Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 19:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 01:17 

Liitunud: 02.09.2013 14:01
Postitusi: 741
Teil mõlematel on valede mootoritega saabid ju :D
Õige Saab on ikka mootoriga B204/B234 ja mitte selle nutuse B205/B235.
9-3 Sai veel edukalt B204 mootoriga leida. 9-5 puhul kahjuks seda võimalust ei olnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 01:20 

Liitunud: 13.09.2006 15:05
Postitusi: 113
Asukoht: TLN
Kogu jutt edaspidi kõigile lugejatele kes huvitatud Saabi mudelitest :
www.saabiklubi.ee/foorum
Sealt saate edasi browse-ida.
Äkki mõni SR lugeja tõesti veel ei tea .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 01:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2008 17:04
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
mooner kirjutas:
Teil mõlematel on valede mootoritega saabid ju :D
Õige Saab on ikka mootoriga B204/B234 ja mitte selle nutuse B205/B235.
9-3 Sai veel edukalt B204 mootoriga leida. 9-5 puhul kahjuks seda võimalust ei olnud.


Ja Sina tead nii täpselt mis mootor minu autol vahel on? Võta puhkust ausalt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 01:23 

Liitunud: 02.09.2013 14:01
Postitusi: 741
Nägin su müügikuulutust ja sul LPT 110kw B205 :D
Võiksid ikka softi peale panna peaksid selle gt17 turboga samma 170kw kätte küll ja siis oleks püss.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 01:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2008 17:04
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ausaltöeldes mul on juba OT pärast häbi..
AGA.. jah ma võin sinna 2 tunniga 200 kw ka tekitada kui ma tahan, aga see on mu igapäeva auto, mis liigub niigi keskmisest pereautost paremini edasi ja minu jaoks on see praegu veel suht öko, ma ei näe mitte mingit põhjust miks ma peaksin seda autot "tuunima" hakkama. (isegi kui see on tegelt väga lihtne selle auto puhul)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 01:31 

Liitunud: 13.09.2006 15:05
Postitusi: 113
Asukoht: TLN
mooner kirjutas:
Nägin su müügikuulutust ja sul LPT 110kw B205 :D
Võiksid ikka softi peale panna peaksid selle gt17 turboga samma 170kw kätte küll ja siis oleks püss.

Jah 170kw on püss. A kuidas 110kw-st 170kw Saab mooner?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 01:32 

Liitunud: 02.09.2013 14:01
Postitusi: 741
obsidian kirjutas:
Ausaltöeldes mul on juba OT pärast häbi..
AGA.. jah ma võin sinna 2 tunniga 200 kw ka tekitada kui ma tahan, aga see on mu igapäeva auto, mis liigub niigi keskmisest pereautost paremini edasi ja minu jaoks on see praegu veel suht öko, ma ei näe mitte mingit põhjust miks ma peaksin seda autot "tuunima" hakkama. (isegi kui see on tegelt väga lihtne selle auto puhul)

200kw võibolla saad siis kui td04-15t turbo paigaldad ja kütusekulu sul nagunii ei muutu kui sa rahulikult sõidad, vaid siis muutub kui turbo täiega spooilma hakkab ehk siis kõrgematel pööretel, aga tänu sellele, et td04 on suurem turbo ta spoolib ka veits hiljem kui gt17 ja ei peaks igapäevases kasutuses kütusekuluga mingit vahet tulema kui madalatel pööretel sõidad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 01:33 

Liitunud: 02.09.2013 14:01
Postitusi: 741
kasparius kirjutas:
mooner kirjutas:
Nägin su müügikuulutust ja sul LPT 110kw B205 :D
Võiksid ikka softi peale panna peaksid selle gt17 turboga samma 170kw kätte küll ja siis oleks püss.

Jah 170kw on püss. A kuidas 110kw-st 170kw Saab mooner?

T7 Suitega mässates saab. See ainuke asi mida kadetsen saabide puhul ja mida volvol ei ole. :D
Muidu 900/9-3 suht cräpp auto. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 01:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2008 17:04
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
mooner kirjutas:
kasparius kirjutas:
mooner kirjutas:
Nägin su müügikuulutust ja sul LPT 110kw B205 :D
Võiksid ikka softi peale panna peaksid selle gt17 turboga samma 170kw kätte küll ja siis oleks püss.

Jah 170kw on püss. A kuidas 110kw-st 170kw Saab mooner?

T7 Suitega mässates saab. See ainuke asi mida kadetsen saabide puhul ja mida volvol ei ole. :D
Muidu 900/9-3 suht cräpp auto. :D


Miks ta kräpp on? Ma olen 4 kuud 9-3'ga sõitnud ja ma pole peale ühe mootoripadja vahetuse seal midagi teinud. Käib nagu kell ja astub edasi ka kui vaja..
Võiksid mõne kindla fakti tuua kui vastad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 01:52 

Liitunud: 13.09.2006 15:05
Postitusi: 113
Asukoht: TLN
mooner kirjutas:
kasparius kirjutas:
mooner kirjutas:
Nägin su müügikuulutust ja sul LPT 110kw B205 :D
Võiksid ikka softi peale panna peaksid selle gt17 turboga samma 170kw kätte küll ja siis oleks püss.

Jah 170kw on püss. A kuidas 110kw-st 170kw Saab mooner?

T7 Suitega mässates saab. See ainuke asi mida kadetsen saabide puhul ja mida volvol ei ole. :D
Muidu 900/9-3 suht cräpp auto. :D

LIKE!
Said aru miks neid kandilisi ei saa niimoodi arendada.
Alati võid MBC vahele vägistada
170kw on tegelikult korralik svamm@ 1400kg


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 01:55 

Liitunud: 02.09.2013 14:01
Postitusi: 741
obsidian kirjutas:
mooner kirjutas:
kasparius kirjutas:
mooner kirjutas:
Nägin su müügikuulutust ja sul LPT 110kw B205 :D
Võiksid ikka softi peale panna peaksid selle gt17 turboga samma 170kw kätte küll ja siis oleks püss.

Jah 170kw on püss. A kuidas 110kw-st 170kw Saab mooner?

T7 Suitega mässates saab. See ainuke asi mida kadetsen saabide puhul ja mida volvol ei ole. :D
Muidu 900/9-3 suht cräpp auto. :D


Miks ta kräpp on? Ma olen 4 kuud 9-3'ga sõitnud ja ma pole peale ühe mootoripadja vahetuse seal midagi teinud. Käib nagu kell ja astub edasi ka kui vaja..
Võiksid mõne kindla fakti tuua kui vastad

Esiteks on ta ehitatud opel calibra/vectra põhjale. Maanteel sõites on sissetulev lärm päris kohutav. Linnas sõites on rool päris raske ja juhitavus on neil ülikehv jne. Igatpidi koostekvaliteet on päris kehv neil. Volvo S70 T5 ei anna võrreldagi neid käkke.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 02:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2008 17:04
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
mooner kirjutas:
obsidian kirjutas:
mooner kirjutas:
kasparius kirjutas:
mooner kirjutas:
Nägin su müügikuulutust ja sul LPT 110kw B205 :D
Võiksid ikka softi peale panna peaksid selle gt17 turboga samma 170kw kätte küll ja siis oleks püss.

Jah 170kw on püss. A kuidas 110kw-st 170kw Saab mooner?

T7 Suitega mässates saab. See ainuke asi mida kadetsen saabide puhul ja mida volvol ei ole. :D
Muidu 900/9-3 suht cräpp auto. :D


Miks ta kräpp on? Ma olen 4 kuud 9-3'ga sõitnud ja ma pole peale ühe mootoripadja vahetuse seal midagi teinud. Käib nagu kell ja astub edasi ka kui vaja..
Võiksid mõne kindla fakti tuua kui vastad

Esiteks on ta ehitatud opel calibra/vectra põhjale. Maanteel sõites on sissetulev lärm päris kohutav. Linnas sõites on rool päris raske ja juhitavus on neil ülikehv jne. Igatpidi koostekvaliteet on päris kehv neil. Volvo S70 T5 ei anna võrreldagi neid käkke.


Järelikult on inimesed erinevate eelistustega. Ta võib olla ükskõik mille põhjal tehtud, aga nt minu 2001a Saabil ei ole mitte ühtegi roostet+ sillad näevad välja nagu oleks tehasest saati täpselt samad, ehk siis täiesti uued ja mitte ühtegi kolksu sees ei ole. Ma ei ütleks, et 2001 vectra sama hea viimistlusega on, mille põhjale on 9-3 ehitatud.
Rool raske? Parim auto millega ma olen üle 20k km sõitnud on 330d e46, mis osteti ära kõvasti suurema summaga kui turu keskmine. Mulle meeldis et roos raske oli, sest see oli täpne ja ei olnud võimalik iga pohmellis käevärina peale 6 korda üle nipli käia. Saabil on ta samamoodi meelega raskeks tehtud, on publikut kellele see meeldib. Ja kui sulle müra ei meeldi siis on alati võimalik seda ise summutada. Minu silmis ikka väga suvalised argumendid sinu poolt mooner..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 02:39 

Liitunud: 02.09.2013 14:01
Postitusi: 741
obsidian kirjutas:
mooner kirjutas:
obsidian kirjutas:
mooner kirjutas:
kasparius kirjutas:
mooner kirjutas:
Nägin su müügikuulutust ja sul LPT 110kw B205 :D
Võiksid ikka softi peale panna peaksid selle gt17 turboga samma 170kw kätte küll ja siis oleks püss.

Jah 170kw on püss. A kuidas 110kw-st 170kw Saab mooner?

T7 Suitega mässates saab. See ainuke asi mida kadetsen saabide puhul ja mida volvol ei ole. :D
Muidu 900/9-3 suht cräpp auto. :D


Miks ta kräpp on? Ma olen 4 kuud 9-3'ga sõitnud ja ma pole peale ühe mootoripadja vahetuse seal midagi teinud. Käib nagu kell ja astub edasi ka kui vaja..
Võiksid mõne kindla fakti tuua kui vastad

Esiteks on ta ehitatud opel calibra/vectra põhjale. Maanteel sõites on sissetulev lärm päris kohutav. Linnas sõites on rool päris raske ja juhitavus on neil ülikehv jne. Igatpidi koostekvaliteet on päris kehv neil. Volvo S70 T5 ei anna võrreldagi neid käkke.


Järelikult on inimesed erinevate eelistustega. Ta võib olla ükskõik mille põhjal tehtud, aga nt minu 2001a Saabil ei ole mitte ühtegi roostet+ sillad näevad välja nagu oleks tehasest saati täpselt samad, ehk siis täiesti uued ja mitte ühtegi kolksu sees ei ole. Ma ei ütleks, et 2001 vectra sama hea viimistlusega on, mille põhjale on 9-3 ehitatud.
Rool raske? Parim auto millega ma olen üle 20k km sõitnud on 330d e46, mis osteti ära kõvasti suurema summaga kui turu keskmine. Mulle meeldis et roos raske oli, sest see oli täpne ja ei olnud võimalik iga pohmellis käevärina peale 6 korda üle nipli käia. Saabil on ta samamoodi meelega raskeks tehtud, on publikut kellele see meeldib. Ja kui sulle müra ei meeldi siis on alati võimalik seda ise summutada. Minu silmis ikka väga suvalised argumendid sinu poolt mooner..

Sa peaksid proovima mõnda 850 või s/v70 t5 ja saad aru millest räägin. Ja need 900/9-3 pole ehitatud mingi 2001a vectra põhjal vaid on tehtud 80nentatel välja tulnud calibra/vectra a põhjalt.
9-5 kasutas Vectra B põhja ja 9-5 oli isegi sõltumatu tagasild. 9-5 on väga hea juhitavusega masin võrreldes 9000 ja 900/9-3. Isegi kui sa paneks enda 9-3 veermiku alla kõvasti raha sa ei saaks seda masinat samale tasemele kui 9000 aero on originaalis rääkimata siis juba 9-5st.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 02:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2008 17:04
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
mooner kirjutas:

Miks ta kräpp on? Ma olen 4 kuud 9-3'ga sõitnud ja ma pole peale ühe mootoripadja vahetuse seal midagi teinud. Käib nagu kell ja astub edasi ka kui vaja..
Võiksid mõne kindla fakti tuua kui vastad

Esiteks on ta ehitatud opel calibra/vectra põhjale. Maanteel sõites on sissetulev lärm päris kohutav. Linnas sõites on rool päris raske ja juhitavus on neil ülikehv jne. Igatpidi koostekvaliteet on päris kehv neil. Volvo S70 T5 ei anna võrreldagi neid käkke.[/quote]

Järelikult on inimesed erinevate eelistustega. Ta võib olla ükskõik mille põhjal tehtud, aga nt minu 2001a Saabil ei ole mitte ühtegi roostet+ sillad näevad välja nagu oleks tehasest saati täpselt samad, ehk siis täiesti uued ja mitte ühtegi kolksu sees ei ole. Ma ei ütleks, et 2001 vectra sama hea viimistlusega on, mille põhjale on 9-3 ehitatud.
Rool raske? Parim auto millega ma olen üle 20k km sõitnud on 330d e46, mis osteti ära kõvasti suurema summaga kui turu keskmine. Mulle meeldis et roos raske oli, sest see oli täpne ja ei olnud võimalik iga pohmellis käevärina peale 6 korda üle nipli käia. Saabil on ta samamoodi meelega raskeks tehtud, on publikut kellele see meeldib. Ja kui sulle müra ei meeldi siis on alati võimalik seda ise summutada. Minu silmis ikka väga suvalised argumendid sinu poolt mooner..[/quote]
Sa peaksid proovima mõnda 850 või s/v70 t5 ja saad aru millest räägin. Ja need 900/9-3 pole ehitatud mingi 2001a vectra põhjal vaid on tehtud 80nentatel välja tulnud calibra/vectra a põhjalt.
9-5 kasutas Vectra B põhja ja 9-5 oli isegi sõltumatu tagasild. 9-5 on väga hea juhitavusega masin võrreldes 9000 ja 900/9-3. Isegi kui sa paneks enda 9-3 veermiku alla kõvasti raha sa ei saaks seda masinat samale tasemele kui 9000 aero on originaalis rääkimata siis juba 9-5st.[/quote]

Su jutt on suhtkoht tõsi isegi aga ära arva, et ma nende autodega sõitnud pole. Usu mind ma ei oleks 9-3 ostnud kui see oleks nii PASK nagu sa räägid. Sa parem oma ise mõnda neist autodest ja räägi siis edasi.
JA okei oletame et su jutt vastab 100% tõele, siis ma ütleks ikkagi sulle sellise lause :"Saab õpetab tingimusteta armastama". Ilmselgelt sulle see mark lihtsalt ei meeldi, mine edasi, ära ürita tõestada mis see auto sinu jaoks on, lõpuks tuleb mõni asjatundja ja purustab su eelarvamused nagunii, mul on kahju et see täna mina ei ole.



kvõutisin natuke valesti aga ehk on arusaadav :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 9-5 3.0 130kw
PostitusPostitatud: 18.10.2013 03:04 

Liitunud: 02.09.2013 14:01
Postitusi: 741
Ära saa minust valesti aru, mulle väga meeldivad Saabid nagu näiteks Saab 9000 Aerod ja vanakooli 900 Aerod aga ma samas ei saa aru kuidas te kiidate neid ng900/9-3 saabe mis nende kõrval on ikka väga kehvasti koostatud pillid ja mingit erilist kriitikat ei kannata.


Viimati muutis mooner, 18.10.2013 03:16, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7