Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 08:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 12.04.2013 08:51 

Liitunud: 02.03.2004 13:29
Postitusi: 98
Asukoht: Valga
psa vanemad al4-d on suht õnnetud,aga põhiliselt vahetatakse neil seal solenoide sees.Uuematel nii 2,0 või 1,6 pole nagu erilisi probleeme täheldanud, aga kõik sõltub ikkagi eelnevast kasutajast.Õli neil ei vahetata,kuna ajus on nö lugeja ja ette kirjutatud õli kestvusaeg,et mitu tundi peab selle õliga kast töötama ja kui õli või miskit lisada või vahetada,siis peab kasti ajule ka selle toimingu ütlema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 12.04.2013 20:03 

Liitunud: 06.10.2011 23:27
Postitusi: 406
Honda 2.2 diisel pidi suhteliselt murevaba ja pommikindel olema,karmima kasutamise puhul kiiret siduri kulumist esinenud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 13.04.2013 11:34 

Liitunud: 02.03.2004 13:29
Postitusi: 98
Asukoht: Valga
See kiire sidurikulumine vast rohkem kasutajas kinni,aga 08 a hondal ,küll bensukal juba 70 tuhhi peal saand sidurit vahetada,ketta needid juba korvi ka nahka keeranud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 14.04.2013 23:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
Kahemassilised hoorattad vist kõigil disladel peal nüüdseks? See selline ühekordne väljaminek niikuinii :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 20.04.2013 00:44 

Liitunud: 12.12.2005 15:00
Postitusi: 175
Asukoht: Tln/Rakvere
Miks on BMW diisel valikust väljas? Minu hinnangul ainuke kaheliitrine diisel mis ei ole uimane kw 120-130, kiibiga 150kw ja vääne 410nm.

Automaatkast sinna otsa on ideaalne 6-käiguline, sportreziimi(DS) ja käsivalikuga.

Sõidan igapäevaselt sellisega, lisana on veel nelikvedu. Kulu Tallinna ummikutes on 7l/100km


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 20.04.2013 01:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
No ikka päris rumal on see kes tänapäeval ei osta igapäeva autosse mis nagunii on mõtetu välimusega auto, mugavat automaatkasti.
:uhoh :uhoh :uhoh

manuaali sidur peaks kestma imo üle 300 000 tuh km. Normaalselt sõites,lahja autoga.

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7