Mul olnud 2 TDI-d, üks G3 ning teine B4 avant, käima lähevad need mootorid ilusti ning on väga ökonoomsed, autoleht väidab, et G3 peaks maanteel 90ga isegi 3.8 võtma, kuid autoweek andmetel 4.2. Endal oli keskmine alati alla 5.
Tüüpvigadeks sellel mootoril on "nõkutamine", mõlemil minu omatud autodel oli see viga olemas, G3el oli asi nii hull, et maanteel ei saanudki inimlikult sõita, põhiline jamamine on 1000-2000rpm vahel ning teine tüüpviga rihmaratta loperdamine, vw foorumis rääkisid kogenud mehed, et kui seda ära ei paranda siis sööb vända kiilusoone suureks ning varsti klapid peas + veel pahasi asju.
Tuttava tuttaval on passat 97a, 1.9 81kw, sõitnud 4a, hoidmist saab see auto vähem kui prostituut, sisse kallatakse vana õli mida ei lasta isegi läbi sõela, õlivahetamisel kallatakse see õli otse paaki, toiduõlid jms kõik läheb paaki, ning pole tal probleemi olnud veel.
TD on 55kw, lärmakas, külmalt tirid "toorekat" nagu siksil

üldiselt uimane, janusem kuid pole selliseid asju nagu TDI-l - juhtmega pihusti, elektrooniline pump, õhulugeja, kuid on vaiksem, mugavam, ökonoomsem ning parema väändega.
Samas sain sõita TD-ga mis liikus samamoodi nagu TDI, võttis 5 keskmiselt kuid lärmakas oli ikkagi, mootorile oli väidetavalt kap. remont tehtud.