Ma saan aru küll, et poiss kogub raha ja värki. Et pole veel eurosid 200-gi koos

, aga.....
sellegipoolest saan ma aru, et ühe suvega on võimalik selline summa vabalt kokku ajada. Samuti ei võta tükki küljest hüva nõu siin jagada. Siis saab mõni teine asjast huvitatu näiteks tulevikus sama teemat lugeda.
Igatahes- nagu eel mainitud, 2.3 on pritsega paras jeblamine. Oli tuttaval samuti 2.3 ja kus see asi puterdas ja poos... kardetavasti oli asi pritses. Kütet võtab 2.3 minu arust samuti üsnagi palju- võrreldav REAALSE e34 525 141kw kuluga (kui mitte rohkemgi! Pigem kaldun arvama et audi joob rohkem miskipärast. Siiski quattro ka mis juurde annab kulus).
Ehituse poolepealt- esiveolisel sai põhja alt vaadatud seda elu ja no tõesti. Mõni väga üksik puks seal on ja ehitus sildadepoolest tõesti lihtne. Mootori poole pealt ka peaks ütlema, et lihtne. Ainult pritse on suht s*ta koha peal tal (segab mõnedele detailidele ligipääsu). Pagass- luukpäral (3 ust) ütleks, et ei ole ta midagi nii väike.
Mina sinu asemel selle 1000 euri eest seda masinat ei ostaks (kui oleks sul see kogu teenitud summa). Miks? Peale tööd lähed sa ju kooli ja siis enam tööl sa ei käi- pappi ei tule ja sõita ei saa, kütet võtab ka palju, seega vanematelt nurutud raha eest saab sõita väga vähe... Kui ikka tahad seda audit, siis tasub kaubelda hind alla. Nii, et jääks sulle ikka midagi raha kätte ka- saad kütet osta, remontida, täiustada enda maitse järgi ning jooki ka veel limpsida. Samal ajal neitsikuid sebides selle masõõna sangas

. Aga jah, selleks peaksid soovitavalt 200-300 euri peale auto ostu endale alles jätma minimaalselt. On sõidumõnu ja saad suve ka nautida.
No ja teise variandina võiks üldse osta diisli... võtab vähem kütet, on väänet (peaks nagu meeldima ka, kuna vääne on siis see mis sind istmesse surub). Samuti saad muid "vigureid" tänu väändele paremini teha. Ja kui veel maal ka elad ning sinine diisel või üldse diisel odavalt kätte tuleb ja Ansipit niimoodi "üle saad lasta", siis pigem juba diisel.
