Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 00:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 vs BMW E46
PostitusPostitatud: 30.04.2012 15:23 

Liitunud: 15.11.2009 13:40
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
Tegelane5 kirjutas:
No aga miks valikus pole seda ilma turbota 20V 1,8 st kone?

Mõttetu mootor. Ise sõidan sellega hetkel. Tehase järgi keskmine kulu 0.2l suurem kui turbokal. Kiirendus 8,3 vs 10,5 0-100km/h. Samas maanteel suht öko, 4. käiguga kannatab isegi möödasõite teha. Ainuke + turboka ees see, et üks kuluosa vähem. Pöördeid tahab see mootor kõvasti, aga usun et turbokal samamoodi. 1,5 aastat tagasi autot ostes oli korralike 1.8T-si vähe müügis, praegu saaks sama raha eest nii mõndagi. Igatahes, kui valida 1.8 ja 1.8T vahel, siis kindlasti turboga!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 vs BMW E46
PostitusPostitatud: 01.05.2012 00:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
V6´ga maanteel kena töristada. Pöörded madalal kuid kui raipe otsa satud siis remondi arvetes kajastuvad need madalad pöörded Eurode näol.1,8 T pidavat nendest bensukatest parimad olema, liiguvad ja kütusekulu on OK! Kõige lollikindlam kindlasti on 1,6. Puudvad igasugu Turbod ja huiorbud. Kui aga 1,6´sega ei saa maanteel mööda sõidetud, siis soovitaksin autosõitu rohkem praktiseerida. Kuna tegu on ettekavatsetud manöövriga siis päris nahaalselt ette lipsata sellega kindlasti ei kannata. Sõidan ise 1,4 55kw. bensukaga ja no siiani olen saanud alati mööda sõidetud kui on selleks vajadus tekkinud. Loomulikult jälgin kõigepealt eespool toimuvat ning vaatan ega vastutulev auto mul liialt lähedal pole. ( Binoklit ei ole siiani kasutanud. )

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 vs BMW E46
PostitusPostitatud: 01.05.2012 14:48 

Liitunud: 25.09.2006 16:44
Postitusi: 175
Asukoht: Tallinn
Räägiks natukene E46 318'st, M43 1,9l mootoriga variandist.

Masinal üsna tagasihoidliku seadega vanamoodne 8 klapilise peaga, 1,9l töömahuga 4 silindriline bensiinimootor. Pigistab headel päevadel välja 87kW ja 180Nm, samas kahjuks eriti pöördepill ei ole ja uhab edasi väiksema entusiasmiga kui R6'ed, aga üritab olla kiirendades sama ühtlane (eks bemmimehed teavad millest jutt..).
Väga ebabemmilik valik, aga tehniliselt töesti üks lollikindlamaid E46 mudelivalikus. Samuti puuduvad R6 mudelitele omased tüüpvead, nagu tagasilla kere küljest eraldumine, mured muutuva klapiajami Vanosega jne.
Pöhiprobleemiks on "vana hea" öhukululugeja, mis vist peaaegu igal selle mootoriga isendil vähemalt korra on vahetatud või vahetamist varsti vajab. Tavaline väljund on, kui kiirendades tekivad lühikesed nö. möttepausid, mille jooksul auto gaasipedaalile ei allu ega pöördesse ei lähe. Bemmile omaselt seedib reeglina ainult originaalvaruosa andureid. Väga palju on näiteid tuua, kus teise tootja tutikas andur lihtsalt ei tööta vöi sureb möne kuuga. Öhukululugeja originaalosa maksumus on umbes 300 EUR, samas on vöimalik seda andurit osta ka hea kvaliteediga b-osa, mis imekombel ka töötab ja maksab seejuures vähem kui poole originaalosa hinnast. Probleemseks vöivad osutuda ka nuka-/-väntvölli asendiandurid ja loomulikult lambdad.
Veermik on sarnane E36 kasutatule, kui enamasti alumiiniumist toodetud. Esimeste öötsade šarniire eraldi vahetada ei saa, ainult uue öötsaga. Mönedel b-osa öötsadel on ka pressitavad šarniirid. Eriti palju probleeme ei ole, Tallinnas liigeldes ikka asjad kuluvad/purunevad. Lemfjörderi esimene ööts oli vist miski 120EUR/tk. Taolist esisillaprobleemi nagu Audil, sellel mudelil ei ole.
Peaaegu köikidel on roolilatis väike loks. Tehasest tulnud viga, mis ohtlik ei ole ja kipun arvama, et suur osa juhtidest isegi ei saa sellest aru. Juhitavus on väga lihtne ja loogiline, öige autotunnetus tekib kiiresti.
Selle klassi auto kohta on ka salongimüra üsna talutaval tasemel ja olles ise selle auto salongi ka natuke osandanud, vöin öelda, et heliisolatsiooniga on bayeritehas vaeva näinud.
Normaalse varustusega 318't leida Eesti turul on peaaegu vöimatu. Mul vist enam-vähem joppas. Suurema valiku leiad Leedust/Saksamaalt - pole mötet hüsteeriliselt karta neid Lääne-Euro autosid. Lihtsalt on möned kindlad asjad, mida uurida tuleb. Neid teemasid leiad igaltpoolt foorumitest.
Turvapatju peaks olema 6 tükki, mis on üpris eeskujulik selle klassi ja vanusega auto jaoks. Vanematel mudelitel hoiab talvistel teedel olukorra kontrolli all ASC, ehk algne stabiilsuskontroll. Hilisematel mudelitel on hoolega täiustatud variant DSC.
Salongiruumi üleliia palju ei ole, kuid kui esiistmetel üleliia ei laiuta siis phmts mahub tagaistmele ka 2 täiskasvanud inimest enam-vähem normaalselt istuma. Pöhiliselt tapab tagumist jalaruumi bemmi madala istumisasendiga esiistmete olematu istmepöhja alune "varbaruum". Kolmekesi mahuvad taha ainult väiksed lapsed. pagasiruumi laadimisava on kitsas ja pagasiruum ise vördlemisi lai, aga madal.
Kered on reeglina heas korras ja eriti ei roosteta. Suuremad rebased on pöhjustatud töenäoliselt avariist. Kui plekid tekivad siis uste alumistesse nurkadesse ning taga- ja kapotiluugi servadele.
Üldiselt kütusekulu poolest ökoautoga kindlasti tegemist ei ole, kuid vörreldes ülalpidamiskulusid R6 mudelitega on vahe rahakotile märgatav. Reaalne ainult Tallinnas söites kulu '98 sedaankere ja manuaalkastiga 318'l on tuimalt 10-11l/100km peale - rääkigu see pardakompuuter mida iganes. (mul näitab näiteks 9,3-9,5 aga reaalne kulu on körgem.) Maanteekiirusel on pöörded seal 3000 peal ja ega sealtki pole vöimalik teab mis ökonoomsust oodata. Möni suurema töömahuga mudel on pikkade maanteeotsade jaoks töenäoliselt parem.

Rohkem ei viitsi,
terv.

_________________
E46


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 vs BMW E46
PostitusPostitatud: 01.05.2012 15:33 

Liitunud: 12.04.2011 14:48
Postitusi: 331
Asukoht: Pärnu
Mersu mugav ja kindlasti natuke vastupidavam( mis ei tähenda muidugi ka alati kõige taskukohasemaid hindu varuosade hindu, siiani endal saab augustis aasta ja kõige kallim jupp on olnud rooli latt 150 euri) bensukulu(diislist nii väga ei ole kursis, natuke ökom ikka, kuid mitte nii kui audi 1.9tdi) ja manuaal kastidest ei tasu muidugi rääkida, need jäävad tunduvalt alla. Erinevalt bmw tagasilla probleemidest, mina mersul neid kuulnud pole.

Mersut võid vaadata ikka, hea,mugav ja vastupidav auto. Mersuklubi omanikud soovitavad hoiduda baasmudelitest(classic) ja mina soovitan hoiduda manuaalkastist, sest endal on ikka maru hing täis sellest kastist(rohmakas, siduriga tuleb mängida/meelitada käike
Eelmine auto oli Ford Mondeo 96 aasta, 2.0 millega tuli keskmiselt iga 6 kuu tagant paranduses käija. Siiani oleme mersut samapalju aastaga parandanud, kui Fordiga sai iga poole aasta tagant käija

Ise olen vahetanud mootori rihma amordi, mootori rihma, roolilati, õli , kojamees ja korra lendas üks amordi kinnitus puruks, mis sai kokku keevitatud


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7