cars112 kirjutas:
http://www.soov.ee/tartumaa/BMW_520i_2102689.htm?ca=1&w=3
BMW 520i, 676TEO nr märgiks
Paar nädalat tagasi kimbutasid autot päris paljud vead, kahtlane et see vene ärikas suurt midagi teind ka seal on:
ukselukustamine paras keberniit(võti ei taha sugugi lahti-lukku keerata, tükkaega jebides saab)
Airbag, abs, veojõukontroll ja aku tuli põlevad, kuid teibituuningu tõttu pole neid näha
Genekas laadis, aga pidi e39l suht levind viga olema akutule põlemine.
Tagapidurikettad olid täiesti otsas ikka. Paremp. tagumist piduriklotsi ei saand vahetatud, kuna keegi kuuskant poldi seest täiesti ära rikkund. Abs andurit vist taga paremalpool ei tohiks ollagi. Püsikas ei tööta(võimalik et absi pärast), kliima tahab täitmist, võibolla mingi leke ka kuskil. käsipidur ei tööta pmslt üldse(kässari klotsid vast olematud).tagasilla suured puksid läbi. tosooli lekkis kuskilt. mootoriõli lekkis. Diagnostika oli näidand nukkvõlli anduri viga(käivitus oli nagu veits pikem kui peaks ja kui külmalt käima pannes tühikäigul käia lasid, suri mingiaeg välja, võtmest käivitus koheselt uuesti. ees oli mingi kolks ikka. klaasil väike kivitäke. rehvid peaks taga suht slikid olema. Esistange paremaltpoolt nurgast katki. Põhjakaitset eiole. tuled suurt midagi ei näita(uusi tulesi või vähemalt sisu oleks uut vaja tuledele). El pagass ei toimi(nöörist tõmmates saab lahti), kapotiavamis link puru jms. võimalik, et midagi korda ka tehtud, aga soovitan need asjad üle vaadata..sisul oli nahk juhiistmel veits lahti, aga pildil paistab, et korda tehtud see. Sisu peaks siis enamvähem olema, kere ka iseenesest peaks hea olema,ukse alaservadel ja esitiiva äärtel kergelt värviparandusi tehtud, muidu peaks hea olema.
Kas nüüd on tagantjärgi hea rääkida et auto nii tüma oli või

Sellise asja remont on räige hunnik raha ikka