Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 00:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: K: ostuabi ford focus, opel astra, ciroen C4
PostitusPostitatud: 25.01.2012 22:49 

Liitunud: 21.04.2005 15:00
Postitusi: 113
Asukoht: Kristi:ne
Jah, tal tegelt - vtr-l siis- on esimesed tiivad mõlemad täisplastikust! Luukpära puhul ei tea kindel olla.

Aga värvkate üldjoontes hea- pole ühtegi värvitükki ka lahti löönud, ega roostet näha!

_________________
.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: ostuabi ford focus, opel astra, ciroen C4
PostitusPostitatud: 27.01.2012 21:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Minu meelest on enivei debiilsus toppida turvatooli nii pisikesse autosse. Tooli ees istuda igatahes ei saa nkn.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: ostuabi ford focus, opel astra, ciroen C4
PostitusPostitatud: 27.01.2012 21:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 14:35
Postitusi: 1774
Asukoht: imavere-tallinn
Mina julgen ka focust soovitada, kuigi 1,6 bensukas voiks olla säästlikum.
Naisel on luukpära focus ja vahepeal veab kahte õe last, mõlemad istuvad taga turvatoolis ja ei ole hullu midagi.

_________________
Madis. Http://freelander.planet.ee audi a6 avant 3.0bitdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: ostuabi ford focus, opel astra, ciroen C4
PostitusPostitatud: 28.01.2012 15:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2008 16:11
Postitusi: 59
Asukoht: tl.
talon kirjutas:
Minu meelest on enivei debiilsus toppida turvatooli nii pisikesse autosse. Tooli ees istuda igatahes ei saa nkn.


eks ta nii ole , aga kahjuks on ressursid piiratud (kuni 10000 eur) ja auto puhul mis nõuded on ,et oleks uuem kui 2007a, läbisõit kuni 80000km, ökonoomne (eriti just praeguste kütuste hindade juures), odavad ülalpidamis kulud. Muidugi ostaks sedaani või universaali ,aga kahjuks nendesse tingimustesse ei jää ühteg normaalset sedaani, ja autosi mis läbisõitnud 160000-200000 aastast 2007 ja edasi pole mõtet soetada ,kuna tee mis sa teed aga sellise läbisõiduga autodel tahes-tahtmata pead arvestama juba remondikuludega, eriti just ökonoomsete (väikese litraasiga )mootoriteag sõidukite puhul.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: ostuabi ford focus, opel astra, ciroen C4
PostitusPostitatud: 28.01.2012 17:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Dialed kirjutas:
talon kirjutas:
Minu meelest on enivei debiilsus toppida turvatooli nii pisikesse autosse. Tooli ees istuda igatahes ei saa nkn.


eks ta nii ole , aga kahjuks on ressursid piiratud (kuni 10000 eur) ja auto puhul mis nõuded on ,et oleks uuem kui 2007a, läbisõit kuni 80000km, ökonoomne (eriti just praeguste kütuste hindade juures), odavad ülalpidamis kulud. Muidugi ostaks sedaani või universaali ,aga kahjuks nendesse tingimustesse ei jää ühteg normaalset sedaani, ja autosi mis läbisõitnud 160000-200000 aastast 2007 ja edasi pole mõtet soetada ,kuna tee mis sa teed aga sellise läbisõiduga autodel tahes-tahtmata pead arvestama juba remondikuludega, eriti just ökonoomsete (väikese litraasiga )mootoriteag sõidukite puhul.



Mina turvatoooli pärast valisin mahtuniversaali. Muidugi sellistele nõuetel yhtegi saada pole aga soovitaks mõneks aastaks yks mahtuniversaal ära võtta. Enda vaev ja mugavus maksab ka midagi. Käru mahub autosse ja ka teisi inimesi. Kui lapse jalad juba ripuvad yle tooli ääre siis valida pikemaks ajaks auto, nende tingimuste põhjal..... Sry f OT

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: ostuabi ford focus, opel astra, ciroen C4
PostitusPostitatud: 28.01.2012 17:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2008 16:11
Postitusi: 59
Asukoht: tl.
talon kirjutas:
Dialed kirjutas:
talon kirjutas:
Minu meelest on enivei debiilsus toppida turvatooli nii pisikesse autosse. Tooli ees istuda igatahes ei saa nkn.


eks ta nii ole , aga kahjuks on ressursid piiratud (kuni 10000 eur) ja auto puhul mis nõuded on ,et oleks uuem kui 2007a, läbisõit kuni 80000km, ökonoomne (eriti just praeguste kütuste hindade juures), odavad ülalpidamis kulud. Muidugi ostaks sedaani või universaali ,aga kahjuks nendesse tingimustesse ei jää ühteg normaalset sedaani, ja autosi mis läbisõitnud 160000-200000 aastast 2007 ja edasi pole mõtet soetada ,kuna tee mis sa teed aga sellise läbisõiduga autodel tahes-tahtmata pead arvestama juba remondikuludega, eriti just ökonoomsete (väikese litraasiga )mootoriteag sõidukite puhul.



Mina turvatoooli pärast valisin mahtuniversaali. Muidugi sellistele nõuetel yhtegi saada pole aga soovitaks mõneks aastaks yks mahtuniversaal ära võtta. Enda vaev ja mugavus maksab ka midagi. Käru mahub autosse ja ka teisi inimesi. Kui lapse jalad juba ripuvad yle tooli ääre siis valida pikemaks ajaks auto, nende tingimuste põhjal..... Sry f OT


unustasin mainida et see turvatooli jama on veel kuskil max ülepoole aasta siis saab juba istmekõrgendust kasutada.See turvatool on tegelikult viimane asi mis auto ostupuhul on kaaluv asi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: ostuabi ford focus, opel astra, ciroen C4
PostitusPostitatud: 29.01.2012 10:56 

Liitunud: 20.03.2006 10:39
Postitusi: 89
Asukoht: Tallinn
Omanud c4 2007 2.0 exclusive. Sõita sain läbi 3,5 aasta jooksul ca 70000 km. Selle aja jooksul garantii korras sai vahetatud esimesed stabika kondid veermikust. Samuti iga kord üritati oma kohale tagasi toppida tagumiste amortide läbilöögikumme, mis aga varsti jälle alla kukkusid. Lisaks vahetati garantii korras plokikaanetihend ja jahutusüsteemis veel mingi kummirõngas, kuna algusest peale oli jahutussüsteemis väike leke. Peale vahetust probleem kadus. Kütusekulu oli keskmine talvel 8,2 ja suvel 7,8 (2 l mootor ikkagi). Mis veel meelde tuleb, ah jah, raadio otsustas plaate mitte välja anda ja raadio kohal olev laegas ei soovinud kinni jääda või lahti tulla. Kõik need asjad tehti garantii korras. Peale garantiid aga lõpetas lepingu istmesoojendus, mille remondi hind oli suurusjärk 8000 eeki (saab vahetada ainult kogu istmepatja, kuna riile liimitud ja element patja valatud). Muus osas - istmed on räme pehmed, käigukang vedel, harjumist vajavad näidikud (4 ekraani kogu krempli peale). Fikseeritud rooli keskosa mulle meeldis, nupud olid alati kindlas kohas). Esimesed poritiivad kõigil plastist. Plussid - roostet ei mingisugust (vanemate 4 aastat vanalt leiti peale 4 aasatat midagi mootoriruumist ja tehakse garantii korras ära). Muidu auto meeldis ja kommentaarid istme ja käigukangi kohta võib nentida tagantjärgi võrreldes uue masinaga. Pagass focusest tiba väiksem aga samas varuratta koobas piisavalt suur, et sinna saab ära mahutada üldist paska mis kaasa veereb (tõkiskingad, ohukolmnurk jne). Elektroonika vigu esines (näiteks abs tuli peale lombist läbisõitmist), kuid kõik lahenesid lihtsalt - süüde välja ja uuesti sisse ja probleem kadunud. Mis sidruni juures jubedalt meeldis oli teenindus. Alati tehti meeldetuletusi, kui hakkas kätte jõudma hoolds jne. Kahjuks ühel möödasõidul eelmine talv ei keeranud masin enam üle keskvalli tagasi ja nii ma lisaks oma masinale ühe Honda ära tuunisin. Sidrun läks mahakandmisele.

Nüüd oman 2006 2,0 ghia fookust. Nagu ütlesin, istmed on mõnusamad, käigukang on konkreetne. Vedrustus tiba jäigem jne. Rooste - kuna ei ostnud uuena, siis võib viga olla selles, et eelmine omanik lasi palju kruusa, aga igatahes sügisel sai värvitud 3 koopaserva. Neljas oli vahetult enne ostu värvitud. Sidrunist igatsen MP3 makki ja nagu mainisin pagassis panipaiku. Kütusekulu suht sama aga fordi paak on väiksem. Lisaks värvile on läbi ussitanud tagumise luugi lüliti, avaneb ainult puldist. Suviti ka väike jama signaga, päikeselistel palavatel päevadel hakkab lambist karjuma. Ja siis teenindus- enne ostu sai nende juures tehtud taustakontrolli. Kõik pidavat olema ok. Tegelikkuses selgus, et keregarantii ei kehti. Sildadele suudeti teha pakkumine 1200 eur suuruses, kusjuures pakkumise tegemisel võeti aluseks vana pakkumine eelmisest hooldusest ja unustati kuupäev vahetamata, st enamik silla juppide perses olekut teati juba siis, kui päringut tegin. Mis kõige meeldivam, tegelikkuses vajasid tuttava meistrimehe ja ka ülevaatuse põhjal vahetust ainult rattalaager. Mingi varras tagasillast soovitati vahetada kevadel enne suverehve. Seega hooldusraamatu jaoks käin seal hooldusi tegemas, muud asjad aga mujal.

Kumba võtta - mõlemal on plusse ja miinuseid, kui jamad välja jätta, siis Focus tundub olema vast natuke tugevam tükk. Samas mind üllatas sidrun positiivselt, enne oli suhtumine tüüpiline - prantsuse pask. Oleks uus c4 olnud väljas juba siis, kui avarii tegin, oleks võibolla isegi edasi liisingut orjanud. Uus focus aga on minumeelest sigakole. Ah jah, kojamehed on fordil tunduvalt odavamad, kuna sinna lähevad universaalsed, mitte margikohased.


Edit: Kuna juttu turvatoolist, siis näiteks sidrunil saab kaassõitja turvapatja välja lülitada ja isofix oli minu masinal standardis. Focusel pole kumbagi võimalust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7