Paugupill kirjutas:
Üldiselt tuleb nõustuda eelkõnelejatega, et kui raha peale ikka vihane pole, jäta need vanad V6-d mängust välja. Olemas vahetud kogemused 2,6 manuaali ja 2,8 automaadiga(mõlemad esiveod), puudub suurem kogemus küll vene tehnikaga, aga tõenäoliselt liigub ainult SMZ-invakäru nullist halvemini kui 2.8 automaat(möödasõidud maanteekiirustel samas väga edukalt sooritatavad), kiirendus on tõsiselt kohutav, see puudub täielikult...
2,8 automaat on seni pidanud ennast 3 aasta jooksul väga hästi üleval, vahetada on tulnud ainult üksikuid kuluosi. Samal ajal 2,6 manuaal on juba paar aastat kasutusest kõrval ning mädaneb aia ääres, kuna lagunes meeletult ning piir olemasoleva raha ja remontimise mõttekuse vahel, sai selgeks...
No 2.6 mootoriga iseenesest mul on ka väga vahetu kogemus olemas, manuaalkastiga A4 quattro otsas. Ei saanud küll nuriseda. Automaadil ta ilmselt on suht mõttetu jah, A6 veel suurem ka. A4q manuaal käis täitsa hästi edasi selle mootoriga ja ka liiga janune ei olnud. C4 A6 vastupidavus on mulle iseenesest ka teada, kuna sõitsin 3.5a A6 Avant 1.9TDI 66kw-ga, see masin pidas end tõsiselt hästi üleval. Hetkel aga silmapiiril A4 TDI, niiet selle teema võib minupärast lukku kah panna.