Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 13:01 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
No kui auto läheb vanemale inimesele, siis soovitaksin vast tõesti B4, kuna seda on vähe lihtsam üleval pidada. Seda enam, et A4-l ei ole ausaltöeldes ühtegi mõistlikku bensumootorit- 1.6 on uimane ja mõttetult janune, 1.8 on samuti oma 92kw kohta jube janune, 1.8T on tore ja kõik, aga kas vanemale inimesele on vaja bensukast turbomootorit.
Ilmselt kõige mõistlikum valik on siiski B4 2.0 85kw. Keskmine kütusekulu jäi minul sellisega 8 liitri kanti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 14:51 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Vuffel kirjutas:
Ja siis ongi mingi kari tolasid, kes ulub, et see sild ei kesta. Mõtle nüüd peaga, kumb on mõttekam, kas maksta korraga 300 euri ja sõita selle korras sillaga mingi 80000-120000km või maksta 50 euri, sõita 2000km, siis maksta järgmise pulga eest 50 euri ja jälle paari tuhande km pärast maksta 50 euri jne? Lisaks tuleb iga kord ka tööraha maksta. Aga no loll saab kirikus ka peksa, mis seal ikka. Koonderdamisega muidugi jääb mulje, et oh ma hetkel säästan, aga pikas perspektiivis maksad rohkem lihtsalt. Aga kui raha on, miks mitte.
Teiseks on alati võimalus neid sillajuppe ka taastada. Sõber taastas Passat B5.5-l kunagi ja sõitis muretult ca 120 000km. Siis müüs auto maha ja sild oli veel korras.


Ausalt öeldes see korraga sildade tegemine tundub küll kuidagi ulme. Vb kui korralikult ribadeks lasta siis ehk veel. Ma pole küll saksa rauda omanud aga japsi raual oli kyll ikka peale yhe vidina vahetamist reeglina päris pikalt jälle muretu. Aga vb sakslastel ongi see kulumine kuidagi ühtlane, et kui yx jupp lendab siis pm on kõigil eluiga läbi, ei oska kommenteerida kahjuks. Vb saksast toodud masinatel see viga rohkem, et sõitnud bahnil 150.000 km ühe setiga ja kui Eesti pommiauku lahti lasta masin siis 3e kuuga on sild sodi all põhimõtteliselt....muus osas ei kujuta ette, et iga audi ostuga pead arvestama täissilla laksud kohe juurde autohinnale (kui just võiku eest kätte ei saa)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 15:06 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
No üldiselt jääb asi ikka sinna, et kuidas autoga sõita ja kuidas teda hoida. Nagu ma ka varem ütlesin- kui igast august täie pasaga läbi lendad, ei kesta Hummeri sillad kah. Samas, 75000km sõita A4 B5-ga nii, et ei ole ühtki kolksu-loksu sillas- ei mingit probleemi. Kõik jääb üldjuhul ikkagi kasutaja (ja suuresti ka eelmise omaniku) taha.
Aga soovitab ka esindus terve silla korraga vahetada, kui on midagi vaja teha, sest siis see sild ka kestab. Miks soovitatakse terve sild korraga teha- kui kuskile tekib lõtk, siis uue osa paigaldamisega jääb ülejäänud sillale suurem koormus, mistõttu mõne aja pärast lahkub elust teine jupp jnejnejne (info VW esinduse töötajalt).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 20:19 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.01.2005 17:11
Postitusi: 830
Asukoht: Tartu, Annelinn Tel: 55978110
Vuffel kirjutas:
No üldiselt jääb asi ikka sinna, et kuidas autoga sõita ja kuidas teda hoida. Nagu ma ka varem ütlesin- kui igast august täie pasaga läbi lendad, ei kesta Hummeri sillad kah. Samas, 75000km sõita A4 B5-ga nii, et ei ole ühtki kolksu-loksu sillas- ei mingit probleemi. Kõik jääb üldjuhul ikkagi kasutaja (ja suuresti ka eelmise omaniku) taha.
Aga soovitab ka esindus terve silla korraga vahetada, kui on midagi vaja teha, sest siis see sild ka kestab. Miks soovitatakse terve sild korraga teha- kui kuskile tekib lõtk, siis uue osa paigaldamisega jääb ülejäänud sillale suurem koormus, mistõttu mõne aja pärast lahkub elust teine jupp jnejnejne (info VW esinduse töötajalt).


Ju sellepärast teil sillad ei lagune ning asjad kestavad mitmeidkümneid tuhaneid kilomeetreid, sest kulgetakse vaid siledat teed ning sõites pole muud teha kui aukude vahel slaalomit lasta.. Aga kui vähegi kehvem tee, kipub see esisild lagunema - see on fakt! Ning tõesti, milleks osta endale masin millel peab ühe rooliotsa kulumise pärast jälle terve silla vahetama? Ajuvaba ju.. Või noh teisest küljest vaadata - töökodadele ideaalne teenimis viis.. Terve uue silla juppide hind (kui ka kvaliteet) on viidud miinimumi ning soovitus vahetada terve sild tundub olevat ju inimese jaoks äss diil..

Vuffel kirjutas:
dislavoss, esimest korda kuulen, et B5-l oleks roolilatt nõrk :? endal olnud, mitmel tuttaval olnud B5-d ja mitte ühelgi pole roolilatiga probleeme olnud.

See, et sinul ning paaril sõbral auto ei lagune, ei tähenda et a4 sild s*tt ei oleks.. Roolilatid on täielik defka ning varuosapoed müüvad a4 sillajuppe pea iga päev.. Hetkel ootab üks A4 kas uut latti, kuna kasutatuid ei ole saada või siis on juba kohekohe minemas..

Ja teemaalgatajale.. Antud valikut pole isegi mõtet kaaluda kui soov võimalikult soodsalt hakkama saada.. B4 kas 1.9TDI või 2.0 85kw nagu siin eespool juba mainitud on..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 20:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
A4 roolilatt on nõrk jah. Kuid minu teada lähevad need läbi just esiveolistel V6 isenditel. ( Tea kas saavad siis nii tampi peale või milles asi ) Silda ei pea korraga vahetama. Lihtsalt lagunemise jutt tuleneb sellest et keegi ei viitsi neid aeg ajalt remontida lasta ja siis selle asemel keeratakse makil volüümi juurde ja saab mõneks ajaks hea. Mina olen saanud siiani oma jubinaid üks haaval vahetatud ja ei kurda üldse. Jupid suht hea hinnaga. Kui mingit ilu vms. taga ei aja ja vaja kvaliteetset liikurit siis 80 on kindlasti taskukohasem nii ostes kui ka ülalpidamisel. Bensukal siis 2.0 85kw. või Diislil 1,9 66kw. ( äärmisel juhul 55kw. isend )

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 21:10 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Tänud vastuste eest.

Nii muuseas, kui kellegi tuttaval peaks olema nn üle, mõni selline auto, siis võib julgelt PS saata (selle nädala lõpuni)
Võib ka muid marke pakkuda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 22:37 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Krss, ära ohi, see oli näide lihtsalt, et hoolimatu omaniku käes ei kesta ükski auto. :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 22:50 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
krss kirjutas:
Vuffel kirjutas:
Ainus asi, mida ma ei mõista, miks üldse räägitakse üherattaveolistest, kui neid on võimalik osta ka quattrona, lisatilk kütusekulus saab talve jooksul kokku hoitud sellega, et pole vaja oodata sikutajaid appi. Linnas, kus tänavad puhtad, pole see muidugi teemaks.


Muidu on jutt täitsa nitsevoo, kuid see lause ei mahu pähe ära. :)

Ostaks ma endale, siis vb oleks quattro valikus, kuid ei ole ise eriline fänn sellele.
Teiseks ei oska vanem inimene sellega midagi peale hakata, ainuke kord kui ta autoga 20a jooksul kinni jäänud on, on tagurdades lume alla mattunud kivi otsa, kus auto oli tagasillaga kivi otsas kinni.
Kolmandaks, mida rohkem vedavaid rattaid, seda kaugemale kraavis ja võpsikus jõuab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 23:30 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Mitte, et ma ei fännaks nelivedust. Otseloomulikult fännan, tee tasuta uuringut mu avatari auto kohta.

Lihtsalt puudub point, emale neliveduse ostus.
Mida ökom ja lihtsama ehitusega auto, seda lihtsam ka mulle. Muidugi peab olema ka korras ja kannatama kriitikat.

Vb ei vali kumbagi neist. Homme ostan mingisuguse ära, eks näis siis millise.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 24.10.2012 08:07 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Sander siis on kõige mõistlikum tõesti B4 2.0 85kw. Hea lihtsa ehitusega masin, mis viib punktist A punkti B väheste kulutustega ja muredeta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 24.10.2012 13:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
krss kirjutas:
..
Ma olen sõitnud 80ndate lõpust alates kõigi autodega just selliselt, et täie pasaga otse kõigist aukudest läbi, ühegi kaevuluugi pärast ei tee rooliga jõnksu ja ühegi lamava politseiniku ees ei pidurda. ..

Ma sinu juttu siiamaani lugesin ikka suht huviga, aga edaspidi küll enam tõsiselt ei võta, kuna sa oma autodesse nii pohhuistlikult suhtud.

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 24.10.2012 19:43 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Mis te kaklete??

Tahate kellegi peale hambaid näidata, tehke seda Maantee Ameti ja Valitsuse suunas. Foorumis kõvad kraaklema ja teemat si**uma, kuid toast välja minejaid pole.

Ei ole kellegi suhtes isiklikult suunatud, kuid suhelge PS vahendusel edasi või tehke eraldi teema, kes on suurem pohhuist autode hooldamisel-hoidmisel.


Teemasse kah:
Sai siis kokkulepitud B4 80 ostma mindud, kuid võõrrahvustel mingid muud kombed. "kuna tema käis eile ka vaatamas ja enne mind, siis müün talle".
Kas antud autol sidur on trossiga, 2.0 85kw, kuidagi ülevalt ja järsku võttis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 24.10.2012 19:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
Õli sidur on.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 24.10.2012 20:19 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
2.0 85kw isenditel võtabki sidur ülevalt ja järsku. Mul oli mõlemal nii, on st. Oli B4-l ja on C4-l kah sedasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 24.10.2012 21:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.05.2009 19:09
Postitusi: 429
Asukoht: Sindi
Vuffel kirjutas:
2.0 85kw isenditel võtabki sidur ülevalt ja järsku.


Minu Coupel sama mootor ja sama moodi äkkiline sidur...(ise harjunud)

Muidu silla osa kestab küll minul, st et vahetsain kõik pudinad sillas ära ja mingit kolinat mölinat küll ei tähenda.
(enne omasin B4 avant 2.0 66kw, sõitis hästi samuti vahetasin kõik jubinad ostes ära ja 3 aastat migit muret polnud, aus TÜV pill, muusika küll mängis kõvasti, kuid kolin sillas seda ei põhjustanud kunagi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7