Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 05:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 04.09.2009 21:24 

Liitunud: 02.03.2009 21:53
Postitusi: 328
Asukoht: Põlvamaa/Kanepi
krss kirjutas:
tomcraft kirjutas:
10k eest disla kooliskäimiseks? Vanade dislade puhul, et krõbedaga ehk ei käivitu? Aga igast golfid jmt kraam on hea kyll selle raha eest :)

Ma ei usu nendesse diislite külmkäivituse probleemide müütidesse. Olen tegelenud diislitega peaaegu 20 aastat ja enamikel juhtudel on talvel käivitamise probleemid seotud kas omaniku enda lohakusega (tangib nurga tagant suvekütust, pole viitsinud vahetada kütusefiltrit ja see parafiini täis, toitepoole klemmarid lõdvad ja lekitavad õhku vms) või mingi tühise pisiveaga (eelsüüteküünlad, pihustiotsad või pritsenurk). Võttes aluseks siin palju räägitud Audi B3, maksab kütusefilter alla 200kr, pihustiots 150kr (kvaliteetsed 300kr), eelsüüteküünal 120kr, pritsenurga seadmine 15minutit tööd jne. Ehk siis puht lohakuse küsimus, kui neid pisiasju korda ei viitsi teha. Kui need asjad on korda tehtud, ei tohiks Eestis olla aastas rohkem kui paar hommikut iga talve kohta, kus ka miljoni ringis sõitnud hooldatud diiselmootor (st kulunud asi, karteris surve nagu kompressoril) käivituda ei taha. Muide, 7a diislikogemustest pärinevad kohtadest, kus igal talvel tõusis temperatuur pikemaks ajaks üle -40 kraadi ja käivitusprobleemid on mulle endiselt võõrad. Aegajalt mõlgutan mõtteid, et peaks laiendama firma tegevust ja hakkama pakkuma vanakooli diiselmootoritele elementaarhooldust...

Audi B3 tagaistmel pole midagi häda. Küll on aga ääretult debiilselt lahendatud selle pagasnik, milles ruumi nagu oleks, aga laadimisava on imeväike ja istmed kah maha ei käi.


Pean tunnistama et minu jaoks oli ka pagaasnik väike.

_________________
Auto peab olema kui teine naine,BMW pole lihtsalt auto..seega on ta enamat.
Tööpakkumised oodatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 05.09.2009 13:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
krss natuke liialdab diislite osas.
enamik diisleid esiteks ei sõida miljonit maha ilma mootori kapremondita, teiseks need, mis sõidavad ja pole samas mingit kap remonti tehtud mootorile, siis -40 neist sul enamus küll käima ei lähe, paluks vähem valetada inimestele siin.
Kulunud diislil on liiga vähe kompressiooni, et ta nii külmaga käima saada.
Ma olen nõus su väitega, et korras auto läheb käima, aga kui mootor on hõre ja kompressiooni pole, siis ei aita enam miski, peale köie, eetri või plokisoojenduse ja garaazi.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 06.09.2009 15:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
ei saa aru, kuidas sa krss saad väita, et kompressiooni puudumine pole probleem.
iga vähegi diislist jagav inimene teab väga hästi ,et kompressiooni olemasolu on diisli käivitumise südameks, kui seda pole siis suvel saad käima, aga talvel -30 ainult paelaotsas, eetriga või plokisoojendusega.
teinekord ka pöörase käiamisega mida starter ega aku ei võimalda.
Kui kompressiooni pole, siis diisli temperatuuri ei õnnestu tõsta starteriga sedavõrd, et see jõmaka ära teeks.
on ka nii kulunud diisleid,mis lähevadki ainult paelaotsas käima, kuna starter ei anna piisavalt järsku lööki silindris, mida paelaotsas tõmbanine näiteks annaks, kulunud diisel vajab järsemat kolvilööki käivitumiseks.
Kulunud diisel ei ime oma hõreduse tõttu ka enam nii hästi õhku sisse, mida on käivitumiseks vaja, turbole käivitamise hetkel loota ei saa.

Miks sul krss alati kõik asjad nii üli ja kõige kõige on?
Arvan, et ajad suures osas jama.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 06.09.2009 23:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
krss, su jutt ei ole kuigi usutav.
Mina jään endiselt selle juurde, et palju on diisleid millel pole enam kompressiooni, mootor hõre ja käima enam külmaga ei saa, kogu moos,
Sa aja mis tahad, ma ei tea miks sa mulle karteri survest räägid, ma pole seda maininud?
Autode läbisõitudega olen ma kursis, kuid sellega, et miljoni sõitnud diislid veel heas korras on, siis sellega eksid rängalt, käputäis sõiduauto diisleid mis ilma kapremondita suudavad milli maha sõita ja veel normaalselt edasi panna.
Kuid, las see teema jääb, teemaalgatajal ei soovita mingil juhul nii odavat diislit osta, eriti veel kui raha auto remondiks vähe.
Kuid jah, ma ei tea mis krss-l viga on, tean temasuguseid inimesi, kes räägivad asjad üle ja neil on alati kõik kõige kõige ja üli üli.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 11.09.2009 22:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
krss kirjutas:
part1 kirjutas:
krss, su jutt ei ole kuigi usutav. Mina jään endiselt selle juurde, et palju on diisleid millel pole enam kompressiooni, mootor hõre ja käima enam külmaga ei saa, kogu moos

Missa oled loll või mängid lolli? Keegi pole kusagil väitnudki, et ilma kompressioonita mootor korras oleks. Ära mõtle asju välja. :angry
Kustutasin enda osa sellest mõttetust vaidlusest ära, räägi nagu seinaga, sina ajad hoopis mingist muust asjast oma joru igal pool :kill


Sa oled ise loll, teema algas sellest, et sa väidad nagu iga diisel ükskõik kui kulunud läheb alati käima külmaga, kui pihustid ja muu säärane korras on.
Väitsid, nagu ei omaks kompression mitte mingit tähtsust.
Paraku eksid rängalt, mina väidan, et kui mootor kulunud, siis piisava kompressiooni puudumise tõttu, teda enam -20 niisama käima ei saa, suvel soojaga, aga saab küll.
Kui sellele vastu vaidled, siis sa küll ajad puhast pada.
Tundub, nagu oleks sul lugemisega raskusi.

Enamus diislite külmaga mittekäivitumise probleeme on seotud, vähese alles jäänud kompressiooniga, diisli puhul on kompresioon elulise tähtsusega.
Bensukas on see, mis vaagub hinge, ka tõsiselt hõreda mootoriga.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 22.09.2009 23:41 

Liitunud: 10.09.2007 18:58
Postitusi: 87
Asukoht: Tallinn
oh issand, part...kui sa nüüd loeksid oma teksti läbi, siis midagi pole kui sierra ja sierra. Mingi viimased 8lehekülge
Sierra armatuur nüüd küll pole mingi luksuslik, isegi natukene mitte.

kunagi teema alguses pakkusin vectrat. Ei ütle nüüd, et vectra on parem kui sierra. Aga siiski ju esivedu :lol
Armatuuril pole ju ka häda midagi, vähemalt käega katsudes on pehme, mitte nagu täis plastik sierral :D vectral vähemalt mingigi kate peal.
Remont on nii sierral kui vectral väga kerge ja kui vähegi taipu on, siis saab kenasti hakkama.
Ja minu arust sierra roostetab täpselt samamoodi kui vectra (kui mõlema auto kere hooldada ja silm peal hoida, siis ei ussita kummalgi autol midagi ära)
Samuti on teada vectrate tüüpviga (tagumised vedrukandurid) aga alati saab ostes silm peale visata ja kui need okei, siis nad on ka 3-4a pärast ok. Esimese auto kui ostsin, siis ei osanud seda vaadata ja ühte kandurit tegelikult polnudki, vaid üks suur auk. Aga sinna läks mingi 4mm plekitükk külge roostevaba kruvidega ja sõitis väga edukalt edasi, ilma et vedru tuppa tuleks.

Vaiksuse puhul teeb enamus vanadele! autodele 2.0 8v SEDAAN vecta silmad ette. Muidugi peavad all olema ka vaiksed rehvid (sest rehvimüra tuleb neil kergelt sisse minu arust) Aga maanteel sõites on pöörded alla 2000 ja mootori häält üldse kuulda pole. Kui võrrelda siin paljukiidetud sierraga, siis on vahe suur, sest neil lööb mootoriheli ka sisse.

Ja ma ei saa aru, miks peaks karpaga auto võtma tänapäeval? Miks hädaldada mingi mõttetu lambda pärast. Kui midagi elektroonikaga viga, siis vecul loeb veakoodid traadijupiga ära ja sellega saab tõesti ka 5aastane poiss hakkama. Ja kui näitab lambdat veaks, siis so what...100eeku eest saab kasutatud ja 600eeku eest tutika. Ja vahetus ei nõua muud kui ühe "poldi" lahti-kinni keeramist.

Seega ühel autol on ühed vead ja teisel autol teised vead. Aga minul on praegu 3-s vectra ja olen ülirahul (kuigi doch mootoriga ja mootori häält on ka sisse kuulda). Muidugi kui ostmiseks läheb, siis ise vaatasin ennem oma 10tk läbi kui sain sellise mis minule sobib. Ei välista, et neid ronte on ikka omajagu ja kui vaadata ei oska, siis on kehva ost. Kui aga tead mida vaadata ja endal näpud otsast ei kuku kui õli näevad, siis on ikkagi Vectra hea valik.

Ei taha siin mingit kiidulaulu esitada, aga lihtsalt räägin omast kogemustest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 23.09.2009 01:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2006 16:05
Postitusi: 246
Asukoht: Tallinn
-opel- igati nõus. Maanteel lööb jah suht häiriv rehvi müra sisse aga muidu on osad odavad ja kõik kergesti parandatav :beer

_________________
x^x


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 23.09.2009 04:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
mul audi80 b3 millel läbisõit ca 450000km ja mootor nii kohvi, et 15 kraadi soojaga pidi kõva kaks kolm minutit käiama enne kui käima läks, aga õnneks jooksis mootoririhm puruks ja peale läks uus mootor 1500 eegu eest.
Käivitamine pole enam probleem.
Teine auto b4 diisel ja läbisõit ka sinna 400 tuhhi kanti,aga käivitub väga hästi
ja mõlemad pillid sigaökod

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 23.09.2009 10:55 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
audivana. kirjutas:
mul audi80 b3 millel läbisõit ca 450000km ja mootor nii kohvi, et 15 kraadi soojaga pidi kõva kaks kolm minutit käiama enne kui käima läks, aga õnneks jooksis mootoririhm puruks ja peale läks uus mootor 1500 eegu eest.
Käivitamine pole enam probleem.
Teine auto b4 diisel ja läbisõit ka sinna 400 tuhhi kanti,aga käivitub väga hästi
ja mõlemad pillid sigaökod



See B3 on diisel? Mul bensukal on kellal 382000 hetkel ning ei kujuta ette, kas on keritud ning kui palju, igatahes mootoriplokk on seest ilus ning auto on läheb käima poolest pöördest.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 23.09.2009 11:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
njh bensukas on tegelt üldse teine teema.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 23.09.2009 19:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2007 17:31
Postitusi: 1072
Asukoht: tallinn - stockholm
odavad on Golf3 ja vectra A. kodus remonditav igatepidi kui vähegi asju on ja võtmed käes seisavad. hinnad ka naljka hinnaga kui tulla nt bmw pealtt. sõber vahetas golfi sillapuksid vabalt garaasis ära. võtiis asja alt. uued sisse. kambaga paika ja poldid uuesti kinni. vectral see 2.0 ja 85kw piisav. kiirendab , liigub , küttekulu mõistlik ja suht pommikindel. :)

_________________
crx- 1,6@91kw
325tds@ 105kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 24.09.2009 00:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
krss kirjutas:
audivana. kirjutas:
mul audi80 b3 millel läbisõit ca 450000km ja mootor nii kohvi, et 15 kraadi soojaga pidi kõva kaks kolm minutit käiama enne kui käima läks,

Just selliseid autosid mulle 90ndatel osta meeldiski, kus on mingid tühised probleemid, mille tõttu auto ei käivitu ja siis omanik arvab, et on kohvi ja müüb odavalt :D . Olgu öeldud, et ise toonud Saksast 1.2 miljonit sõitnud samasuguse B3, mis oli tegelikult kah kohvi ja käima ei läinud, aga jällegi, ükshaaval kõik asjad üle käia ja käras küll, ka talvel, müües kommenteerisid inimesed kunagisel autoturul, et see 200tkm sõitnud (odoka originaal näit, teine ring!) on vähem kulunud kui teised turul pakutavad 200tkm sõitnud Audid :kill . Nii et vaata oma 450tkm sõitnud Audi hooldusraamat hoolega üle, väga tõenäoliselt on sedagi keritud ja mitte vähe, kui see mootor päriselt kah kohvi on. Aga kohviks on võimalik sõita selline mootor ka paarikümne tuhandega, kui õhufilter puru ja liiv muudkui läbi mootori käib. Mu jutul pole mingit moraali või õpetavat momenti, see on lihtsalt põhjus, miks ma ise autosid välismaalt eelistan tuua, otse ja esimeselt omanikult, koos täieliku hooldusajalooga.


Ütleme nii, et vana mootor, mis kohvi oli läks veel üleeelmine talv laksust käima, aga peale lisa sadatuhandet kilomeetrit oli mootor juba omadega ühelpool.
Samas masinal oli 40kw kohta minekut.
Kui rihm poleks puruks jooksnud, siis oleks enne talve võtnud ette mootori remondi,lähemalt, siis klapid üle kontrollinud kuna arvatavasti need lasid nö. läbi. Filtrid, eesüüteküünlad, pihustid, õlid jne jutud oli masinal kõik vahetatud.
Tegel päris hea, et mootor kotti jooksis, sest remont oleks suht kalliks läinud ja uus mootor maksis koos käimariga 1.5k.
Eks see mootori ost oli ka suht siga kotis, sest ega teadnud päriselt kas seegi mootor talvel käivitub. Jutu järgi pidi ja seda ta ta teebki praegu, käivitub poolest pöördest ja arvan, et pole ka talvel probleeme.
Uus mootor sai võetud 85a b2 kerelt ja ainuke asi, mis mootorile külge jäi oli kõrgsurvepump,ülejäänud teema sai kõi vana mootori pealt ümber löödud.
Hooratas,väljalaskekollektor ja veel üht teist ei sobinud

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 24.09.2009 10:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Reeglina mootorid ongi "kohvid" mitte seetõttu, et viga oleks ploki poole peall, vaid just klapi ja kaane vahe on nõge täis ja klapp ei sulgu enam korralikult. Kompressioon kaob ja segu süütamine on halb, kui mitte võimatu mõnedel juhtudel.

PS! ja mine mõtlesin, et minu 320 000 km läbinud Porsche on juba soliidse läbisõiduga. tuleb välja, et alles poisike...

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 25.09.2009 21:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Kust otsast sierra armatuur täis plastik on? Ega ikka ei ole küll, katsugu natuke seda selgelt on tunda, et tegemist pole kõva plastikuga enamjaolt vaid hoopis midagi muud on, aga vectra salong on rohkem plastik ja mis plastikul viga?
Kui väita, et sierra samamoodi roostetab nagu vectra, siis põhja all pole vist mõni mees küll käinud, et näha et vectra roostetab ikka rohkem.
kui võrdluseks võtta 91-93a sierra ja sama aja vectra, siis vahe neil autodel puudub, peale selle, et selle aja sierra odavam ja riistekindlam ning veoskeemid erinevad, vectra esivedu, sierra tagavedu, kuigi mõlemat on ka nelivedu võtta, aga vectra nelivedu kindlasti ei soovita, sierral see lihtsalt vähelevinud, muidu viga ei tea kas väga on.

Olen vägagi kursis sierra roostega, samuti olen vectra roostega kokku puutunud ja sierra ikka nii ei roosteta küll.
üks asi on mida sa näed väliselt, teine asi on see, kuidas vectra põhi roostetab, sama aasta sierra põhi on ikka tunduvalt roostekindlam.

Kui sellist jama sierra kohta aetakse, pean muidugi sierrat kiitma, paraku on sierra üks väheseid odavaid autosid, mis ka omadustelt hea masin on.
Üks sierra odavusi seisneb kindlasti selles, et paljud seda vihkavad ilma põhjuseta, nagu siingi on näha, nii saabki omale odavalt hea auto ja odavate pidamiskuludega.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 26.09.2009 10:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
krss kirjutas:
part1 kirjutas:
Üks sierra odavusi seisneb kindlasti selles, et paljud seda vihkavad ilma põhjuseta, nagu siingi on näha, nii saabki omale odavalt hea auto ja odavate pidamiskuludega.

Sama väide kehtiks ka mõnede prantslaste kohta (aga ainult mõnede)


Kusjuures, olen suga nõus.Mina isiklikult hindan Peugeot 406-te, mis on odav ja täiesti kasutuskõlblik auto. Niipalju kui mina tean, siis vähemalt 1999-2004a Peugeot 406 ei roosteta ka väga tugevalt. 10 000kr sisse, muidugi selline auto ei mahu.
Kuid jah sellepärast tasubki teinekord eelistada autosid, mis on ilma põhjuseta ebapopulaarsed, aga kindlasti mitte iga sellist autot, enne tasub auto kohta uurida ka.
Samas populaarsete autode eest, nagu näiteks golf, küsitakse ikka põhjendamatult palju pappi.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7