Tegelane5 kirjutas:
Aga näiteks taoline Skoda?
http://www.auto24.ee/used/1542388Mis tollel laguneb?
Taolise läbisõidu puhul on ettearvamatuks koosluseks terve auto, s.t surra võib üks-kõik, mis jupp, mida vahetatud pole.
Nimetatud hooratas, siis üks kallimatest üllatustest, mille osaliseks saada võib. Väiksemast pudi-padist pihustid jm nagu ikka.
Eks kestvuse jutu loovad ikka indiviidid, kes kõnealust nimetatud produkti suisa uuest või vähekasutatud peast soetanud on. Nii võibki elu üsna lillelisena tunduda, kui mitukümmend tuhat ilma parandamiseta, v.a elementaarsed hooldused ja kuluosad, läbi ajada saab. Eks al. 3ndast omanikust on juba pidamine vähe kulukam.
Iidse päikesemaa toodangu vastu vist vastupidavuselt ei saa. Kasutan siin juba ca üle poole aasta 2009 aasta Mazda 6'e ja logiraamatu väljavõttest ning isiklikest kogemustest ei ole see auto peale korraliste hoolduste ja mõne puksi-piduriketta-klotsi-kojamehe midagi muud küsinud. Teid näeb igasuguseid nii kuumaastikusarnaseid kui kiirteesarnaseid, a vat ei küsi. LS on hetkel gramm üle 201 000 km. Aastane läbisõit on nii 40 000 kilomeetri kanti.
Ainuke miinus kogu selle positiivsuse kõrval on see, et võrreldes näiteks 1997 aasta A4-ga on sõidumugavus küll madalam (müra, juhitavus jne).
Et mitte ohvtopikut panna, siis soovitan S6'te.

_________________
Tõnis_S kirjutas:
Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid