Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 01:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 14.12.2011 19:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 14:35
Postitusi: 1774
Asukoht: imavere-tallinn
Ma ei tea.. loen ja loen seda teemat.
Kõik räägivad et oi kuidas räigelt lagunevad need sharan/galaxy/alhambra

Täitsa huvitav on lugeda, kuna endal peres oli alhambara ca 5a. 2000a. Ja ei tulnud seda masinat mitte kordagi remontida(jätame nüüd reaalsed hooldused ja asjad välja). Neid masinaid sõidab ikak ringi tohutult ja minu silmis on tegu küllatki vastupidavate masinatega ning kütusesäästlikega.
Ise olen 2x euroopa läbi soitnud alhmabraga.
1x sharaniga.

Tutvus ringkonnas on veel 1 sharan 2006a - 2 aastat soitnud minu andmetel murevabalt
1 sharan 2003a samuti soitnud murevabalt

Ning mõned galaxyd, mille kohta ei ole mina ka kuulnud, et mingeid probleeme oleks olnud.

Usun et need galaxys,sharanid,almhambrad on enamus ka päris palju läbisõitnud.

Ja seda TÜV asjast mina kl välja ei loe et need oleks konkuretsitult koige halvemad masinad. Osad siin nimetud masinad ei ole sinna nimekirja saanudki.
Ja mingi porche parim? ses seda käis 1 seal ülevaatusel ja oli nagu prillikivi?

_________________
Madis. Http://freelander.planet.ee audi a6 avant 3.0bitdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 14.12.2011 21:00 

Liitunud: 30.05.2009 14:24
Postitusi: 83
Avensis/Corolla Verso, Previa? Toyota ja diisel peaks hästi toimetama ju :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 14.12.2011 22:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2010 18:25
Postitusi: 960
Õemehel oli galaxy ja pärast aastast sõitmist loobus.Koguaeg oli midagi viga.Midagi suurt ei teagi aga elektrikalad jne.

_________________
Kasutatud ja uued varuosad. Iseteenindus. Puksiiriteenus. Autoremont ja rehvitööd.
AUTODOONOR OÜ, Härgmäe 17,Tallinn Tel +3725290267 http://autodoonor.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 14.12.2011 22:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 14:35
Postitusi: 1774
Asukoht: imavere-tallinn
Tanel kirjutas:
Vaevalt neid porschesid seal nüüd 1 käis, puhka rahus jalga. Neid on eestiski juba rohkem kui kätel ja jalgadel kokku jõuad lugeda.



Ega ma päris nii mõelnudki aga arvan et neid sharane ja asju käis seal ikka meeletult rohkem, millele ka läbisõitu 4x rohkem. Üldiselt on need porched siiski hobiautod rohkem. Sharanid värgid sõitmiseks igalpool igalajal.

Vaadates seda tabelit üldse siis on seal ikka ime autosid mida mina sinna ei paneks ja aasta aastalt kõiguvad päris palju need.

Peldiku võid saada ükskõik millise auto kui ise loll oled. aasta aega vana auto võib olla selline raibe, kui ta eest ei hoolitseta ning järgmine ostab siis kirjub et on ikka peldik.

_________________
Madis. Http://freelander.planet.ee audi a6 avant 3.0bitdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 14.12.2011 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
freelander - töötavad need masinad, mida kasutatakse pühapäeviti poes käimiseks.
reaalne kogemus on see, et vahel saad päevas 2-3 sharani esisilda sättida/vahetada, mis 10 000km tagasi alles käis. Kuna esimene Sharan tehti põmst B3 passati põhjale, siis ei imesta, miks esisillad ei kesta. Samuti läks platvorm üle uuematele mudelitele, kus õõtshoob asendus multilink-süsteemiga, mis kestab veel vähem, kuid on mugavam.
Samas, vaadates varuosade hindu - 300€ täiskomplekt esisilla liigendeid, on päris hea juba (varasema 500€ võrreldes), on sharan varsti mõistlik valik, aga inimeste veoks ta aind sobibki. Plastik juba on nii kehva, et ühe riidekapi lego lohistamine üle lävepaku kriipis selle plastiku nii ära, et süda tilkus verd tükk aega. rääkimata küünevihast, kui keegi peaks pikkade küüntega kuskile vastu käima.. kriimud-triibud kohe järgi.

Tööauto peaks olema ikka rustikaalne, spartaliku salongiga, mis iga aevastamise peale koledaks ei lähe. Opel Vivaro on suht lemmik viimasel ajal. 107kW veab seda keret isuga ja varuosade järel käia on lausa lust ja lillepidu.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 14.12.2011 23:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 14:35
Postitusi: 1774
Asukoht: imavere-tallinn
Meie peres olev sharan ei pidanud kordagi esisillaremondis käima.

Samuti oli meie peres b5 kerega passat 6a ( läbi sõitis selle ajaga 250 000km). Ja terve aja jooksul sai vahetatud kokku umbes 8 hooba esisillas ( mitte korraga vaid sisi kui vajadus oli). See auto sai minu käes ikka tõsist vatti + igapäev 10km kruusateed , mis tihti peale oli väga auklik. Aga kui jätad ühe vahetamatta õigel ajal siis läheb asi kurvaks, seda nähtud küll ja küll.

Vivaro? Tuttaval on 2008a vivaro. Ainult remondis ongi see masin ja sõita ei kannata ikka üldse sellise masinaga pikemalt.
Eks teemaalgataja peab järgi mõtlema kas tahab tõsist tööautot voi vahest inimese moodi ka osta. Kui tööauto siis ostku 3 kohaline kuut mingi ja ongi asi lahenduatud. Aga tundub et ta otsib mingit mahtuniversaali ja minu aravates on sharan galaxy alhmabra ühed mõistlikumad.

Aga noh see on ainult minu arvamus ja minu kogemus.

_________________
Madis. Http://freelander.planet.ee audi a6 avant 3.0bitdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 15.12.2011 00:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
tundub, et see teema kisub ka vaidluseks ära. Vist oleks aus öelda, et ökonoomset, ruumikat, vastupidavat lahendust pole olemas. Sõltub pigem, millist kelku on odavam pidada, et kui miski eluline asi läheb kuskil Leedu pärapõrgus, et saad ikka kuidagi sõitu jätkata. :)

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 15.12.2011 00:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 14:35
Postitusi: 1774
Asukoht: imavere-tallinn
Suht nii on jah. Eks ta on selline asi, et tuleb vaadata mis endale meeldib, ja istub istumise alla ning sobib rahakotile. Kõik sõidavad.

_________________
Madis. Http://freelander.planet.ee audi a6 avant 3.0bitdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 15.12.2011 09:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
ütleks nii ,et kes pole pidanud remontima,need on lihtsalt õnnega koos,mittmel tuttaval olnud sharan,galaxy,no laguneb lihtsalt käes ära,pole midagi teha kui müüki uuesti ja midagi asemele võtta.
pakuks ka varjandid välja...
nagu eelpool mainitud, toyota previa.
samas miks mitte vaadata mercedes vitot,volkswagen transporterit/multit/garavellet.
mahuvad ilusti su hinnaklassi ja juppid on ka suhtelislt mõistliku hinnaga.
ise ei saa kahjuks aru et mille kuradima pärast se sharan lagunema peab...vw keeras käkki kokku.
:kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 15.12.2011 18:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.11.2007 00:59
Postitusi: 810
Vot juba sellepärast ostaks galaxy, et kõik seda maha teevad ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 16.12.2011 00:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
krss kirjutas:
999JRX kirjutas:
kui tahad vähegi korralikku, leiad selle sama aastakäigu autode hinnavahemiku ülemisest otsast, kindlasti mitte alumisest.



Ja siis ostan mina hinnavahemiku alumisest otsast selle auto ning müün tänu sellistele uskumustele selle auto kallimalt maha. Sobib.

Ühesõnaga totter soovitus, saab ka võimalikult odavalt korraliku auto, peab lihtsalt vaeva nägema. Võtame näiteks minu avataril oleva A4 1.9tdi 96kw, see auto oli odavuselt teisel kohal 2,5 aastat tagasi, odavaima vaatasin üle, olid seal nii mõnedki probleemid. Nagu ikka, rääkis omanik esialgu selle uueks autoks. Teine odavusel oli siis minu auto, mille ka koheselt ära ostsin, turuhinnast tunduvalt soodsamalt. Teeniksin hetkelgi veel (2,5a hiljem) kasumit.
Selle 2,5a ja 120 000km jooksul olen vahetanud vaid ühe sarniiri, stabikavarda puksid, pidurikettad-klotsid-voolikud ja eelsüüteküünlad. Oleks kallimaotsa auto ostnud, siis vist nii libedalt poleks läinud.

Ehk siis, hind ei määra seisukorda. Hetkelgi müün autot, mis on kindlasti korralikum, kui 2* sama kallid - samad keremudelid, aastaarv vaid uuem.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 16.12.2011 02:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Ei vajanud mu A4 ühtki lisakulutust ostes.

Tahtsin õelda seda, et paljusid autosid ei müüda odavamalt vaid vigade tõttu.
Võtame keskmise auto kasutaja, näiteks mu isa. Tahtis müüa Mondeot, hinna pani kõige madalama turul kuna autol leidus roostet, samas ülejäänu oli korrapäraselt hooldatud.
Soovitasin tal hind kahekordistada, kuna pole ühtki Mondeot, mil roostet poleks. Nädalaga oli müüdud.
Ehk siis, tavaline autoomanik arvab, et kõik ülejäänud mis müügis, on paremas seisus kui tema oma...tegelikult päris nii ei ole.

Kõik autod, mis siiani omale olen ostnud, ongi olnud turu odavaimate seast. Kestavad siiani minu või teiste käes ja ei ole vajanud lisakulutusi, vaid hoolet.

Eks igaühele jäävad omad põhimõtted, tea kas majanduslikult otstarbekad, aga kui raha on, siis laske käia. :)

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 23.12.2011 23:58 

Liitunud: 16.07.2003 09:32
Postitusi: 239
Asukoht: Aerodünaamiline telliskivi
Ütleks siis ka paar sõna sekka.

Sharan & co.
Ei ole tegelikult üldse nii hull, kui siin enamus arvavad. Veermik vägagi lihtne ja lollikindel, mida pole vaja eriti tihti remontida. Kui ongi siis jubinad maksavad pmst kommiraha. Kui kasutada vähegi kvaliteetsemat varuosa siis kestab ka ilusti. Juhitavus pole muidugi kõige täpsem aga legaalsete +20 kiiruste juures ei ole mingeid probleeme. Kindlasti, 1.9tdi mootoriga ning manuaal. 2.8 VR6 on kindlasti jõulisem aga probleeme kordades rohkem. Automaadid ei ole eriti töökindlad. Läbisõidud reeglina suured. Eesti ajalooga masinatel samuti. Sellist masinat ei osteta tavaliselt lühikeste otste sõitmiseks aga esineb ka erandeid. Olen näinud väga palju masinaid, millel odol 100-200k km`i aga tegelik läbisõit üle 400k km`i ning töötavad väga ilusti. Salong on tõesti veidi liiga plastlik aga oluliselt parem, kui ameeriklastel. Igasugu naginad ja kiginad on tavalised. Suur pluss on muidugi igasugu panipaigad ja laekad ning elektriline esiklaasi soojendus eriti Galaxy`l aga annab ka väga lihtsalt klaasivahetuse ning paari relee ja lülitiga ka Sharan`le ja Alhambale paigaldada. Kindlasti tuleks võtta selline masin, millel on lisa salong küte webasto või mõne muu tootja oma. Muidu lihtsalt ei lähe soojaks.
Varustuse poolepealt tundub, et Alhambra on kõige rikkalikuma põhivarustusega ja Sharan kõige askeetlikum.

Kui ise sellise valiku ees seisaks siis ilmselt võtaks kas sharan`i või siis uuema Caddy Life.

Samas, kui asju ning inimesi rohkem vedada vaja siis tõenäoliselt oleks ka Transporter & co mõistlik valik. Sealgi 2.5 r5tdi kõige parem valik.

Aga miks mitte Trafic/vivaro/primastar?
Silla ehitus pidi küll sõiduauto oma olema ning roolilatt veidi nõrgem koht aga muidu tundub suht hea valik olevat. Pmst sõiduautolik juhitavus ja kaubiku mahutavus.
Ise suundun ilmselt ka varsti Traficu perekonda, kuna Sharan jääb väikseks ning CAravelled tunduvad liiga ülehinnatud olema.

_________________
Jahutusveod, termoveod, jaotusveod, kullerveod jpm.
Uued ja soodsad varuosad. Kontakt 5 1 5 2 4 9 2 vōi ps.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tööautoks sobilik diisel mahtuniversaal?
PostitusPostitatud: 24.12.2011 01:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.11.2007 00:59
Postitusi: 810
POZ kirjutas:
Ütleks siis ka paar sõna sekka.

Sharan & co.
Ei ole tegelikult üldse nii hull, kui siin enamus arvavad. Veermik vägagi lihtne ja lollikindel, mida pole vaja eriti tihti remontida. Kui ongi siis jubinad maksavad pmst kommiraha. Kui kasutada vähegi kvaliteetsemat varuosa siis kestab ka ilusti. Juhitavus pole muidugi kõige täpsem aga legaalsete +20 kiiruste juures ei ole mingeid probleeme. Kindlasti, 1.9tdi mootoriga ning manuaal. 2.8 VR6 on kindlasti jõulisem aga probleeme kordades rohkem. Automaadid ei ole eriti töökindlad. Läbisõidud reeglina suured. Eesti ajalooga masinatel samuti. Sellist masinat ei osteta tavaliselt lühikeste otste sõitmiseks aga esineb ka erandeid. Olen näinud väga palju masinaid, millel odol 100-200k km`i aga tegelik läbisõit üle 400k km`i ning töötavad väga ilusti. Salong on tõesti veidi liiga plastlik aga oluliselt parem, kui ameeriklastel. Igasugu naginad ja kiginad on tavalised. Suur pluss on muidugi igasugu panipaigad ja laekad ning elektriline esiklaasi soojendus eriti Galaxy`l aga annab ka väga lihtsalt klaasivahetuse ning paari relee ja lülitiga ka Sharan`le ja Alhambale paigaldada. Kindlasti tuleks võtta selline masin, millel on lisa salong küte webasto või mõne muu tootja oma. Muidu lihtsalt ei lähe soojaks.
Varustuse poolepealt tundub, et Alhambra on kõige rikkalikuma põhivarustusega ja Sharan kõige askeetlikum.

Kui ise sellise valiku ees seisaks siis ilmselt võtaks kas sharan`i või siis uuema Caddy Life.

Samas, kui asju ning inimesi rohkem vedada vaja siis tõenäoliselt oleks ka Transporter & co mõistlik valik. Sealgi 2.5 r5tdi kõige parem valik.

Aga miks mitte Trafic/vivaro/primastar?
Silla ehitus pidi küll sõiduauto oma olema ning roolilatt veidi nõrgem koht aga muidu tundub suht hea valik olevat. Pmst sõiduautolik juhitavus ja kaubiku mahutavus.
Ise suundun ilmselt ka varsti Traficu perekonda, kuna Sharan jääb väikseks ning CAravelled tunduvad liiga ülehinnatud olema.

Jutt kõik õige, trafic väga hea pill, aga ma vaatasin kuni 2500€ maksvaid pille. Ei taha väga palju raha alla panna..Mina olen oma otsuse teinud ja teema võib põhimõtteliselt sulgeda.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7