Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 02:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: E39 2.3 Bensukas head ja vead.
PostitusPostitatud: 22.05.2014 12:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
neG kirjutas:
Sõber hiljuti ostis A6 2.4 975 euro eest, sai veel paari talverehvegi kaasa ja sõidab sellega siiamaani.
Endalgi oli ka just üks pakkumine A6 1k eest. Minuarust A6d täiesti võrdväärsel pulgal E39-tega.

Oli ka kunagi 523 umbes aasta, mootori poolest ainult kalla ja talla, kütet võttis ka suht vähe oma mineku kohta.

vähese mineku kohta võtabki vähe

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 2.3 Bensukas head ja vead.
PostitusPostitatud: 22.05.2014 12:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.01.2010 22:08
Postitusi: 1334
Asukoht: Tartu
charly kirjutas:
neG kirjutas:
Sõber hiljuti ostis A6 2.4 975 euro eest, sai veel paari talverehvegi kaasa ja sõidab sellega siiamaani.
Endalgi oli ka just üks pakkumine A6 1k eest. Minuarust A6d täiesti võrdväärsel pulgal E39-tega.

Oli ka kunagi 523 umbes aasta, mootori poolest ainult kalla ja talla, kütet võttis ka suht vähe oma mineku kohta.

vähese mineku kohta võtabki vähe


no võrdle mõnda sama ajastu vw-audi v6 bensukat. Liikuma hakkab alles peale 3k pööret ja 14-15/100le neil.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
lihtsalt ei koti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 2.3 Bensukas head ja vead.
PostitusPostitatud: 22.05.2014 18:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
neG kirjutas:
charly kirjutas:
neG kirjutas:
Sõber hiljuti ostis A6 2.4 975 euro eest, sai veel paari talverehvegi kaasa ja sõidab sellega siiamaani.
Endalgi oli ka just üks pakkumine A6 1k eest. Minuarust A6d täiesti võrdväärsel pulgal E39-tega.

Oli ka kunagi 523 umbes aasta, mootori poolest ainult kalla ja talla, kütet võttis ka suht vähe oma mineku kohta.

vähese mineku kohta võtabki vähe


no võrdle mõnda sama ajastu vw-audi v6 bensukat. Liikuma hakkab alles peale 3k pööret ja 14-15/100le neil.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk





+1, See 125kw. R6 astub tigedamalt edasi kui VAG V6

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 2.3 Bensukas head ja vead.
PostitusPostitatud: 22.05.2014 20:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
523 Automaat võttis igast asendist linnas 15-16l sajale. Paagiga sain mingi 400-450km sõita. Kui jah maanteed paugutada siis sai 600-650km paagiga.

Muidu edasi käis päris hästi kui kõik andurid korras olid ja spido järgi läks lausa 240kmh välja :D

Muidu sõita oli hea mugav ja vaikne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 2.3 Bensukas head ja vead.
PostitusPostitatud: 22.05.2014 21:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2011 20:19
Postitusi: 54
Endal on üks 523, pole õnneks siiani mootori probleeme olnud.
Klapikambrikaane tihendi olen vahetanud, see selle mootori puhul tavaline.(Enamustel R6-tel see jama)
Mootor ise õli ei võta, aga lekib ikka igalt poolt.Mind see veel ei häiri kuna õli ju toodetakse :D (üks lekke koht on sisselaskekollektori alt kuskilt ja teine on karteri põhja tihend, eks kui aega saab tuleb need ikka ära teha)
Kütuse kulu maanteel on 7-7.5 ja linnas 10-11 .(manuaalkäigukast)

_________________
Miku


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 2.3 Bensukas head ja vead.
PostitusPostitatud: 22.05.2014 21:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Mootori põhivead on Termostaat,termostaadi korpus,küünla piibud,klapikaane tihend,karteri tihend,veepump,nukvõlli andur,väntvõlli andur,Vanos,Vanose õlitustoru lekked,karteri tuulutus klapp jne :D jahutus probleeme on ka mingi mustmiljon alustades viskost lõpetades kõikvõimalike torude ja radikatega :D

Põnev auto on see niiet igav ei tohiks hakata


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 2.3 Bensukas head ja vead.
PostitusPostitatud: 22.05.2014 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2011 20:19
Postitusi: 54
Reimers kirjutas:
Mootori põhivead on Termostaat,termostaadi korpus,küünla piibud,klapikaane tihend,karteri tihend,veepump,nukvõlli andur,väntvõlli andur,Vanos,Vanose õlitustoru lekked,karteri tuulutus klapp jne :D jahutus probleeme on ka mingi mustmiljon alustades viskost lõpetades kõikvõimalike torude ja radikatega :D

Põnev auto on see niiet igav ei tohiks hakata



Pm need tüüpvead M50 ja M52 mootoritel.
Pole näinud veel sellist pilli millel kõik korraga oleks, ega ka seelist mootorit mis kuiv oleks :D

_________________
Miku


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 2.3 Bensukas head ja vead.
PostitusPostitatud: 22.05.2014 22:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Ma panin kõik need junnid uued :D Ainukeseks veaks oli väike õlileke vända simmeri juurest ja lõpuks hakkas külmana käivitades ka mingit kahinat veel tegema (vanos ise ma arvan) :hail

Pmst lõputu ring oli see remont


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 2.3 Bensukas head ja vead.
PostitusPostitatud: 23.05.2014 09:10 

Liitunud: 23.10.2009 20:42
Postitusi: 2327
Asukoht: Tallinn
Reimers kirjutas:
Pmst lõputu ring oli see remont

Pmst tüüpiline bmw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 2.3 Bensukas head ja vead.
PostitusPostitatud: 23.05.2014 10:00 

Liitunud: 05.06.2005 15:39
Postitusi: 130
Reimers, saa palun üle juba ükskord. Saan aru ,et sa tampisid miljardeid oma e39 ja, et tegu on sinusilmis planeedi kõige kehvema autoga. Sinu väljatood "tüüpvead" on tulenenud auto VANUSEST.

m52 mootorid on suht arvestatava dünaamika ja kütusekulu suhtega, kui võrrelda sama ajastu VAGI vms mootoreid. Ja need r6 on hoolsa omaniku käes suhteliselt pikaealised. Olen omanud 600000km läbisõitnud m52, ei olnud tal sinu väljakarjutud tüüpvigu, ei olnud ta õline, ega olnud mingeid "piibuprobleeme" jne. Sõitis hästi ja peavalu pole siiani mitte ükski m52 mulle põhjustanud (ca 6tk) Vb mul on lihtsalt vedanud ja sinul mitte nende mootoritega. Ja kui isegi esineb mõni tüüpviga siis selle kõrvaldamine pole kallis, terve ilm on know howd täis. Fakt on see, et täna need autod on juba vanad ja ei maksa praktiliselt mitte sittagi, seega ka hooldus on juba osadele omanikele teisejärguline teema ja nii nendele õli peale kallataksegi ja lastakse lõpuni.

E39 ja C5 jne selle ajastu Saksa kesklassi autod aga vajavad siiski aegajalt remonti, mõni rohkem ja mõni vähem. Siiski nad on juba 18a vanad ja sõidavad. Honda ja Mazda on juba selle ajaga huumuseks kõdunenud ja neid pumbatakse maakoorest naftana välja. Olen omanud rootslasi, sakslaseid, uskaid, jaapanalasi ja muud sitta, kõigil omad tüüpvead.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E39 2.3 Bensukas head ja vead.
PostitusPostitatud: 23.05.2014 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Sa ära tõlgenda siin nüüd valesti see E39 oli siiski kõige parem auto :D Ma ei oleks ju sõitnud sellega 3.5a kui see nii jube oleks olnud.

Auto oli hea igast asendist kuigi jah puuduseks oli liigne lagunemine. Isegi tutikad jupid suutsid juba järgmisele ringile minna :D

Aa ma ostsin selle E39 siis kui see maksis kuskil 100k eeki niiet... (umbes nagu hetkel E60)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7