Kui see korralik on, siis igati mõistlik ost. Kestab hästi, kulgeb pehmelt ja sisse istudes sõidaks nagu luksusliku laevaga. Istmed on kuidagi pingilikud, kui just sportsisu pole, samas minu omal puudub ka käetugi ees, ehk see korvab vähe. Kütust tarbib sama palju kui 2.8, samas 2.8 liigub tunduvalt paremini sama kulu juures (Tln+mnt ~11l/100km). Tagasild on nö raudteerõõbas esiveolise puhul ja kuluosasid vähe, palju kirutud esisild maksab täiskomplektis ~3500.- b osana ja kestab küll, siiani pole kahetsema pidanud (kolmele autole juba alla pannud aastate jooksul). Esisild sama, mis a4`l, passat`l jne. Peale ostu peaks rihmad/rullid vahetama, koos tööga 5 ja 10 tuhande vahele, protseduuri käigus vahetada kindlasti ka termostaad (v6 puhul vahetada võimalik vaid siis, kui rihm maas, seega kindlasti ühel ajal ära teha).
Minu c5 a6 1.8t Tiptonic on 60 000km ja 2,5 aasta jooksul hooldust tahtnud vaid nii palju: rihmad/rullid, esisild, genekarihma pinguti, piduri klotsid, esiklaas + muidugi mahlad, filtrid. Auto läbisõit 300 000km.
_________________ Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.
|