Väga imelikud autod oled toond välja, ma ei saa ültse aru, mida siin valida on?
Mazda 6 muidu norm, aga diisel pidi täielik saast olema, seega diislit ei soovitaks.
See uue kerega enamvähem täislisades passatile ma ei näe kyll sellest vanemast käkist ja sellest audist veelvähem vastast.
Öeldakse küll, et passat on vaese mehe audi, aga passatis on sama raha eest kindlasti rohkem autot.
1,9 disla puhul ma ei tea kui mõistlik see 4 vedu on? Säästuefekti sööb ära, ja need kw ei jõua väga hästi seda 4 ratast ringi ka ajada(piltikult öeldes).
Nii, et kui 150k leida, siis see passat võiks kindlasti teema olla (ära rehvi arvelt koonerda ja kui vähegi pea otsas siis pole seda 4 vedu väga vaja meie kliimas (need paar kolm lumetuisust päeva kui funn on ja muu aeg suht mõttetu kuna see ketsi nii hullult ei raba, et 4 vedu peaks taga olema koguaeg. Seda siis ytlen mina, kui linnapoiss, samas tundub, et 80% foorumlasi elab kuskil päraptsis põldude vahel, kuna mõne mehe auto teemat võib juba roheliste valimiskampaaniana käsitleda, sest audi on muutund rate my deer teemaks

-seal ehk 4vedu rohkem vaja).
Anyway igal autol vigu ja remonti tahavad kõik saada, rahvaautot valides VÄGA pange ei saa lennata v a paar erandit, millest on siin foorumis nõrkemiseni juttu olnd, ja kõige parem auto on ikka 93a w mesa ja golf 2

)
Ahjaa, arvesta kindlasti sellega ka, et audil ja paaril väljatoodud passatil on vana keremudel veel. Ehk siis mõne aasta pärast ei maksa need enam midagi aga see uuema kerega passati eest hea varustusega võid veel normaalset hinda saada...
