Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=1713 |
2. leht 3-st |
Autor: | Blacky [ 08.01.2009 22:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
noja, nagu neonetist näha ostsidgi ära. Aga oota, on seal ukse juures siis mõlk. või ei? |
Autor: | TEH [ 09.01.2009 01:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
Minupoolsed õnnitlused väärt auto ostu puhul. Pöördemomendirohkeid kilomeetreid. |
Autor: | Vipp [ 10.01.2009 11:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
Kasutaja Salupa 540´il olid täpselt samad sümptomid. Kaasa arvatud spidokas. Peale ABS anduri vahetust hakkas ka spidokas tööle. (Temal vist olid kinnituskõrvad lihtsalt katki ja need said lihtsalt korda tehtud) |
Autor: | part1 [ 11.01.2009 01:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
Mis mul ikka soovida, pane rahakott valmis, nii kütuse kui varuosade tarvis, kui masinat pidada suudad ja väga ronti ei saanud, siis sõidumõnu jagub kindlasti ja kui seda taltsutada suudad. manuaal kindlasti töökindlam ja ökonoomsem jah, automaat paras õnnetus selle kohapealt, eriti nii võimsa mootoriga, BMW-del tean minagi selliseid automaadi probleeme, et need lendavad. Aga julgustan su kohe ette ära alla 10 kulu sa ei näe, võibolla vaid 90-ga stabiilselt kulgedes ja siis kohe mõõtes saad 9 Aga muidu väga ok masin, usun et sõita hea jne, kui seisukord normaalne:) |
Autor: | Reimers [ 18.01.2009 22:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
Tehke ennem endale andmed selgeks 540 manuaal linn 17.7 maantee 8.9 mix kulu 12.1 540 automaat linn 17.2 maantee 9.2 mix kulu 12.1 Need on bmw 2000a kataloogist niiet täpselt sama kulu on neil kiirenduse vahe on pea olematu automaat vs manuaal. Ja kui automaat on korras siis on see sigahea asi vahetab käike niiet aru ka ei saa. Ma pole paremat automaati veel saanud proovida kui seda on bmwl. Osadel markidel käivad ikka rämedad nõksud käiguvahetustel Muidugi 6ne Getragi manuaal annab kindlasti rohkem seda rallitunnet ja sellise mootori puhul miks mitte |
Autor: | kassu [ 18.01.2009 23:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
Kiirenduse vahe on täiesti olemas, üks asi on numbrid kataloogis, teine asi on päriselu. Start + käiguvahetused. |
Autor: | Reimers [ 18.01.2009 23:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
kassu kirjutas: Kiirenduse vahe on täiesti olemas, üks asi on numbrid kataloogis, teine asi on päriselu. Start + käiguvahetused. Polegi väitnud et vahet ei ole see juba oleneb sõitjast ka ikka. Mõni kindlasti vahetab isegi kauem kui automaat niiet... Tehase andmetel on jah 0.2 sekundit vahet sedaani puhul siis touringul oli suurem number |
Autor: | part1 [ 20.01.2009 19:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
Reimers66 kirjutas: kassu kirjutas: Kiirenduse vahe on täiesti olemas, üks asi on numbrid kataloogis, teine asi on päriselu. Start + käiguvahetused. Polegi väitnud et vahet ei ole see juba oleneb sõitjast ka ikka. Mõni kindlasti vahetab isegi kauem kui automaat niiet... Tehase andmetel on jah 0.2 sekundit vahet sedaani puhul siis touringul oli suurem number Selge on see, et automaat kast pole sportvärk, aga ega tavaliikluses ei omagi see mõni sekund tähtsust, seega tuleks valida käigukast vastavalt oma vajadustele ja rahakotile, säästukas on ikkagi manuaal ja töökindlam ning vastupidavam. Samas tavaliikluses 540-ga nagunii midagi teha pole meil, saksa kiirteedel jah oleks ja noh kiirendusvõistlusel ning ringrajal on ka midagi teha sellega eestis. Politsei on ka viimasel ajal nii ablas, et mis sa siin ikka kihutad enam. |
Autor: | nimilaksmeelest [ 28.01.2009 14:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
540i puhul on automaatkastu pullikaka. see masin on rohkem külg ees sõitmiseks. kes oskab autot juhtida naudib täiega. automaat on diislite ja 7-mese teema. pealegi on tal jõudu selliselt, et käike just teab mis tihti vaja lapata pole. nagu midagi manuaali ja automaadi vahepealset. ah et paar sekki pole tähtis? halloo. juba sajandik on läbi selja tunda kes vähegi pädev. isegi kui kruvida ilgema veljed alla nii et rattast koopasse laseb on kohe tundam et sitem minek. täiesti ajuvaba on osta 540i et temaga linnavahel podistada. siis on mõtekas osta juba 530d. teatud momendini on tunne korraks suht sarnane. tuleb vähem ette kujutada ja vaadata rohkem top geari ja fifth geari ja natuke autodega sõita nii üks külg ees kui teine. siis saab aru et ainus pädev automaat on need uued roolilt lülitavatad 2 siduriga. kas keegi teab miks on e39 M5 manuaaliga? PS: olen selle kõik ise läbi teinud ja tean mida räägin. ainus asi kus suur bensiinimootor ja automaat klapib on ameeriklased ja uhiuued. sellise aastakäigu automaat on juustukaka. pealegi peab manuaal sama sõidustiili juures kauem ja sidur ei maksa sittagi. |
Autor: | qpi [ 28.01.2009 14:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
nimilaksmeelest kirjutas: tuleb vähem ette kujutada ja vaadata rohkem top geari ja fifth geari ja natuke autodega sõita nii üks külg ees kui teine. siis saab aru et ainus pädev automaat on need uued roolilt lülitavatad 2 siduriga. kas keegi teab miks on e39 M5 manuaaliga? Koomik, top gear ja fifth gear on rohkem lastekad, kui midagi teadusliku ja puhta tõena võetavat. 540 ei ole mingi külg ees sõitmise auto vaid keskklassi sedaan. |
Autor: | Reimers [ 28.01.2009 16:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
Kiirenduse vahe on 0.2s mitte paar sekundit ja E39 automaat vahetab ikka väga sujuvalt ja hästi käike. See oleneb lihtsalt kas tahad lolli mängida või tahad mugavust niiet... polegi ju mõtet vaielda 540idel lendab manuaali puhul ka kaste ja sidureid oleneb kuidas auto ikka hoitud on |
Autor: | kassu [ 28.01.2009 16:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
Jumal küll 0.2 sec on see ainult paberites, kui sa manuaaliga sõita oskad on see vahe ikka tunduvalt suurem. Olen omanud getrag420g kastiga e34 540 manuaali ja sõitnud korduvalt e34 ja e39 540 automaadiga. Kui start tuleb hea ja käike vahetada nagu kiirendusel peab ( st põhjakaasiga ) siis on manuaal ikka oluliselt kiirem. Kui kiire sõit meeldib, siis automaat on ikka suhteliselt mõttetu. |
Autor: | Reimers [ 28.01.2009 17:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
ega tehas seda lükates ka ei mõõda Osad uued automaadid on juba manualist kiiremad kuna inimene ikkagi ei suuda nii kiiresti reageerida. No paar sekundit ikka ju ei ole manuaali ja automaadi vahe et manuaal 6s sajani ja automaat 8s sajani |
Autor: | qpi [ 28.01.2009 17:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
Reimers66 kirjutas: No paar sekundit ikka ju ei ole manuaali ja automaadi vahe et manuaal 6s sajani ja automaat 8s sajani Nii palju tõesti ei ole aga 0.5s võib reaalne vahe olla küll. 540 manuaaliga väga reaalne 5.9s 100-ni sõita(uuri foorumeid jne. reaalsed tulemused). Automaadiga alla 6.4 sõita on juba suur kunst. |
Autor: | kassu [ 28.01.2009 17:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Abi: E39 540 4.4 99a. manuaal |
Reimers66 kirjutas: ega tehas seda lükates ka ei mõõda Osad uued automaadid on juba manualist kiiremad kuna inimene ikkagi ei suuda nii kiiresti reageerida. No paar sekundit ikka ju ei ole manuaali ja automaadi vahe et manuaal 6s sajani ja automaat 8s sajani Kasutaja qpi räägib täitsa õiget juttu. Uued automaadid on osad tõesti kiiremad, ka paljude superautode puhul enam klassikalist sidurit ei eksisteeri, sest teised lahendused võimaldavad kiiremini sõita. Aga e39 kerel olev tehnika on uuest VÄGA kaugel ning manuaali ja automaadi vahe on kohapealt startimisel vägagi tuntav |
2. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |