võta ikka 2001 ja edasi mudel...
2.5 on ikka rihmaga.

Välp miski 120 000km peaks olema, osadel on 160 000km, millel lühendatud hooldussari.
Muidu hea jõuline commonrail diisel. Osadel kipuvad ära surema pihustiotsa seibid, neid tuleb ikka siin mõnel aegajalt diagnoosida.. Kütusekulu on suure bussi kohta ikka normaalne, kuigi võiks olla automaat. Automaat tuli 2.8 mootoriga alles.
MÕlemad 2.5 ja 2.8 on itaallaste omad ja tüüpviga see, et pihustid surevad kätte ära. kuskil 120 000km ja tuleb 4 pihustit asendada jälle. Mõnel sõidab rohkem, mõnel vähem, aga kui ühel hetkel käima ei lähe ilma jalaga gaasi andmata, siis on selge, et võib hakata sealt viga otsima ja ühe pihusti hind on kuskil 2-300€.
Veermik peab normaalselt vastu, kuigi mõni kurdab, et tal Audi kestab ka kauem. Eks kes kuidas ja milleks kasutab. Niisama pereautona igati mugav, palju varustust kaasas. automaatversioon on siiski sujuvam ja tugevam. Manuaali hädad saavad alguse käigukastist ja kahemassiline hooratas ei pea kuigi kaua.
Üldiselt kui oskad otsida, leiad korraliku masina.

Muidu oma mugavuse poolest julgeb soovitada küll.
Järgmine keremudel peaks olema juba asjalikum. Stow'n'Go on asjalikum lisa, ses suhtes, et siis ei pea istmeid välja tassima, vaid upuvad kenasti ära. Sinu küsitud mudelil seda varianti pole ja need istmed kaaluvad terve tonni.