistatuim oleks 7 kohaline diiselbuss ja mootorimahuga mitte üle 2.5l. Kindlasti võiks pagasiruumis rohkem ruumi olla, kui Mitsubishi Space Vagonis või Zafiras

Meeldivad Grand Voyagerid 2001a+ ja Mb V220 klass, mõlemad on suht mugavad, nahksisud kliimad, näevad suht viisakad välja jne, aga suhteliselt "katkised", ehk siis kaasasündinud vigu palju, mis välja lüües löövad valusalt rahakoti pihta jne.

Arvamusi sajandi alguse minibussidest, milline oleks mõistlikuim hinna ja kvaliteedi suhe, kui ka ruum ja mugavus on oluline ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 05.04.2011 21:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 21:39
Postitusi: 87
Asukoht: Tallinn
Sa soovid ilmselgelt võimatut kombinatsiooni - suurt, mugavat, ökonoomset & vastupidavat.

Isiklik valik piirduks ilmselt Chevy Expressi / GMC Savana'ga kuna kõik muu liigitub pigem kategooriasse suur nali - alati on võimalik teatava ökonoomsuse saavutamiseks paigaldada IV põlvkonna gaasiseade.
Voyager oleks ehk okei kombinatsioonis Grand + 3.3 + gaas kuna tuleks Vanist oluliselt odavam.

Eurooplastest piilu juba soovi korral VW Transporterit / Caravellet / Multivani - sellel eksisteerib V-klassiga võrreldes vähemalt mingisugunegi töökindlus kuigi sõit meenutab sõitu suvalise istmetega vanema kaubikuga. Endale meeldib ka Espace kuid selle soetamiseks lähiajal julgust pole.

_________________
W12


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 05.04.2011 22:55 

Liitunud: 07.01.2009 19:05
Postitusi: 222
Oli espace, kestis väga hästi, võiks lausa antud masina kohta öelda pommikindel. Oli 3.0 Automaat kastiga bensukas. Auto oli Saksast toodud ja peale 3 aastat sõitu ei olnud autol miskit remonditud, ei mina ega ka vana omanik. Muidugi elementaarseid asju ärme ära unusta õli, filtrid jne. Pidurid käidi ka korra üle. Kui ära müüsin oli ette miskit kerge kolks tekkinud. Oleks praegu samahinnaga võtta siis ostaks uuesti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 05.04.2011 23:12 

Liitunud: 23.02.2011 03:00
Postitusi: 455
Tõesti ma ei tahaks, aga olude sunnil ma palun jääda kuni 2.5l mootorite juurde :waah
Gaasiseade ei tule ka kahjuks kõne alla, ruum on vajalik ja gaasi kätte saadavusega on probleemid.

Üldiselt võib ikka rääkida, aga ma ei saa sealt endale vajalikku infot sellisel juhul, sry, lihtsalt tingimused on meil sellised ja mitte endast olenevad.

Ütleme et kui aastane läbisõit ei ületa 15-20K km kas Grand Voyager oleks heade teede puhul tõesti paha valik ?
Kumb oleks vastupidavam, kas kuni 2000 mudel või 2001 ja üles, pean silmas 2.5d versioone.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 06.04.2011 00:06 

Liitunud: 23.02.2011 03:00
Postitusi: 455
Kaabakaz, millist V mudelit silmas pead ?
Diislitel ja bensukatel olla erinevad "titevead" ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 06.04.2011 12:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
Vitol tuu 2.8 on eimiski muu kui VW VR6, aga kahtlaselt palju küsib kütust selle automaatkasti otsas.... :S

Hyundai H1 on isiklik lemmik, ruumi jagub, odav pidada, keskmine kütusekulu 8 sajale, kui täie rauaga pähe anda ja tagavedu.
Hiace istmed jäävad veidi kõvaks, kuigi tehnika on pommikindel.
Samuti on lemmik Kia carnival -2.9 TD automaat. Hea mugav sõita, kütusekulu on keskmiselt 8 sajale, ainult rihmavahetus on sellel mootoril karm. Vaja mootor päris kerest eemaldada..

Ja siis tuleb rahamaias Transporter/Caravelle. Kui firma rahakoti peal elada, siis on savi. Kui oma raha eest vaja juppe vahetada, siis on ruttu pere näljas.

Ja rusikareegel on see, et väike mootor = suurem kütusekulu, suuremal mootoril rohkem jõudu, ka täislastis.

Edu leidmisel.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 06.04.2011 16:29 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
BWWRAT kirjutas:
Tõesti ma ei tahaks, aga olude sunnil ma palun jääda kuni 2.5l mootorite juurde :waah
Gaasiseade ei tule ka kahjuks kõne alla, ruum on vajalik ja gaasi kätte saadavusega on probleemid.

Üldiselt võib ikka rääkida, aga ma ei saa sealt endale vajalikku infot sellisel juhul, sry, lihtsalt tingimused on meil sellised ja mitte endast olenevad.

Ütleme et kui aastane läbisõit ei ületa 15-20K km kas Grand Voyager oleks heade teede puhul tõesti paha valik ?
Kumb oleks vastupidavam, kas kuni 2000 mudel või 2001 ja üles, pean silmas 2.5d versioone.


Tegelikult pole asi kaugeltki nii hull. Gaasiballooni saad paigaldada varuratta auku (varuratta mõte minu jaoks üsna pointless, väiksema vea puhul aitab vurts ja kui täiesti pilbasteks rehvi peaksid sõitma, siis tee ergos kasko peale, seal tasuta autoabi (infot loe kodukalt päris norm asi koos igast muude lisadega nt reisijate sihtpuntki viimine jne).Ja kui tead, et rehv on mineku peal ja kuskile kaugemale tripid ja sul mahtuniversaal siis võid ju rehvi peale visata, see täiskummist ratas võta samapalju ruumi nagu spordikott, ega varurattaks ei pea sul 24 tolline spinner olema. Gaasitanklaid oli vist 12 ehk siis igas suuremas linnas, mõnedes mitu ja tuleb juurde, kuna bussid hakakvad vaikselt ka gaasi kasutama pealegi kui oleks kuskil hiidurkas paagi tyhjaks sõitnud siis võid ju paar korda aastas benapeal ka gaasitanklani liibata :D Õ
Minu arvamus lihtsalt, kunagi tähendas jah gaas seda, et vana mersu pagassis on ilge kolakas rauast p*sk jalus, aga ajad on edasi läind. Ja ex kui raha on oluline tegur, siis tuleb märkimisväärseid kompromisse teha. Milliseid on juba juba sinu valik:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 06.04.2011 19:07 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.01.2005 17:11
Postitusi: 830
Asukoht: Tartu, Annelinn Tel: 55978110
Eeldavasti ei hakka see masin Eestis kilomeetreid mõõtma, seega võib mõndades maades tõesti gaasitanklatega probleem olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 06.04.2011 19:45 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
r32 kirjutas:
Eeldavasti ei hakka see masin Eestis kilomeetreid mõõtma, seega võib mõndades maades tõesti gaasitanklatega probleem olla.


Aa ok, sellisel juhul vb küll...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 06.04.2011 20:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Zafirat ei tasu eriti 7 kohalisena võtta, see kolmas rida on seal moepärast. Space Wagon on vähe suurem ja seal mahub 7. reas ka istuma. H-1, sealmaal nimega Starex või H100, on täitsa asine, minu oma seisab juba 6. kuud, kuna kõrgsurvepumba tihendid lasevad õhku läbi, pealegi lumise talvega on see tagavedu veidi piin oma ühe vedava rattaga. Keskmine kulu on mul 9, st igalpool võtab ta 9, maanteel ja linnas. Mahukas on ka, keskmist rida loeks ma 2-e kohaliseks, kuna kõige uksepoolsem klapitav iste on ikka siga ebamugav, mina nimetasin seda ämmaistmeks. Välimus on minu silmis suht kena. Kokkuvõttes on ta siiski kaubik istmetega, kuigi neid istmed annab päris mitmeti seada, k.a. pea ühtlaselt suureks voodiks muundada. Pereautoks valiks ma siiski Space Wagoni...

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 12.04.2011 18:26 

Liitunud: 23.02.2011 03:00
Postitusi: 455
On veel kellegil ideid ?

Jäi silma ka Toyota Previa 2.0d ja 2.4 bensikas ... Kellegil kogemusi ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 22.04.2011 09:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2007 20:11
Postitusi: 1769
Asukoht: vantaa
mitshubishi grandis oleks ka 7 kohalisena üks variant,aga see jääb mõned aastad edasi soovitust.

_________________
1 tekiila, 2 tekiila, 3 tekiila, 4 tekiila, 5 ketila, 6 kilate, ... , 10 telika


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 02.05.2011 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2005 20:03
Postitusi: 29
Kuna nendes paljudes mahtuniversaali teemades pole eriti mainitud Ford S-Max'i, tuletan
ka selle masina meelde. Aastaarv on küll uuem ja hinnklass kõrgem, kuid usun et
see mugavus, küttekulu (2.0TDCI autom. keskmine 7,4 l/100km) ja mahutavus on seda väärt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2000a alguse minibussid
PostitusPostitatud: 03.06.2011 12:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
Ford S-Max pole ka päris murevaba. Miskipärast ei saada neid moodsaid diisleid korralikult käima. VAG piinleb pumpdüüsidega, Fordil kipuvad diislid ka väikse veaga üle kuumenema. Info-Autos sai päris mitmel uuel Vordil ära vahetatud käigukast, mootor.. Küll garantiikorras, kuid kliendile jääb ikka mõru maik suhu, et uus auto ja laguneb.
C-max on kõvasti töökindlam. Peaaegu piirdub asi ainult hooldusega.
Samasugust butafooriat kohtab nii mitmes muus saksa margis, kus ma töötand olen. Imago on hea, kuid auto kvaliteet on 100% teine. Ainsad töökindlad asjad on jaapanlased ja korealased.
VW T4/caravelle/Multivan on hea valik. Kuid jah, nagu öeldud, et sõidukvaliteet on võrreldav vana Ikarusega (mina mäletan seda veel väga hästi. :( )
Kaabakaz ütles väga hästi - 99+ Vito, automaat, 2.2 või 2.3 diisel ja kärab väga hästi. Ise vedasin kunagi mööblit 97.a manuaaliga. Kohutav, kus see käiguhoovastik võib laguneda, lõppeks oli juba kindalaekas vähemalt 2-3 komplekti varuks. Politseidel sama teema :D aga küttekulu oli sellel toorel diislil siiski talutav ja sidur oli megaraske. Aga meeldis miskipärast.
Võib kaaluda ka hästi hooldatud Ford Windstari, kuid varuosade saadavus peletab eemale. Vojäägri välimus on hea, hooldatud masin ei roosteta, sillad peavad enamjaolt vastu ja pole väga kallis remontida. Ise soovitaks grand Voya 3.8 AWD. 97.a uuena eestist ostetud masin on suguvõsas ühe inimese käes olnud vaid. Selle aja jooksul 0 probleemi. Vaid tavapärased hooldused ja hetkel 272 000 odol. Töökindlus, talvel veab välja igast august, kuid keskmine küttekulu on vähe kõrge. Samas suviti on 8-9 keskmine, kui rahulikult kulgeda. gaasiseadet väga ei soovita, kuna põlenud gaas tekitab ropusti jääke, mis kogunevad igasse prakku ja kipuvad ummistama. Hetkel näinud 2 uut Corollat ja ühte Voyageri, millel gaasiseade peal ja nukkvõlli õlitus kadunud. Kanalitest väljus miski tavoti-taoline ollus. Seda juttu räägivad ka teised kogenud mehaanikud, et gaasiseade sunnib 100 000km jooksul tõsisemalt mootorisse vaatama. Lisaks see, et talvel seda niiehknaa kasutada ei saa (gaas hakkab toimima alles siis,kui on mootor saavutanud maksimaalse töötemperatuuri ja ka siis põleb ta ebaühtlaselt, selle tõttu ka kütusekulu 17-25% suurem, kui bensiini puhul. Talvel, kes linnas elavad ja linnas tööl käivad, nende jaoks on see väga mõttetu ja selle jaoks, et aastas 4-5 suuremat sõitu ette võtta Eestis, selleks pole mõtet seda raha välja käia.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7