krss kirjutas:
Kui ei põe teiste arvamuse pärast ja tahad suuremate bemmidega võrreldavat sõidunaudingut, võta 3L mootoriga, vähemalt vanem 3L oli mul endal üllatavalt öko, uuemate kohta ei tea. Kõik need vahepealsed mootorid... uuena oli neil mõte, aga vana autot ostes eelistaksin ise kindlasti just neid kahte äärmust. Omega on äärmiselt praktiline valik suure auto otsijale.
olenemata vigade loetelust soovitan siiski 3liitrise mootoriga omegat, aga osta tasub ainult enamvähem korras tehnikaga auto, kui ise auto remondiga ei tegele...
Isal 2000 aasta 3.0caravan automaat ja normaalselt sõites oli keskmine alguses 10.3 liitrit sajale,
maanteesõidul 1500 km tripil 7.6 l/100
220tkm ja edasi praeguseks 360-400 tkm asjad, mis on otsad andnud selle aja jooksul, 2x süütepool 150euri teisel korral arvan, et põhjuseks yle löövad kyynlajuhtmed originaal juhtmekomplekti hind 400€ bosch omad120€ jamingid tundmatud olid vist 60,€kanti; klapikambrikaaned kõveraks läinud vahetatud ca 600euri esinduses koos vahetusega; pea kõik simmerid vahetatud, kastipoolse simmeri vahetus oli päris kulukas ei mäleta kas tehti midagi veel või mitte aga arve oli 600€kanti..
summuti jooks suri ära 2009 kevadel.. uus jooks keskelt taha originaal maksis 600euri kuskil ja lõpupüti gm kirjadega ei saanudki...
2010 suvel lõpetas töölepingu pysikiiruse hoidja ( sees läks lint katki, mille kyljes gaasitross) abs aju suri ära...
ja automaat käimakast andis otsad lisaks veel ( põhjustatud sellest, et auto vedanud kogu oma eluajal suht suuri koormaid)
starter kah praegusl hetkel ei võta taha iga kord...
2010 lõpus lendas ka plokikaane tihend
2011algus kõrvalistuja elektriakna mootor läks siutsema..