GS 300 kirjutas:
"E500 ei ole nii kiire. Liigub muidugi paremini, kui 540, kuid E55 AMG liigub jälle omakorda E500-st samavõrra paremini."
Mul on nii E500, kui ka E50. W210 AMG ei saa W124 E500 vastu sirgel, ega rajal. W211 AMG Kompressor mootorid on juba teine teema.
W210/211/203 AMG-d on minu jaoks juba "pehmed", ehk tavainimesele igapäevasõidukiks.
Kiirenduse numbrid olenevad rehvist, rajast, ilmast...
E500 on mõõdetud alates 5,1s. kuni tehase 5,9s.(245/45/17"), või 6,1s.(225/55/16" rehviga).
Jne, jne......
Teooria on muidugi tore asi, kuid ootaks ikka faktilist tõestust, kelle poolt mõõdetud jne, niisama numbrid on niisama numbrid.
Natuke numbreid ka siitpoolt E55 AMG W210 0-100km/h 5,3sek mõõtnud Auto Bild, 0-100km/h 5,5sek 0-200km/h 20,1sek mõõtnud Sport Auto, E60 AMG W124 (500E/E500-st tunduvalt tigedam pill) 374hj 0-100km/h 5,7sek 0-200km/h 20,6sek mõõtnud Auto Zeitung, 374hj 0-100km/h 5,9sek 0-200km/h 21,7sek mõõtnud Auto Motor und Sport, 381hj 0-100km/h 5,4sek mõõtnud Rallye Racing, Brabus 500E 6.0 V8 408hj 0-100km/h 5,9sek 0-200km/h 21,9sek mõõtnud Sport Auto. Mina küll rääkisin E55-st, mitte E50-st, kuid E50 AMG võib ka kirja panna, ehk siis E50 AMG W210 0-100km/h 5,7sek 0-200km/h 21,3 mõõtnud Sport Auto, 0-100km/h 6,0sek 0-200km/h 21,6sek mõõtnud Auto Motor und Sport. Ja muidugi 500E omad ka, 0-100km/h 6,8sek 0-200km/h 27,2sek mõõtnud Auto Motor und Sport (kuid nagu ennistki mainisin, tundub kuidagi liiga aeglane, arvatavasti on mõnes muus testis ka natuke paremaid aegu saavutatud, ning kiirenduses 100ni võib mõned kümnendikud maha võtta, kiirenduses 200ni mõned sekundid).
See, et sul mõlemad masinad on on muidugi väga tore ja õnnitlen, kuid oma esimeses postis ka mina mitte ei piirdunud oma kogemustega mõlema masinaga seoses, kuid tõin ka faktilist tõestust.
Ka mulle on 500E/E500 W124 südamelähedasemad, kuid nüüdseks juba kallim soetada, ning seega ei klapi teemaalgataja kriteeriumitega.