Haata kirjutas:
Kui paljud teist üldse mingit Subarut või Evo omanud on?
Evo suur pluss on ainult mootor iga pottsepp saab kodus r4 rebuildiga hakkama ja sellest lihtsalt ei räägita. Subaru suur pluss on DCCD`ga veoskeem, oled ise hoolas, korralikud hooldused 3000-5000km järel ja kestab väga hästi, uurige natuke maid kui targutama tulete. Eestis on tajooba näiteid et Subaru mootor kestab väga edukalt.
Kõik vähekenegi kangemad turbomootoriga autod tahavad kvaliteetset õli ja kvaliteet õli maksab palju raha ja siis topitakse mingit addinoli sisse ja tõmmab saale ringi siis on mootor süüdi et täis pask jne...
Sinu jutust jääb mulje nagu evo ACD veoskeem oleks suht mõttetu junn subaru DCCD kõrval. Reaalselt on nad ühte auku ja mingit eelist subarul küll pole.
Keegi pole öelnudki, et Evo mootor oleks nüüd pommikindel ja surematu. Loomulikult lähevad ka need mootorid laiali kui valesti hooldada aga kui nüüd võrrelda kasvõi selle poolest, mitmel auto24 oleval STI-l on kirjas - "just tehtud mootori kapremont" ja mitmel evo kuulutuses see kirjas on?
Fakt on see, et korralikult hooldatud evo mootorit ei pea sa lahti võtma, et saada sealt näiteks kuni 400hp kätte. Subaru käkk ei kesta tehase jõugi juures.
Tundub, et Sinu puhul on tegemist ehtsa subaru-fänniga, kellel vist mootoriga 0 probleemi.
Ole õnnelik selle üle- väga paljudel teistel sellist õnne pole.
NB! Siin samas foorumiski peaks olema kaks subarut, mis on laiali lainud, uuesti üles ehitatud ja siis jälle laiali läinud
