Vuffel kirjutas:
No üldiselt jääb asi ikka sinna, et kuidas autoga sõita ja kuidas teda hoida. Nagu ma ka varem ütlesin- kui igast august täie pasaga läbi lendad, ei kesta Hummeri sillad kah. Samas, 75000km sõita A4 B5-ga nii, et ei ole ühtki kolksu-loksu sillas- ei mingit probleemi. Kõik jääb üldjuhul ikkagi kasutaja (ja suuresti ka eelmise omaniku) taha.
Aga soovitab ka esindus terve silla korraga vahetada, kui on midagi vaja teha, sest siis see sild ka kestab. Miks soovitatakse terve sild korraga teha- kui kuskile tekib lõtk, siis uue osa paigaldamisega jääb ülejäänud sillale suurem koormus, mistõttu mõne aja pärast lahkub elust teine jupp jnejnejne (info VW esinduse töötajalt).
Ju sellepärast teil sillad ei lagune ning asjad kestavad mitmeidkümneid tuhaneid kilomeetreid, sest kulgetakse vaid siledat teed ning sõites pole muud teha kui aukude vahel slaalomit lasta.. Aga kui vähegi kehvem tee, kipub see esisild lagunema - see on fakt! Ning tõesti, milleks osta endale masin millel peab ühe rooliotsa kulumise pärast jälle terve silla vahetama? Ajuvaba ju.. Või noh teisest küljest vaadata - töökodadele ideaalne teenimis viis.. Terve uue silla juppide hind (kui ka kvaliteet) on viidud miinimumi ning soovitus vahetada terve sild tundub olevat ju inimese jaoks äss diil..
Vuffel kirjutas:
dislavoss, esimest korda kuulen, et B5-l oleks roolilatt nõrk

endal olnud, mitmel tuttaval olnud B5-d ja mitte ühelgi pole roolilatiga probleeme olnud.
See, et sinul ning paaril sõbral auto ei lagune, ei tähenda et a4 sild s*tt ei oleks.. Roolilatid on täielik defka ning varuosapoed müüvad a4 sillajuppe pea iga päev.. Hetkel ootab üks A4 kas uut latti, kuna kasutatuid ei ole saada või siis on juba kohekohe minemas..
Ja teemaalgatajale.. Antud valikut pole isegi mõtet kaaluda kui soov võimalikult soodsalt hakkama saada.. B4 kas 1.9TDI või 2.0 85kw nagu siin eespool juba mainitud on..