Mida teemat
No Krss-i palvel ma võin ju mõne rea kirjutada.
Touaregi jätaks ma kohe välja.
Selle auto eluiga on ca 150000km.
Lihtsalt ei kesta rohkem-hoolda ja laku kuidas tahad.
Eriti -2005a mudelid.
Piisavalt kuulnud tuttavate hädaldamisi nendel teemadel.
X5 peale võiks mõelda kui enne natuke raha kulutada ja lasta
pädevatel inimestel üle vaadata-olgu selleks siis UM või
Carmasters või keegi kolmas.
Liiga palju on viimase piirini raipeks aetud "saane" turul.
Sillad lagunevad-auto on raske.
Pooltelje otsi ja pooltelgesidki on viimasel ajal vahetada tulnud päris tihti.
Esikettad kõverduvad-eriti diislitel- rohkem kui normaalne oleks.
Kehva kütet ei kannnata absoluutselt. Seega kui kavatsed a`la Vene kütust
kasutama hakata siis palju õnne!
Volvot julgeks soovitada alates MY2008.
Siis tehti ca 300 muudatust nii elektroonika kui liikuvosade juures.
Enne seda on küll parajad "loodusõnnetused".
Eeliseks on see,et sillapulki on vähe ja need ei maksa suurt midagi.
Samuti ei ole 136kW diislil peale "swirlklappide" suuri probleeme.
150000km hooldus on kallis(jutt D5 136kW mootorist)
Siis lähevad vahetusse hammasrihmakomplekt,veepump ja KÕIK vedelikud.
Inchcape hind ca 1200€, Infos veel kallim...
Jeep GC-ga igasugused kogemused-suhted puuduvad.
Vaadates sinu väljatoodud valikute hindu siis LC, Q7 või RR Spordist ma
rääkima ei hakka.
Kõige lihtsam minu meelest oleks sulle see, kui sa võtad liisingule mineva
summa kuus ja liidad sinna ca 400€ lisaks. See sisaldab kütust, kaskot ja
igaks juhuks "backup" raha, sest tegu on kasutatud autoga.
Siis vaata, kas sul on võimu maksta iga kuu ca 750€ ainult auto peale.
Lisaks tuleb kulutada rehvide peale, mis ei ole mitte odavad. Muidugi juhul
kui sa sedamasti mees pole,kes kummiboxide utiilihunnikuid revideerimas käib.
Jutud siinsete "erudiitide" sulest nende autode "maastikusuutmatuse" kohta
lase rahulikult tuulde minna ja ära võta eriti tõsiselt.
Loomulikult ei ole tegu "offroaderitega" aga minu mõõdupuuks oleva Männiku
karjääri on nii X5, XC90 kui ka Q7 või RR Sport ilma probleemideta läbi sõitnud.
Rooli ja pedaalide vaheline tihend peab ka muidugi veidi asja jagama.
95% inimeste teekonnad ja vajadused rahuldavad need liikurid väga hästi ära.
Ei oskagi rohkem midagi kirjutada.
Vaidlustes selgub tõde...