Ford S-Max pole ka päris murevaba. Miskipärast ei saada neid moodsaid diisleid korralikult käima. VAG piinleb pumpdüüsidega, Fordil kipuvad diislid ka väikse veaga üle kuumenema. Info-Autos sai päris mitmel uuel Vordil ära vahetatud käigukast, mootor.. Küll garantiikorras, kuid kliendile jääb ikka mõru maik suhu, et uus auto ja laguneb.
C-max on kõvasti töökindlam. Peaaegu piirdub asi ainult hooldusega.
Samasugust butafooriat kohtab nii mitmes muus saksa margis, kus ma töötand olen. Imago on hea, kuid auto kvaliteet on 100% teine. Ainsad töökindlad asjad on jaapanlased ja korealased.
VW T4/caravelle/Multivan on hea valik. Kuid jah, nagu öeldud, et sõidukvaliteet on võrreldav vana Ikarusega (mina mäletan seda veel väga hästi.

)
Kaabakaz ütles väga hästi - 99+ Vito, automaat, 2.2 või 2.3 diisel ja kärab väga hästi. Ise vedasin kunagi mööblit 97.a manuaaliga. Kohutav, kus see käiguhoovastik võib laguneda, lõppeks oli juba kindalaekas vähemalt 2-3 komplekti varuks. Politseidel sama teema

aga küttekulu oli sellel toorel diislil siiski talutav ja sidur oli megaraske. Aga meeldis miskipärast.
Võib kaaluda ka hästi hooldatud Ford Windstari, kuid varuosade saadavus peletab eemale. Vojäägri välimus on hea, hooldatud masin ei roosteta, sillad peavad enamjaolt vastu ja pole väga kallis remontida. Ise soovitaks grand Voya 3.8 AWD. 97.a uuena eestist ostetud masin on suguvõsas ühe inimese käes olnud vaid. Selle aja jooksul 0 probleemi. Vaid tavapärased hooldused ja hetkel 272 000 odol. Töökindlus, talvel veab välja igast august, kuid keskmine küttekulu on vähe kõrge. Samas suviti on 8-9 keskmine, kui rahulikult kulgeda. gaasiseadet väga ei soovita, kuna põlenud gaas tekitab ropusti jääke, mis kogunevad igasse prakku ja kipuvad ummistama. Hetkel näinud 2 uut Corollat ja ühte Voyageri, millel gaasiseade peal ja nukkvõlli õlitus kadunud. Kanalitest väljus miski tavoti-taoline ollus. Seda juttu räägivad ka teised kogenud mehaanikud, et gaasiseade sunnib 100 000km jooksul tõsisemalt mootorisse vaatama. Lisaks see, et talvel seda niiehknaa kasutada ei saa (gaas hakkab toimima alles siis,kui on mootor saavutanud maksimaalse töötemperatuuri ja ka siis põleb ta ebaühtlaselt, selle tõttu ka kütusekulu 17-25% suurem, kui bensiini puhul. Talvel, kes linnas elavad ja linnas tööl käivad, nende jaoks on see väga mõttetu ja selle jaoks, et aastas 4-5 suuremat sõitu ette võtta Eestis, selleks pole mõtet seda raha välja käia.