Üldiselt vähe sõitnud escorti julgeks tööautoks soovitada küll. Ise ostsin möödunud oktoobris ülisoodsalt 1996.a universaalkerega 1.6 66 kw escorti, 2008 saksast toodud, kont, el aknad, Eestis oli vaid 20 000 km ja seda ainult suviti sõitnud, itaaliast toodud st põhi nagu uuel autol. Sestpeale on tal minu käes olnud korralik tööauto põli, tigedalt käru ja kraami veetud jne, kilometraaži ka päris uhkelt. Tulemuseks vaid piduriklotsid, õlivahetus jm selline jooksev hooldus.
Haprad stanged nagu fordidel ikka, 44€ B stange igatahes mille ma peale kokkupuudet kitsega ostsin on juba normaalsest plastist.
Kiiresti arenev rooste, pöidla suurusest väikesest mullist tagatiival mis ilmselt kivi saanud, oli kevadeks saanud 15 cm pikkune läbiv rooste
Kohati jaburalt tihe kapotialune ja tüüpiline asi on, et geneka ergutuse juhe hõõrub vastu genekarihma/ rihmaratast end pooleks või laadimise juhe lühisesse, juba teisel escul mul sama jama juhtunud ja ligi sinna eriti ei pääse, tänu katkisele stangele joppasin nägema.
Istmed vajuvad suht kähku ära ja küünarnukiga olen ka mõlemal escortil uksepolstril käetoe sisse augu surunud (nö soome papp) ja laepolstri riie kipub alla kukkuma.
Presidendi vastuvõtule temaga ei läheks aga üldiselt hea tööloom, 600kg metalli salongis pole probleemi, väikese auto kohta läheb üsna palju tavaari sisse, hea suur laadimisava universaalil, veits üle 80 cm kõrgust ja paar senti üle meetri läheb ka koopa vahele ära. Sitta teed kannatab ka päris hästi.