Audi 2.3L mootor pole mitte kehva, vaid neid liigub palju ja koonerdades hooldatuna on neid suht palju müügis. Muidu suhteliselt pommikindel mootor. Eelis ka see, et neid vedeleb igal pool lademetes, kõiki juppe saab kasutatuna ja odavalt. Volvodest tasub töökindlust silmas pidades vaadata vaid 8-klapiliste 940 poole, 850 on täiesti tavaline auto, eeliseks neil vaid äärmiselt ökonoomne VAGi TDI mootor. Kõiki volvosid puudutav suur eelis on väga hea kere galvaanika (ei jää miskis osas alla Audidele), sedagi niikaua, kuni kereplekke pole nt avarii tagajärjel asendatud uutega. Suur ja odav pidada ei käi muidu eriti kokku, suuri ja mugavaid autosid tuleks osta teistel kaalutlustel, sest narrid oma odava pidamisega autot ühe korra, narrib auto pärast 9 korda ja teise (kolmanda, neljanda jne) ringi autosid ostes on pea alati üks selline kooner juba varem autole oma jälje jätta jõudnud...
Kui palju kilomeetreid Sa selle autoga siis sõita plaanid, et see vastupidavus nii oluline on? Siin enamike inimeste läbisõite vaadates soovitaks jällegi osta auto seisukorra järgi, lihtsalt mis meeldib, mitte valida markide-mudelite järgi, kuna paari aasta pärast autot vahetades parandaksid nagunii pigem eelmiste omanike tegematajätmisi, mitte auto tegelikku lagunemist. Muidu pakutud C4 (just selle 85kW mootoriga) on päris optimaalne valik, kuigi ise eelistaksin viimase otsa "sigarit". C4 meeldib küll, aga siis juba sportauto mootoriga ja kindlasti neliveolisena. Audide puhul ei maksa karta ka nelivedu, nii lihtsa ehitusega neliveolisel on sildades vähem liikuvaid-kuluvaid juppe (ja needki päris vastupidavad), kui enamikel kaasaegsematel autodel esi- või tagasillas eraldi võttes

Selles hinnaklassis on Eestis väga raske midagi suurt ja korralikku leida, ka mitte kallima raha eest. Pööra pilk kaugemale, vali välja ja mine järgi, kokkuvõttes tuleb hind vbl isegi sama, aga saad sama raha eest oluliselt rohkem autot.
Seda ei tea palju maha plaanis sõita, muidu kaldun ka audi c4 poole aga uuringi, ehk veel masinaid mis vastupidavamad kui teised, hakkab ehk midagi muud ka meeldima. Praegu on endal mondeo 1.8td küttet võtab maru vähe 4.5l sajale, kuid tahaks vaheldust ja mõnda bensukat.