killer666 kirjutas:
Tead kui osta odavama otsa masin , siis ma v6taks audi , kuna nendega mul negatiivne kogemus puudub.
Tegelikult on nende 525 diislitega üks pidev keberniit. Elektroonika jupsib , m6ni andur pekkis aju lükkab auto avariireshiimile , siis sepad liigutavad pumbakaant juurde ja asi korras. Tulemuseks tõuseb küttekulu ja muud anomaaliad. Siis enamikul pöörded kõiguvad ja pooled ei lähe soojalt käima. Samuti on kepp paagissese pumbaga .jaa nii edasi.
Kasulikum on kohe korras asi osta , kui hakata m6nda vcana rääma yles taastama. E39 pealt vaataks juba 3.0D mootriga isendeid.
Jeh, eks iga auto on saan, mille juht ise lammas on, või mis ära aetud on. Kui korralikku masinat tahad, siis neid anomaaliaid pole. Samuti ei saa su jutust aru, mismoodi see pumbakaane liigutamine pekkis andurite ja avariireziimi vastu aitab? Kui tahad, võin sulle endae39 525td proovida anda, eks näed siis kas ja kui avariireziimimaias see on, palju pöörded kõiguvad, ja soojalt käima ei lähe jms bs