Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=32820
2. leht 3-st

Autor:  DeS [ 19.01.2010 21:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

4-Rings 4-Weehls 4-Me :rokib

Audi Quattro Competition 100%

Audi built about 2500 units of the Quattro Competition for the German and European market. It was a street homologation of the B4-based Super Tourenwagen Cup (STW) race car saloon with four-wheel drive and a modified 140 PS, 16-valve, two-litre petrol engine. The powertrain had its roots in the two-litre, four-cylinder inline engines that most European Audi 80s were equipped with at the time. On the outside, the Quattro Competition featured the same bumpers as the S2, V6 headlights, and a rear wing mounted on the bootlid. Together with the S2 and the RS2 Avant, the Quattro Competition has become an increasingly rare and highly sought-after collector's item.

Autor:  Andres866 [ 19.01.2010 23:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

Mina ise olen omanud nii B4 quattrot ja praegu siis Legacy 4WD. Need, kes ütlevad, et subaru läheb otse, ei ole subaruga sõitnud. Minu´95a 2,2 Legacy käitub libedaga põhimõtteliselt samamoodi, nagu tagavedu. Aastavahetuse paiku sõitsin Saverna jäärajal nii Legacyga(94kW), kui ka Audi 90ga(98kW) ja audiga sellist ringiaega ei saanudki, mis subaruga sõitsin.
Audi 80 "nelikveost" veel niipalju, et minu B4 quattro igatahes ei liikunud kuskile, kui esimese ratta tungiga üles tõstsin ja siis sõita proovisin(muidu oli töökorras nelikveosüsteem).
Kuu aega tagasi lahkasin subaru legacy käigukasti(95 aasta autolt) ja mingit vahediffrit seal pole, täiesti jäik 50-50.

Mina soovitaks proovisõitu teha ja eks siis ise otsustad kah subaru kasuks;)

Autor:  DeS [ 19.01.2010 23:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

:auto :kill
http://www.youtube.com/watch?v=xyrI_tg9iSQ&feature=related

Autor:  sixa [ 20.01.2010 01:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

trykmann kirjutas:
B4-l tõmbab kiiruseanduri tagant ära ning diffrilukk sisse :P

veits OT-d, aga milleks see kiiruseandur on?

Autor:  oraaalB [ 20.01.2010 02:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

sixa kirjutas:
trykmann kirjutas:
B4-l tõmbab kiiruseanduri tagant ära ning diffrilukk sisse :P

veits OT-d, aga milleks see kiiruseandur on?

Et diffrilukk teatud kiiruselt ennast välja lülitaks.

Autor:  str [ 20.01.2010 19:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

Minu poolt ka thumbs up Subarule. Võrdlus võrdluseks. Võrdleme siin ju nelivedu, ikka Subaru parem Audist parem, vähemalt nende generatsioonide omadest mis Audil siis olid. Mina jään oma väitele kindlaks igal juhul, olen saanud mõlemaga sõita nüüdseks ja Subaru parem.
Impreza on üldse muidu klass omaette, ma ei räägi praegu muidugi 1.6 ja 2.0dest tavalistest, ikka turbo isendid.

Autor:  llauriii [ 21.01.2010 22:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

Aga selge see, et Audist ei ole ükski mark quattrom. :)

Autor:  str [ 21.01.2010 22:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

llauriii kirjutas:
Aga selge see, et Audist ei ole ükski mark quattrom. :)

Õige... pealkiri on jah natuke vale tegelikult, aga ei hakanud nokkima ja tõesti. Ainuke õige Quattro on Audi :). Subarul Symmetrical AWD.

Autor:  Kristjan123 [ 21.01.2010 23:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

Subaru vähemalt minu arust on jupp maad mugavam, legacyt omanud ja väga OK masin ükskord jäin kinni ka aga siis oli lumi kapotini :D

Autor:  DeLaBig [ 22.01.2010 00:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

Kristjan123 kirjutas:
Subaru vähemalt minu arust on jupp maad mugavam, legacyt omanud ja väga OK masin ükskord jäin kinni ka aga siis oli lumi kapotini :D


Millisest Audist mugavam? Neid päääris palju erinevaid. :)

Autor:  tomcraft [ 22.01.2010 02:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

Sellesk, et 80nest mugavam on, ei ole nyyd kyll põhjust rõõmustamiseks :D Zigull exportsisuga on ka mugavam kui tavaline kaltsusisuga 80 stock kõva vedrustusega :(

Autor:  Kristjan123 [ 23.01.2010 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

DeLaBig kirjutas:
Kristjan123 kirjutas:
Subaru vähemalt minu arust on jupp maad mugavam, legacyt omanud ja väga OK masin ükskord jäin kinni ka aga siis oli lumi kapotini :D


Millisest Audist mugavam? Neid päääris palju erinevaid. :)




Ei no jh, jutt käis siin 80 :D a8, uuematest a4, a6 alates 1998 nendest jah juttu polnud. 100, 80, vanast a6, jne on subaru ikka tükkmaad etem, või no legacyga võrreldes. Aga igalühel oma arvamus.

Autor:  str [ 24.01.2010 11:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

80 b3, 80 b4 ja 100 c3 ja C4 kaltsusisuga ilma varustuseta ei kannata kriitikat võrreldes Subaruga. Aga enda S4jas ISTUDA küll mugavam kui Foresteris. Muidugi oleneb ka kõik varustusetasemest. Igal juhul, et kui nelikveolist valida, kumb, siis valiksin enne Subaru, Audil pole ka midagi viga, aga see nupp seal keskkponsoolis :(. Subarul nagu ütlesin, rattad tagumised lukus pidevalt ja see teebgi temast pidev nelikveo, Audi seda pole, vähemalt C4 100 ja B4 80, inimesed lihtsalt arvavad, et kui on nelivedu siis kõik neli veavad, see muidugi ei ole õige, aga no tõlgendatakse seda sõna natuke valesti. Teema algatajale ütlen nüüd viimast korda, et Audi 80 Quattro ja Subaru Impreza = võta kindlasti Impreza ja ma olen suhteliselt kindel, et ei kahetse, kui otsid korralikku neliveolist. Imprezat soetades oleneb mootori suurus ka rahakoti suurusest ning oma soovist. Muidugi tuleb arvestada, et varuosad on Subarul kallimad kui Audil, olenevalt muidugi kas A või B varuosa, B varuosade peaks ikka muidu olema, et Audi B osad ikka odavamad kui Subaru omad. Subarule saab Taketist asju mida mujalt ei saa ja muid levinumaid asju saab igast auto poest (filtrid,küünlad, rihmad). Kui Venemaalt juppe saaksid Subarule siis oleks see kõige kasulikum koht.
Väike võrdlus :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Olen omanud Audi B4ja ning hetkel võimalik ka Foresteriga liikuda. Forester (selle generatsiooni oma) ja Impreza seest on suht. sarnased muidu ning mootor ka suht. sama ma kujutan ette. Forester vist küll raskem ma arvan, aga Imprezat peaks see 2.0 tavaline täiesti rahuldavalt edasi liigutama. B4ja ma ei võtaks. See on minu arvamus, eks see ole iga inimese enda valik, aga mina võtaks selle raha eest Impreza, ma muidugi võrdluses eeldasin, et tahad sedaani, universaale rohkem müügis selles hinnaklassis. Läbisõidu koha pealt võin ka öelda, et enda Foresteril ees 340 000 ja sõidab siiani väga edukalt, ainuke probleem on mingi kinni poomine (vahel) 2,5-3k pöördel. Kõik vahetatud ja tehtud, aga aru ei saa mis viga. Igal juhul käivitub iga ilmaga, kütet võtab keskmiselt 12,0 ja läbi läheb igalt poolt kus mõistuse piires võimalik minna :).

Autor:  llauriii [ 24.01.2010 22:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

Arvan, et neliveolisel võiks olla väheke rohkem jõudu kui 85kw. Ma ei tea küll subarutest midagi aga sirvides auto24'ja, siis paistab, et midagi võimsamat umbes sama hinna eest ei saa ka, turbokad on tunduvalt kallimad. Muidugi, kui on võimalus turbokas osta, siis võtaksin ka Subaru, kui ei, siis võimsama mootoriga Audi (täitsa hea oleks juba 2.0/118kw 2.3/123kw/125kw aga neid ka vist nii naljalt ei leia)

Minu arvamus,
Lauri.

Autor:  str [ 25.01.2010 19:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Kumb on quattrom? Audi 80 Q või Subaru Impreza?

No rääkides Audi 80 Q ja Subaru Imprezast,(mõlemate andmed võetud manuaal käigukasti ja sedaan kerega).
Subaru 1.6 66 KW läheb 12,7 sajani (max. kiirus 187 km/h). 2.0 85 KW läheb 0-100 9.7 sek (max. kiirus 190 km/h).
Audi 80 (B3 ja B4), 2.0 (83 KW) läheb 11,9 sajani (max. kiirus 200 km/h), 2.3 (98 KW) läheb 9,9 sek (max. kiirus 200 km/h) ja 2.8 läheb 9,0 sek (max. kiirus 220 km/h). Max. kiirus, vähemalt minu jaoks, muidug ei loe, aga kuidas kellegile. Pigem ikka on kiirendus tähtsam. Need andmed mis siin kirjas on tehaseandmetest võetud enamjaolt ning on täpsed. Muidugi on Audi uued mootorid võimsamad, nagu enamustel autodel, aga hetkel siiski räägime minu arust B3 ning B4 Audist ja Subaru Imprezast kuni aastani 1997. Ma usun, et nüüd peaks päris hästi olema välja toodud andmed.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/