Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 20:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 145 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 21.01.2010 14:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.10.2009 15:25
Postitusi: 334
qpi kirjutas:
sygnus kirjutas:
S4, 100 Avant, A6, A4 Avant, A8, vanakooli Coupé. Eks neid ole veel piisavalt. :-P Samas prantslastest ei tule ühtegi ette.. :uhoh


Kõik on muidu tore ja pole ka endal nende autode vastu midagi aga kuidas saab auto, millel pole ühtegi disainielementi, olla kena?

"vanakooli Coupe" on tõesti mõnus retropill aga need teised on kõik ju seebikarbilt või seebilt eneselt malli võtnud.



Minu arust ongi A8 üks väheseid autosid, mis juba tehasest välja vuranud ilusana. Miks? Sest auto välimus on ülimalt lihtne - piisavalt elegantne, piisavalt sportlik & piisavalt ilus, mitte ei sarnane seebikarbile ega ''imehakataisele'', millega kõlvanuks Amstrongil Kuu pinda künda. :bs Erinevalt paljudest teistest samaklassi autodest pole A8-le külge topitud igasuguseid erinevaid pe*emajakaid jms, (olgu nendeks kasvõi peaaegu tagausteni ulatuvad tagatuled, vär*jad spoilerid või auto päritolule viitav plastmassjubin iluvõrel / kapotil.) Seebikarbile vastavad enamus uuemaid ameeriklasi & hunnik hiina-korea pille.
Olgugi, et rääkisime hetkel ainult välimusest, võib ka rõhutada, et autol on ka kvaliteeti. Kuigi seda ütlesid Sa isegi mõned postid allpool.

_________________
"Kahtlane on vaadata veitsa madalamat autot millel VW märki küljes pole."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 26.01.2010 18:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.02.2004 11:58
Postitusi: 569
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/670/auto_php-id=649670-www_auto24_ee.html

Minumeelest väga hea hinna-kvaliteedi-võimsuse-aastaarvu suhtega. Märgi all ju hulga asjalikum mainega VAGi toode.

_________________
3D projekteerimine. Joonised & lõikefailid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 27.01.2010 15:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
DevilDeVille kirjutas:
Superbiga täiesti nõus, mingist c5-st kilomeetrijagu soliidsem auto (paljudest muudest mõttetustest ka loomulikult). Kui ma ei eviks vastumeelsust tehaseuue auto ostmise suhtes ja ei eelistaks vanu Cadillac-e, sõidaksin ilmselt uue Superbi universaaliga (kui see ükskord meiemaile jõuaks).

On juba meite maal uus Superb universaal. Tehaseuue auto ostmisel oleks see mu valik nr. 1 samuti.

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 04.08.2010 21:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.07.2010 07:39
Postitusi: 181
Keegi seda on vaatamas käind?
http://www.auto24.ee/used/672739
On vastupidav auto, jupid normaalses hinnas?

_________________
get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 04.08.2010 22:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2010 10:53
Postitusi: 459
Asukoht: tallinn
Pusillanimous kirjutas:
Keegi seda on vaatamas käind?
http://www.auto24.ee/used/672739
On vastupidav auto, jupid normaalses hinnas?


vastupidav nagu jaguar ikka, kui näppu peal koguaeg ei hoia siis laguneb, jupid kallid pole kui need ise tellida ja tead kust tellida. xj12 muidu päris tore asi aga sellega on pornot tehtud kõik kroom liistud mustaks värvitud mis mis jaguari puhul on nägematult rõve. Kere vajab näppimist ja nahks seest hooldamist, hind on juba selliseks kukunud sellel, et tuleb tahtmine ise vaatama juba minna mis tal tehniline pool selle seismisega teinud on.
Ega jaguar mõistliku inimese auto vist ei ole, olen korduvalt inimeste kriitika alla satunud enda oma pärast, aga kuna mõistlik inimene ma polegi ja meeldib mugav autosõit siis eriti teiste arvamus ei huvita :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 05.08.2010 00:26 

Liitunud: 04.09.2007 13:31
Postitusi: 1070
Asukoht: Tallinn,Vääna-Jõesuu
Pusillanimous kirjutas:
Keegi seda on vaatamas käind?
http://www.auto24.ee/used/672739
On vastupidav auto, jupid normaalses hinnas?

Inimene, kes tahab endale Jaguari osta teeb kõigepealt veebi vahendusel kodutööd paar nädalat.
Loeb margifoorumeid, tutvub erinevate mudelitega ja püüab aru saada omanike kommentaaridest.
Mitte ei istu üks käsi püksis, teine klaviatuuri peal arvuti taga SR foorumisse sellist küsimust esitades :kill
Mis sa arvad-palju siin keskkonnas on indiviide kes sulle adekvaatse(loe:oma kogemustele tugineva) vastuse suudavad anda? :bs

_________________
Mootorsõidukite remont ja hooldus. Uued ja kasutatud autod Euroopast. Garantii ja liising
5209320 http://www.audacer.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 05.08.2010 00:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.07.2010 07:39
Postitusi: 181
Scorpio Ghia näiteks ja siis oli veel üks kutt Jaguariga siin foorumis.

_________________
get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 05.08.2010 05:31 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Pusillanimous kirjutas:
Scorpio Ghia näiteks ja siis oli veel üks kutt Jaguariga siin foorumis.


Ma lugesin pealkirja ja siis loen- scorpio ghia...mõtlesin et wtf, scorpa ja soliidne :D aga siin mõeldi hoopis kasutajanime :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 05.08.2010 10:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 10:25
Postitusi: 1641
Asukoht: Maardu
Harri_K kirjutas:
Pusillanimous kirjutas:
Scorpio Ghia näiteks ja siis oli veel üks kutt Jaguariga siin foorumis.


Ma lugesin pealkirja ja siis loen- scorpio ghia...mõtlesin et wtf, scorpa ja soliidne :D aga siin mõeldi hoopis kasutajanime :P


jah, mu kasutus nimi on juba 11 aastat täis siin foorumis, sai pantud kunagi, ja siis jäigi nii, vaatamata, et scorpat juba 7 aastat pole omanud :)

mis puudub XJ12, siis ma ostaks seda ainult selle juhul, kui auto oli korralik, minu auto küljes oli ka vigu.. kuid ma teadsin palju mis maksab, ja kas on mõttet osta või mitte, muidu ma ei sõidaks 3se riiki selle järgi :)

Jaguari ja Alfa Romeo-t ostatakse mitte pragmaatilise pilguga, vaid südamega.. kui tunned, et see sinu oma, siis osta.. mulle ka räägitakse ulme juttu jaguaridest, kuid inimesed ei tea, et see mul 6s jaguar juba :) ja jutte "naisedsaunasräägisid" ma ei usu, ja ei kuule kah, panen mööda kõrvu..

mõtle ise, kas jaksad vana ära väsinud jaguari pidada või mitte:
küünlade arv - 12, ehk siis pead ostma 12 küünlat (jaguaril küünlad vahetatakse praktiliselt koos õliga :))
mootor 6l V12, nt minu 6 cyl 4.0 mootorisse läheb 8 liitrit õli sisse, palju läheb 6.0 mootorisse ma ei tea, kuna pole omanud, ja pole tahtnud seda omada samuti..
kütusekulu keskmiselt vähemalt 18l sajale, see pole 750 E38 millel saab hakkama 14l sajale.. Minek tal aint nõks parem kui 6 püttilisel variandil, samas 6.0 on suht haruldane variant, kui teed auto korda auto väärtus tõuseb, kast on GM oma, ehk siis suht odav remondis.. Kui sa tõsine huviline, siis võib koos minna ja pilgu üle visata, mis autost üle jäi, kui lihtsalt juttupaunik, siis ei vitsi eriti aega raisata :)

juppide kohta on mittu saite..
www.britishparts.co.uk
www.jagbits.com jne..

_________________
http://www.maarduauto.ee - sõidukite hooldus ja remont, värvimistööd, uute varuosade müük Maardus. Uued originaal varuosad aasia autodele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soliidne auto
PostitusPostitatud: 12.08.2010 04:13 

Liitunud: 16.12.2005 14:21
Postitusi: 1
Teeks siis ka esimese elu sr postituse müütide kummutamiseks :)

XJ81 pidamise kohta, küünlad on kõige väiksem mure, kuigi nende vahetus saab "lõbus" olema. Õli läheb vähemalt 5.3 mootorisse 11.2l, 6l vist on sama, vahe kolvikäigus, juhtimises ja väiksemates asjades. Õliks peab olema võhemalt xW50, soovitatav xW60, arvuta ise palju hea õliga õlivahetus maksab. Aga sellise pidamisel polegi mõtet neid numbreid täpselt arvutada, selliseid asju ei panegi tähele.
Võrrelda on seda õige E32 750-ga.
6L Jaguar on 750 kõrval sportlik, kuigi roolitunnetus saab laita.
Läheb paremini edasi ja õgib rohkem kütust.
Jaguari 3.2 ja 4.0 mootoritega pole midagi võrrelda, hoopis tõsisem asi on 6.0
5.3 kolmekäigulise kasti ja hullumeelse 2.88 ülekandega võib kuni 100-ni kuuepütise AJ6-ga võistelda, aga üle selle pole poolikuga enam suurt midagi teha.
Jaguari raud on üldiselt tugevam kui BMW-l (5l bemmi nukad koos kõige muuga).
Jaguar kasutab otse nuka all tõukurit mille all reguleerseib, lihtne ja toimib, aga kui reguleerida on vaja siis on see suur töö, millele ei aita just kaasa ametlikult tehase antud klapivahede valed andmed. Ühtegi kulunud nukkvõlli pole mina kunagi näinud.
Kaane valu on parema tehnoloogiaga (sama mis Cosworthi legendid) kui BMW-l, pragusid ei teki kunagi, kõvera saab jälle sirgeks lihvida ja neid saab ka keevitada.
Aga... klapipesad on vale istuga alumiiniumis ja kuuma saades kukuvad need alla.
Seda on Eestis ainult mõnel üksikul autol juhtunud, kui surnud hüdrotõukuriga sarnane tiks sees on ja kohe seisma jätta siis pääseb suht lihtsalt. Kaanetihend on tehasest metall.
Alumises otsas kuluvad kõigepealt õlirõngad, vahest harva on õlikulu on tekkinud juba 150tkm juures. Samas ühel minu 250tkm sõitnud v12-l pole häda midagi.
Tegelikult kuluvad ka erineva laiusega raamsaaled, aga kui õlirõhk ok siis pole eriti põhjust muretseda.

Seguklapid on mehhaanilised, aga näiteks pihusti juhtmestikul on vale kuumataluvusega isolatsioon, mis kipub neid autosid süütama. Sama teeb ka Marelli süütesüsteem ja vanad bensuvoolikud. Nendest asjadest ka põhiliselt inimeste hirm 6l ees. Alati on vanal autol ka kindlad surnud muud mootorijuhtimise detailid. Sellise seisnud auto puhul tuleks kulutada umbes 25k ja kõiki neid hädasid annab vältida, vastasel juhul lahvatab selline 4a seisnud auto üsna tõenäoliselt leekidesse.

Kast on GM4L80, raske ja loll nagu lauajalg, kahjuks eriti ei lagune, muidu saaks nad rahulikult tiiki uputada. Kui laguneb siis remont ja uus kast polegi nii hirmus odavad kuna sama kast on usa farmeriautodel all ja nemad maksavad raha nende asjade eest.
Bmw kasutas ainsana V12 otsas ZF 4HP24 kasti, mis on nõrgavõitu kuid oma aja kohta toimiv, Jaguaril jäi see ainult poolmootori lõbuks.

Differ on Jaguaril tugev ja V12-l alati lukuga. Eelmisel põlvkonnal oli see täiesti purunematu, kuid XJ81-l on pooltelje poolsed välimised laagrid nõrgemad. Vahetus pole midagi hullu ja tihti neid vaja pole.

Sildades pole midagi kallist ja keerulist, ainult tagumise nivoovedrustusega võib probleeme olla. Tükid pole kallid ja sinna saab ka kuivi amorte.
Väsinud roolilati eest tuleb mingit raha välja käia.

Kere on küll osaliselt tsingitud kuid ega nad soola ei kannata ja hakkavad ikka ussitama.
Avariid ei tasu teha, stangede ja plekkide eest küsitakse arvestatavat raha.

vr@jagnet.ee
täna 30km aj6-ga ja 50km v12-ga ja tekkis tahtmine poolik prügimäele viia :twisted:

Soovitan ka seda TopGeari vaadata
http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 282412.htm

Ja kui head poolklassika v12 tahetakse siis tuleks hoopis pidevalt 12-ga käiv mersu osta :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 145 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7