DevilDeVille kirjutas:
TEH kirjutas:
Lööge nüüd mind aga minuteada saab Bemmil 1keuri eest üle poole veermikku välja vahetada A-osadega. Seda Devil ilmselt mõtleski pika puuga ärapanemise all.

trikk ongi selles, et Cadillacil juppe võrreldes pemmiga ei kulu üldse, hinnad on ka naljakad - stabikakont 10, eesmine amordipüstak 103, šarniir 16, õõtsapuks 8, rooliots 10, piduriklotsid taga 12, ees 15, suport 60, piduriketas taga 20 ees 25 jewrorubla. ei leia ma küll, et need hinnad kallid oleks, letikad pealegi. a noh, eks lahmida on ikka tore.
Oot-oot. Mis Cadillacist jutt käib hetkel Devil?
CTS-ist küll mitte. Eestis ca 200k sõitnud CTS-iga kogemus olemas ja sinu mainitud hindadega ei saa Eesti pinnal absull mitte kellagi ning jutt pole esinduse hindadest ofkoors.
Stabikakont 40 eur tk, rattalaager 140-200 eur, esimesed õõtsapuksid eksisteerivad ainult A-osana ja 8 eurosest hinnast on jutt ikka väga kaugel jnejne. Jooksvalt on küsitud väga palju pakkumisi erinevatele osadele kõikidest kodumaal usa autodega tegelevatest töökodadest ning otsustatud soodsamate alternatiivide kasuks, kuid taoliseid hindu, nagu sa välja tõid, pole kohanud. Samuti on mitmed jupid ainult A-osana.
CTS ei lagune?

Kviitungite patakaga võib vigaseks lüüa. Õnnetu e60 on kohutav aga sõiduomaduste poolest CTS-iga võrrelda pole mõtet (loe: e60 on peajagu üle).