Võtan ka sõna, kuna kokkupuuteid on kahega nendest masinatest veidi olnud.
Mercedes W210 - enne facelifiti roostevabat raske leida. Enamasti on sellises hinnaskaalas läbiaetud raiped. Inimestel pole raha, et neid parandada. Tsiteerin ka MB klubist: "W210 vedrustust modifitseeriti W124-ga võrreldes tublisti, esisild sai juurde ühe õõtshoova, taga kasutati edasi täiustatud viie hoovaga lahendust. Sõiduomadustelt esindab E-klass seeläbi absoluutset tipptaset, kuid just esisilla vastupidavus oli algusaastatel tõeliseks murelapseks. Eesti teedel pidi mõnd autot remontima juba peale mõnekümne tuhande kilomeetri läbimist."
Allikas:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9297 , siit ka veidi veel lugemist ja enese harimist. Kui rahakott eriti ei kanna, siis pole auto, mille poole vaadata. Pean samuti nõustuma eelpool kõnelejatega - kui mahti, otsi viimase otsa W124, saad igavesti liikuva, mõistlike väljaminekuid nõudvat ning mitte üldse koleda auto. Ikkagi osa ajaloost, ning detailidesse süübides võib öelda, et "ikkagi KVALITEET, RAISK"!
Saab 9-5 - Tasub ära alates 2. põlvkonnast (alates suvi 2001), millel on prandatud juba karterituulutus ja veel nipet näpet tüüp-probleeme. Kui auto on sõitnud ca 200k km, võid kindel olla, et on vahetatud juba turbo ja ketid ning sinult sõit muretu. AERO mudelitel on turbo vastupidavam (Mitsubishi turbo), kui tavalistel. Saabi peab hoidma, siis on sõidurõõm ja mugavus garanteeritud. Õlivahetustel on väga tähtis roll probleemide ennetamisel. Tehase väljakuulutatud 15k km õlivahetusvälp tuleks teha 10-12k km hilisemalt.
KUID... 2. põlvkonda vist naljalt selles hinnaklassis ei leia.....
BMW E39 kohapealt olen suht võõras. Seetõttu oletama ning "naised saunas rääkisid" jutte levitama ei hakka. Kuid ikkagi, sama mis W210 puhul, selles hinnaklassis hooldatud masinat ei leia...
Peale mitut Mercedest, oman nüüd ise 2. põlvkonna AEROt. Kahtlemata mugavaim, väga laia lisavarustuse nimekirjaga. Lendab kah raibe, nagu.... sammaljot...