Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 04:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 07.01.2012 06:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2011 02:53
Postitusi: 45
MartenL kirjutas:
Ümberasuja on ümberasuja. Miks ta peaks tulema siia elama?


See küll selle foorumi teemaks pole, kuid nii muuseas on inimesi, kes näiteks õpivad välismaal, töötavad mingi aja siin, mingi aja seal, mingi aja kolmandas kohas ja vahepeal käivad Eestis jne.
Minuarust pole keegi määranud, kui kauaks peab siia tagasi tulema. Peaasi, et jõuad ennast kuhugi sisse registreerida korraks.

Eestisse on jõudnud üksjagu autosid sedasi, mida muidu poleks lihtne siin registreerida.

Enamikel meist on Austraalias tuttavaid, kes kuskil farmis töötavad ajutiselt. Seal on piisavalt igasugu põnevaid autosid. Kui usaldad sealset tuttavat, siis too inimene võib enda nimele ju võtta auto ja teele panna :)

_________________
http://petrolheads.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 10.01.2012 01:51 

Liitunud: 09.06.2009 22:43
Postitusi: 126
Asukoht: suurel saarel
Mul oleks küsimus ,et kas keegi on üritanud RHD autot Eestis postiautona arvele saada, kui omaks/oleks näiteks firma millel muuhulgas oleks 1 tegevusala postivedu, et kas on proovitud ja kuidas läks,mida nõuti jne


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 10.01.2012 14:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.03.2008 16:04
Postitusi: 125
lätis ka enam ei saa RHD regada.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 10.01.2012 16:24 

Liitunud: 09.06.2009 22:43
Postitusi: 126
Asukoht: suurel saarel
krss kirjutas:
Vastates otse küsimusele, siis ei ole, kuna eelistasin pidada seda RHD autot ühe teise riigi registris. Mis on see eesmärk, et see oleks Eesti registris? Et oleks auto andmed iga suvalise politseipatrulli poolt kontrollitavad, saaks siin ülevaatustel käia ja jageleda mingite meie konnatiigi jaburate üv nõuetega jms?

Teine moment, firma ei pea tegelema postiveoga. Rega end FIEks ja tegele lihtsalt kullerteenusega. Mina kirjutasin omale firmat luues kohe põhitegevustesse sisse ühe tegevusala, mis peaks olema postiveost paremgi põhjus RHD auto omamiseks ja selle tegevusega firma ka reaalselt tegeleb. Aga ikkagi eelistaks kasutada enne kõiki muid võimalusi ja kui tõesti midagi muud üle ei jää, alles siis kaaluda auto arvelevõtmist Eestis...

Kuna Sa tegid täna RHD kuulutuste teema ka "Vaba teema" alla, siis see praegune teema sobib vast paremini arutlemiseks, mis Su eesmärk täpsemalt on? Minu arvates jääb RHD autole Eestis vaid paar eelist: väikene eelis sõidumugavuses (millega kaasneb ka mõni väike puudus) ja see, et RHD-na leiab selliseid autosid, mida pole kunagi LHD-na toodetud (II Gen. Estima 4wd, bi-turbo legacyd, caldinad jpm huvitavat). Aga neid nagunii ju Eestis pole ja kui auto on juba Eesti registris, on see reeglina ka sõitnud siin ja kaob ka eelis parema seisukorra näol. Ja samas võid tuua neid huvitavaid asju Leedust hunnikute viisi, mis on vaid treilalt maha sõitnud ja pole siin soola veel näinudki. Milleks üldse tahta sellist autot Eestis, mis juba on Eestis?

Asi selles et ma ise Iiris,siin vanemad suure mootoriga http://cars.donedeal.ie/find/cars/for-s ... source=all http://cars.donedeal.ie/find/cars/for-s ... del%29=740 + mõned muud huvitavad masinad odavad http://cars.donedeal.ie/find/cars/for-s ... del%29=Fto http://cars.donedeal.ie/find/cars/for-s ... %29=Aristo http://cars.donedeal.ie/find/cars/for-s ... %29=Legnum ,samas kindlustus+road tax räigelt /mõttetult kallis,eriti suure mootoriga masinatele(et seda autot siin registris hoida,kindlustada ja samas Eestis sõita)+ mulle siin keegi näiteks 3-4 liitrisele masinale kindlustust ei annakski, kuna mul siin eelnevalt kindlustust olnud ei ole/no claims bonust kogunenud ei ole, Iiri registris oleva masinaga tuleks Iiris ülevaatusel käia ( mis on ju täiesti mõttetu) + mul varsti üks tuttav kolib Iirist Eestisse tagasi tõenäoliselt ja miks mitte talle paar odavat/huvitavat autot kaasa osta :) ja samas ma ju ise ka plaanin kunagi Eestisse tagasi kolida,seepärast ma siin asja uurin,et mis ja kuidas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 16.01.2012 12:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Neid ringi tõstmist vajavaid asju on tegelikult oluliselt rohkem kui võib esialgu tunduda.
Mul enda Bora hetkel ringitegemisel. Alustasin oktoobri alguses, hetkel juba sõidan detsembri keskpaigast, aga salong on sisuliselt laiali siiamaani. Juhiiste ja taga üks pool ainult sees. Armatuuri konstruktsioone ega midagi pole. Teen seda töö kõrvalt õhtuti või ka nädalavahetusel kui vaba momenti on. Ausalt öeldes hakkab siiber saama ja teistkorda enam teha ei viitsiks. Mina tegin siis nii, et võtsin doonoriks ja panin enda auto peale tehnika, vana tehnika müün maha.
1 kõvasti kaabeldusega mõllamist, sest kõik on ju valel pool. Mul õnneks sisse tuleb ikka samas kohast, seega mingi osa lühemaks ja teine osa pikemaks. K.a Kaitsemepesa oli peeglid. Igasugu roolisambad jne on samad. Igasugu salongiplastikud on ka vale nurga all.
2. Igasugu piduri võimendid, pedaali hoidikud jne olid erineva pikkusega. Kahe auto peale sai midagi kokku kombineeritud, aga piduripedaal on sidurist nüüd paar cm kõrgemal. Õnneks ei häiri. Õlipotsik piduril ka ju teisel pool, seega ka kõik need torud samuti.
3. Kliima siseneb teisel poolt, seega ka kõik need torud
4. Tulemüüri plekk? Minu autol olid augud universaalsed, seega ei pidanud õnneks midagi ringi tegema (automaadist sai manual ka samal ajal).
5. Bora piisavalt uus, et igasugu keskluku moodulid, el akna mugavusmoodulid jne on tööks vajalikud. Seega ka kõik selle tõstsin ringi ja vedasin akende juhtimise paneeli ühest uksest teise.
6. Nagu mainiti siis jah tuled, edal see mure jäi ära
7. Peeglid on erineva kujuga. Ehk kui sa teise serva istud, siis sa ei regulli neid enam enda järgi paika. Seal ka vaja vastavaid aluseid vähemalt, kui mitte muud samuti.
8. Teinekord on ka juhiistme regullimise võimalusi oluliselt rohkem, minu autol õnneks samad
9. Spidokal mul õnneks miilid ja kilomeetrid mõlemad olemas, igasugu muud näidud sai datakaabliga väga lihtsalt ringi tuunida

Ühesõnaga nii palju on vale, et ilma doonorita mina pointi ei näe. Kui ise elektrit ka ei jaga, siis on tööd veel kõvasti sisse ka osta ja neid töötunde sinna ikka läheb, vähemalt kui korralikult teha. Mina muidugi võtsin ka tehnika ette korraga. Mootoril rihmad, mahlad jne. Esisild sai sisuliselt kõik detailid uued. Hea oli käru peale tõsta ja remondimehele viia vahepeal (ainult esisild siis). Noh samas peab tunnistama, et esimene proovisõit viis masenduse ja "miks ma seda teen" sai natukeseks rahuldatud. Mootori jne varuosadeks on juba mõtekam. Kui ma saaks oma juppide müügiga doonori raha tagasi, oleks väga rahul. Uusi juppe sisse ei loe, sest see on niikuinii enda rahulolu tagamiseks. Sellega sai auto sisuliselt "3 aastat nooremaks", vähemalt tehnika poolelt ja jõudu ka juurde.

Aga mis puutub sõitmisesse valel pool, siis mina küll midagi nauditavat ei näinud. Mul toomine oli selles osas natuke mugavam, et tegelikult läksime üldse teisele sõbrale Saksamaalt autot tooma, aga kuna see oli pikka aega ainult jutuna olnud, siis sattus mulle hoopis Inglismaal üks sobilik doonor kätte. Läksime koos sellele järgi ja pidime teepealt talle korjama. Auto oli Londonis ja Saksamaani oli enamasti ainult kiirteed. Küll aga helistas vahepeal teine sõber, et ta tuleb ka Saksa ühe auto järgi ja tulge võtke peale . Nii me siis saimegi hoopis temaga veel kokku. Sõber kellele autot otsima läksime midagi väga põnevat leidnud polnud ja nii oligi juba laupäev käes. Laupäeval käisime veel ühte vaatamas ja seal ei õnnestunud osaliselt diagnostika ja võimsam mootor liikus nagu kehvemini kui minu oma. Siis veel avastasime, et esmaspäev püha ka ja ei viitsinud nii pikalt passima jääda. Tulime hoopis hiljem järgi lennanud sõbraga koos tagasi sõita. Tema sõitis siis ees ja andis teada läbi raadiosaatja kui möödasõit vaba. Võib – olla see sõltub tempost (sõidustiilist) ka, aga minuarust oli küll päris tüütu neid möödasõite teha. Kui maanteed vähe või enamasti sinust möödutakse, siis äkki jah, aga ise kiirem olles küll ei ole just kiita. Vaatasin eile just neid venemaa avariisid ja seal jäi ka silma, et kuskile vasakpööret oodates pandi ka hea litter (vasakpööraja keeras ette) ja mis siis videos silma jäi, parempoolse autoga oli tegemist pöörajal. Nii et ei ole nii hea nähtavus ühti.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 16.01.2012 16:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.03.2008 16:04
Postitusi: 125
Milleks auto eestis arvele võtta ?

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 16.01.2012 20:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2010 10:53
Postitusi: 459
Asukoht: tallinn
topgear kirjutas:
Milleks auto eestis arvele võtta ?

See küsimuus ka mull õhku jäänud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 16.01.2012 22:28 

Liitunud: 15.10.2009 20:05
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Mul endal varsti kavas Inglismaale tööle ja elama minna mingiks ajaks ning tekkis mõte sealt üks Skyline gts eestisse hiljem kaasa vedada.Küsimus oleks selline et kui aasta elan seal ning auto on vähemalt pool aastat minu nimel olnud et siis lihtsalt vahetan esituled ära ning tõestan neile et olen elanud ja töödanud inglismaal aasta otsa?Milliseid tõendusmaterjalid neile kõlbavad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 17.01.2012 15:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.03.2008 16:04
Postitusi: 125
usku kirjutas:
topgear kirjutas:
Milleks auto eestis arvele võtta ?


Liiklusseaduse § 76 lg 1 - Mootorsõiduk ja selle haagis peavad olema kehtestatud korras registreeritud ning neil peavad olema riiklikud registreerimismärgid. Järelveetavale lisaseadmele võib paigaldada käesoleva seaduse § 73 lõikes 11 nimetatud nõuete kohaselt lisaseadet vedava mootorsõiduki registreerimismärgi. Liikluses kasutatav mootorsõiduk või selle haagis tuleb registreerida viie tööpäeva jooksul pärast sõiduki Eestis kasutusele võtmist.


See ainult juhul kui auto pole sinu oma ja sul pole volitust omanikust selle kasutamiseks.

Iga töömees kes siis soome tööle käib peab siis autod regada soomes, palju siukeid on ?

PS
Skyline pidada inglismaal suht võimatu.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 17.01.2012 17:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.03.2008 16:04
Postitusi: 125
usku kirjutas:
topgear kirjutas:
usku kirjutas:
Liikluses kasutatav mootorsõiduk või selle haagis tuleb registreerida viie tööpäeva jooksul pärast sõiduki Eestis kasutusele võtmist.


See ainult juhul kui auto pole sinu oma ja sul pole volitust omanikust selle kasutamiseks.


tead, või naised saunas rääkisid? Volitus ja omanik ei puutu siin asjasse, küsimus ongi selles, et pärast auto kasutuselevõttu Eestis peab sellel olema riiklik registreerimismärk. Või kui see ei ole arusaadav, siis saab läheneda ka selle nurga alt, et kui sõiduk on Eestis kasutusele võetud, milleks on eesti kodaniku (residendi) poolt mingi auto Eestisse toomine ja sellega linnapeal ringi vuristamine, tuleb see registreerida.


Tean, sest mul on mitu autod mis on väljamaal registreeritud minu nimele, paberid korras, sõidan muretult.
Kui tahad enda elu raskemaks teha siis ole tubli ja ära taguta.
See puudutab ainult RHD autod, muidu parem regada eestis.

Lisaks veel see et kui omad rhd auto rohkem kui 6kuud (kui ma õigesti mäletan) siis võib minna arki ja ikka tuleb seks aga mitte nii karm.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 17.01.2012 17:33 

Liitunud: 15.10.2009 20:05
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
miks skyline inglismaal suht võimatu pidada?Uus küsimus oleks see et kui mul on 2 autot enda nimel uk-s et kas ma siis võin mõlemad eestisse ära tuua ümberasuja kaasavarana?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 17.01.2012 18:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.03.2008 16:04
Postitusi: 125
usku kirjutas:
topgear kirjutas:
Tean, sest mul on mitu autod mis on väljamaal registreeritud minu nimele, paberid korras, sõidan muretult.


See, et sinul nii on, ei tähenda, et see oleks õige ja tavapärane. Ja pealegi, siit sinu postitusest tuleb välja hoopis teine kontekst - auto on välisriigis registreeritud sinu nimele. Selline võimalus on väga väikesel osal inimestest.


Kui auto ostetud eci.ee
siis omanikul on võimalus valida kas tahab registreerimist või mitte.
Seega RHD autoga sõitmine pole suur mure.
Soomes muidu igaüks võib minna ja vabalt arvele võtta RHD auto.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 18.01.2012 05:27 

Liitunud: 09.06.2009 22:43
Postitusi: 126
Asukoht: suurel saarel
diagram kirjutas:
Mul endal varsti kavas Inglismaale tööle ja elama minna mingiks ajaks ning tekkis mõte sealt üks Skyline gts eestisse hiljem kaasa vedada.Küsimus oleks selline et kui aasta elan seal ning auto on vähemalt pool aastat minu nimel olnud et siis lihtsalt vahetan esituled ära ning tõestan neile et olen elanud ja töödanud inglismaal aasta otsa?Milliseid tõendusmaterjalid neile kõlbavad?


Mingi teema on see et registreerid end Eesti saatkonnas või kuskil/mingis ametis Eestist välja ja Inglismaale "sisse" niiöelda. See asjapulk ,kellega ma Pärnu Arkis sel ümberasuja varana kaasatoodud masina registreerimise teemal rääkisin , ei paistnud ise ka just väga kompetentne olevat sel teemal, minu küsimusele ,et kuidas tõestada Iiris (vähemalt) aasta elamist, ta midagi eriti vastata ei osanud. Eks sel teemal tuleb ikkagi Arkist aru pärida ja loota et satutakakse mäne vähe pädevama tegelase otsa. Ma pakuks tõestusmaterjalina välja näiteks (Iiris) PPS (isikukoodi taoline asi,ilma milleta siin ühtegi ametlikku asja ajada ei saa) numbri saamise kuupäeva , sinu nimel oleva töö/üüri/gaasi/elektrilepingu, payslipid näiteks mingist ajavahemikust jne.
Miks võtta parempoolse rooliga auto Eestis arvele?
Nagu ma ennist kirjutasin, kindlustus on räigelt kallis Iiris (eesti kindlustuses ju iiri autot kindlustada ei saa ? ) ja ülevaatusi on ka vaja ju mõne aja tagant ja selleks Iiri/ Inglismaale sõitma ei hakka ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 18.01.2012 06:01 

Liitunud: 09.06.2009 22:43
Postitusi: 126
Asukoht: suurel saarel
diagram kirjutas:
miks skyline inglismaal suht võimatu pidada?Uus küsimus oleks see et kui mul on 2 autot enda nimel uk-s et kas ma siis võin mõlemad eestisse ära tuua ümberasuja kaasavarana?

Mind ennast huvitaks kah,et maksimum mitu autot inimese kohta arvele saab Eestis ümberasuja varana? Mis saab, kui mul on näiteks 5 autost koosnev kollektsioon?
Ja teine asi et kas autode arvelesaamist võib takistada pisiasi et ümberasujal pole juhilube? :uhoh Varsti jälle Eestisse ja eks peab jälle Arki külastama ja lootma et keegi sealt oskab midagi tarka rääkida antud teemal.
Skyline pidamise kohta- kindlustus tõenäoliselt räige kirves (kui üldse antakse),eriti kui oled meesterahvas 20-nendates eluaastates ja just sinna kolinud ja pole varem kindlustanud seal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: RHD auto Eestis tänavalegaalseks
PostitusPostitatud: 18.01.2012 12:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.03.2008 16:04
Postitusi: 125
Pole piiranguid autode arvu omamisel, kas v6i million.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7