Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 20:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 145 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 13.01.2010 15:34 

Liitunud: 21.08.2006 00:46
Postitusi: 195
Scorpio Ghia kirjutas:
mis ostside siis kokkuvõttes? :)


krss kirjutas:
Heh, auto olemas, ja nagu arvata oli, siis hoopis midagi muud kui see, millest varem räägitud oli. Põhimõtteliselt samasugune nagu see ja tõesti väga kena kriimuvaba välimusega. Eks paistab, kuidas see masin vastu peab, aga tänu kõrguse muutmise võimalusele võiks sellise HDI-ga ökolaeva peale isegi mõelda. Hüdraulika vastupidavuse pärast eriti ei muretse, kuna olen varem korra citikat omanud, sellel tekkisid esimesed hüdraulikaprobleemid u 240tkm peal (remondiks rahakulu paarsada krooni ja paar tundi oma tööd, "pallid" olid vahetatud siiski varem, aga see pole ka mingi töö, lihtsalt maksab natuke) ja kaks tuttavat oma C5tega samuti üsna muretult sinna 250tkm kanti jõudnud. Kindlasti pole sellel S-klassi aurat, kuid väljanägemine on siiski üle 10a noorem ja näeb vanast luksautost kindlasti kallim välja, mida inimesele ju vaja oligi :lol

_________________
Turbos are the viagra of the engine world...for those that can't do it naturally!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 13.01.2010 23:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 10:25
Postitusi: 1641
Asukoht: Maardu
mnjah... eriti soliidne :)
kui prantsukas siis selle raha eest - Renault Safrane.. aga noh, igaüks ise teab millega vurrab ringi :)

_________________
http://www.maarduauto.ee - sõidukite hooldus ja remont, värvimistööd, uute varuosade müük Maardus. Uued originaal varuosad aasia autodele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 14.01.2010 16:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 10:25
Postitusi: 1641
Asukoht: Maardu
C5 pole paha auto, tehnilise poolest, aga ausalt öeldes minu jaoks sama koledade autode reas, nagu Scorpio Mk2..
safrane olen sõitnud 3.0 mootoriga, kuid olen samuti ka renault 25ga sõitnud, sellel oli kere läbi, aga kõik ülejäänud töötas nagu kell :)

p.s. prantsukatel see hea, et kere tsingitud kõigidel.. ei tea, miks inimesed nii taga ajavad neid audisi :) 2.5td mootor on p--k, atm kastid sama p..st mis 2.5 mootorid, 2.4 on täitsa pointless jne.. :)

Aleks@audivihkaja :) (vaatamata selle peale, et ise 2 korda sõitnud Euroopast A6ga, ja 1 suve Eestis Audi Cabrioga ringi vurranud:))

_________________
http://www.maarduauto.ee - sõidukite hooldus ja remont, värvimistööd, uute varuosade müük Maardus. Uued originaal varuosad aasia autodele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 14.01.2010 17:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Scorpio Ghia kirjutas:
2.5td mootor on p--k, atm kastid sama p..st mis 2.5 mootorid, 2.4 on täitsa pointless jne.. :)



Äkki viitsid põhjendada? Huviga loeksin, millest sellised seisukohad tulenevad. :)

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 14.01.2010 22:24 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
....ja hakkab pihta 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 14.01.2010 23:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2005 18:14
Postitusi: 1082
Asukoht: Tallinn
Kui "konnani...rite" maalt, siis see: http://www.auto24.ee/used/565766

_________________
http://www.preemium.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 14.01.2010 23:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
10 lehekülge paska-pange juba lukku kurat moderaatorid - või tehke mind moderaatoriks.

Ei ole reaalne,et ühe autot tahtva isanda tarvis tehakse 10 lehekülge läbi - rohkem kvaliteeti :?

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 14.01.2010 23:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 10:25
Postitusi: 1641
Asukoht: Maardu
DeLaBig kirjutas:
Scorpio Ghia kirjutas:
2.5td mootor on p--k, atm kastid sama p..st mis 2.5 mootorid, 2.4 on täitsa pointless jne.. :)



Äkki viitsid põhjendada? Huviga loeksin, millest sellised seisukohad tulenevad. :)


või sulle hoovi tuua 3 audit millel 2.5 mootoritel nukkad pees, veel 4 volkari ja audit, millel atm kast vajab remonti.. 2.4 on lihtsalt pointless :) vähe võimust, minek lahja, tarbib sama palju kui suurem V6

_________________
http://www.maarduauto.ee - sõidukite hooldus ja remont, värvimistööd, uute varuosade müük Maardus. Uued originaal varuosad aasia autodele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 15.01.2010 00:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2005 18:14
Postitusi: 1082
Asukoht: Tallinn
Scorpio Ghia kirjutas:
DeLaBig kirjutas:
Scorpio Ghia kirjutas:
2.5td mootor on p--k, atm kastid sama p..st mis 2.5 mootorid, 2.4 on täitsa pointless jne.. :)



Äkki viitsid põhjendada? Huviga loeksin, millest sellised seisukohad tulenevad. :)


või sulle hoovi tuua 3 audit millel 2.5 mootoritel nukkad pees, veel 4 volkari ja audit, millel atm kast vajab remonti.. 2.4 on lihtsalt pointless :) vähe võimust, minek lahja, tarbib sama palju kui suurem V6


No mul oli Audi A6 98a. universaal, steptronic, 2,4L ja lasin sellega Kreetale/tagasi. Tagasitulles oli 4 inimest+niipalju kui oli ruumi-oli ka asju+veel natuke :D Ei jäänud see mootor/kast küll hätta, ei mägedes, ega ka lauge maa peal.

_________________
http://www.preemium.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 15.01.2010 00:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Scorpio Ghia kirjutas:
DeLaBig kirjutas:
Scorpio Ghia kirjutas:
2.5td mootor on p--k, atm kastid sama p..st mis 2.5 mootorid, 2.4 on täitsa pointless jne.. :)



Äkki viitsid põhjendada? Huviga loeksin, millest sellised seisukohad tulenevad. :)


või sulle hoovi tuua 3 audit millel 2.5 mootoritel nukkad pees, veel 4 volkari ja audit, millel atm kast vajab remonti.. 2.4 on lihtsalt pointless :) vähe võimust, minek lahja, tarbib sama palju kui suurem V6


ilmselt sa tead, aga 4 veustel ja 2 vedustel on käimakast täiesti errinev ?

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 15.01.2010 00:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Scorpio Ghia kirjutas:
DeLaBig kirjutas:
Scorpio Ghia kirjutas:
2.5td mootor on p--k, atm kastid sama p..st mis 2.5 mootorid, 2.4 on täitsa pointless jne.. :)



Äkki viitsid põhjendada? Huviga loeksin, millest sellised seisukohad tulenevad. :)


või sulle hoovi tuua 3 audit millel 2.5 mootoritel nukkad pees, veel 4 volkari ja audit, millel atm kast vajab remonti.. 2.4 on lihtsalt pointless :) vähe võimust, minek lahja, tarbib sama palju kui suurem V6


Oleks ma kollektsionäär, siis võiksin sulle hoovi tuua 30 Mitsut, millel mootor koos ja 30 Mitsut, millel kast laiali...Galant lihtsalt pontless, kuna juhitavus on alla igasugust arvestust.

:o

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 15.01.2010 00:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2010 11:14
Postitusi: 191
+1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 15.01.2010 01:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Minu point oli pigem selles, et 2.5v6 tdi Mootor on tegelikult igati ok, kui välja arvata see, et iga veerandminljoni pealt nukkade vahetust tahab (näiteks BMW kahepoolesel läheb sama tihedalt pumpasid).
Samuti ei saa ma nõustuda väitega, et Audi automaatkastid (üldistati) oleksid halvad. Vanakooli kastid on igati vastupidavad, siiani toimetavad, ilma et keegi üleliia kära teeks. Tiptronicud samuti pommikindlad (tuletan meelde, et k.kastid nõuavad samuti korrapärast hooldust õlivahetuse näol!). Algusaastate multitronicutele võib mingil määral etteheiteid tuua aga pigem on asi siiski hoolduses.
Ei nimetaks 2.4v6 mootorit saastaks seepärast, et ta on väiksemate võimsusnäitajatega kui 2.8v6, kuid seejuures tarbib samasse auku kütust (kusjuures ei tarbi üldse palju võrreldes konkurentidega). Samuti on minu jaoks mõistatus, kuidas mõned saavad õelda, et 2.4 on lahja? Samal kerel 1.9tdi 81kw ka, ning seegi suudab igapäevased liiklemised vabalt ära teha. Samuti on Passatil (samal põhjal, mis A6) 1.9tdi, mil 66kw ja ikka viib edukalt ja ökonoomselt sihtpunkti.


Siit need "naised saunas rääkisid" jutud alguse saavadki. Nagu A4 b5 esisilla lagunemine ja kallidus...no andke andeks, aga aeg liigub edasi (komplekti saab kätte juba ~3000.- eest ja kahel minu autol on need 70 000km sõitnud, nii et pole ühtegi detaili vahetanud).
8a tagasi tõesti maksis kupatus 15k....enam mitte.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 15.01.2010 01:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2009 20:35
Postitusi: 459
Noo, 2003a(mingist kuust) tuli 2.5 V6 motol uuendus, millega likvideeriti see nukkade kulumise probleem. Pirtsakas on see mootor tõesti ja vajab keskmisest rohkem hooldust. Ilmselt see viimane ongi siinmaal probleemiks. Lastakse ühe õliga ja hooldust tegemata mega kilomeetrid maha ja siis halisetakse, et auto laguneb. Käigukastis sama moodi. Kui perse majas siis öeldakse, et aga mul ju on longlife õli sees :bs . Kõik hakkab pihta ikkagi sellest, kuidas eelmine omanik on autot hooldanud.

_________________
Coupe 2,8Q


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 15.01.2010 03:01 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Vaadates dela bigi juttu, sis vägisi on mulje, et keegi ytles tema halvasti Audi kohta, aga kuna ta sellega sõidab sis peab see kõige parem olema ja DAI POHH KEEGI VAIDLEB.

ma ei viitsi pikalt jahuma hakata, aga pm 800+k autol motoremonti teha 200k pealt-no see peab ikka yx igavesti pask mootor olema(arvestades konkurente) (kuskilt äkki oli audihooldus.ee lehel vms oli et 2,5 motode remont et kui teed 200k pealt on odavam, kui ootad 250k sis on oluliselt kallim vms). Aga nõus on yldistada ei saa....

Aga see audi 2,4 on minu arust sama totakas mootor nagu bemmil 2,3. Mingi vahepealne, aru ma ei saa mix, kui omadused on pm samad mis suuremal.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 145 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7